Որքա՞ն արտաքին պարտք ենք «փռել» Հայաստանի ճանապարհներին

Լուրեր

05.12.2025 | 23:32
ԱԱ․ Բաչկովը հաղթել է ժամկետից շուտ, Մաշակարյանը և Հովհաննիսյանը ևս շարժվում են առաջ
05.12.2025 | 23:30
BP-ն հրաժարվում է Բաքու-Սուփսա և Բաքու-Թբիլիսի-Ջեյհան խողովակաշարերի օպերատորի իրավունքից
05.12.2025 | 23:16
Հայաստանը նախապատրաստվում է Եվրոպական քաղաքական համայնքի գագաթնաժողովի հյուրընկալմանը․ քննարկվել են կազմակերպչական աշխատանքները
05.12.2025 | 23:14
Կայացել է ԱԱ-2026-ի վիճակահանությունը, Դոնալդ Թրամփը մրցանակ է ստացել ՖԻՖԱ-ից
05.12.2025 | 23:01
Եվրոպական հանձնաժողովը 120 միլիոն եվրոյով տուգանել է Իլոն Մասկի X-ին
05.12.2025 | 22:47
Ռուսաստանի ԿԲ-ն վերացրել է իր և «բարեկամ» երկրների քաղաքացիների համար միջազգային դրամական փոխանցումների սահմանափակումները
05.12.2025 | 22:31
Երևանում և 7 մարզում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
05.12.2025 | 22:18
Netflix-ը հայտնել է 82,7 միլիարդ դոլարով Warner Bros․-ը գնելու մասին
05.12.2025 | 22:05
Առողջության համապարփակ ապահովագրության հիմնադրամ կստեղծվի․ տնօրենի անունը հայտնի է
05.12.2025 | 21:50
Անկարայում ԱՄՆ դեսպանը Հայաստանի, Թուրքիայի, Ադրբեջանի հարաբերություններից է խոսել
05.12.2025 | 21:37
Մյասնիկյան պողոտայում մեքենա է այրվել
05.12.2025 | 21:26
Բաքվում հորդառատ անձրևները հեղեղումներ են առաջացրել. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
05.12.2025 | 21:14
Առողջության համընդհանուր ապահովագրություն․ նախագահը քննարկել է ոլորտի խնդիրներն ու լուծումները
05.12.2025 | 21:00
Ով ասում է՝ վարչապետը ճիշտ արեց, թող պատրաստ լինի՝ ԱԱԾ-ն գա իր տուն և հանձնարարություններ տա․ Լևոն Բարսեղյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
05.12.2025 | 20:45
Կեղծ ԱԱԾ-ականներ, AI-ով գեներացված ձայն․ կիբերզեղծարարները հասել են պաշտոնյաներին. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
Բոլորը

Եվրոպական միությունը 5 մլն եվրո է տրամադրում Հայաստանին՝ ճանապարհների վերանորոգման և անվտանգության բարձրացման համար: Այս մասին օրերս կայացած ասուլիսում ասաց տրանսպորտի, կապի և ՏՏ նախարար Վահան Մարտիրոսյանը: Հայաստանի ավտոճանապարհների մեծ մասի վիճակն անմխիթար է: Դրանց հեռանկարային նորոգման ծրագիր կազմելու նպատակով 3 500 կմ ճանապարհների մանրակրկիտ ուսումնասիրություն էր իրականացվել դեռ 2012 թվականին, որի արդյունքում պարզվել էր, որ ՀՀ ճանապարհների 80%-ը հիմնանորոգման կարիք ունի:

Նշենք, որ Համաշխարհային մրցունակության զեկույցում ճանապարհների վատ որակով Ուկրաինայից հետո ԱՊՀ-ում երկրորդ տեղը Հայաստանն է զբաղեցնում, իսկ 144 երկրների շարքում՝ 80-րդը:

Ճանապարհների երկարակեցությունը միշտ խնդիր է եղել մեզանում: Նորակառույց ճանապարհները երկար չեն ծառայում, արագորեն շարքից դուրս են գալիս ու դառնում կարկատաններ: Իհարկե՝ դա առանց պատճառի չէ: Միաժամանակ, վերջին տարիներին հարյուր միլիոնավոր դոլարների վարկեր, դրամաշնորհներ, նվիրատվություններ ու պետական միջոցներ են ներդրվել ճանապարհների վերանորոգման վրա, ինչի արդյունքում ավելացել է Հայաստանի արտաքին պարտքը:

Ներկայացնում ենք, թե միայն մեր հաշվարկներով վերջին տարիներին որքան վարկ, դրամաշնորհ, ֆինանսական օգնություն և պետական միջոցներ են ծախսվել ճանապարհաշինության վրա և ինչ ունենք այսօր:

Մանրամասն՝ տեսանյութում:

Սևակ Հակոբյան