Որքա՞ն արտաքին պարտք ենք «փռել» Հայաստանի ճանապարհներին

Լուրեր

15.11.2024 | 10:41
Որոշակի հրմշտոց է եղել. Սանոսյանը՝ ՊՊԾ նախկին պետի և Ավինյանի աներոջ մասնակցությամբ միջադեպի մասին․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
15.11.2024 | 10:39
Իլոն Մասկը հանդիպել է ՄԱԿ-ում Իրանի դեսպանին․The New York Times
15.11.2024 | 10:30
NYMEX. թանկարժեք մետաղների գներն աճել են
15.11.2024 | 10:22
ՀԾԿՀ նախագահի թեկնածուն օրերս սառեցրել է անդամակցությունը ՔՊ-ում․ Գնել Սանոսյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
15.11.2024 | 10:16
«Ռասիա ՖԶէ-ն և Ջ. Բորկովսկին ընդդեմ ՀՀ-ի» գործով Հայաստանը գրանցել է լիարժեք հաղթանակ
15.11.2024 | 10:00
Ազգային ժողովի նիստը` ՈՒՂԻՂ
15.11.2024 | 09:47
ՀՀ տարածքում ավտոճանապարհներն անցանելի են
15.11.2024 | 09:38
«1 ԲԻՍ» աստիճան բարդությամբ հրդեh՝ Սարյան փողոցում
14.11.2024 | 23:29
ՀՀ էկոնոմիկայի փոխնախարարի գլխավորած պատվիրակությունն այցելել է Չաբահար նավահանգիստ
14.11.2024 | 23:16
Հայաստանի ֆուտբոլի ընտրանին Երևանում պարտվեց Ֆարերյան կղզիների թիմին
14.11.2024 | 23:00
Սլովակիան դեկտեմբերին գազ կներկրի Ադրբեջանից
14.11.2024 | 22:48
Թուրքիայի կառավարությունը հետ է կանչել «օտարերկրյա գործակալների» մասին օրինագիծը քննադատություններից հետո
14.11.2024 | 22:33
Հունաստանը նախատեսում է փակել ավելի քան հարյուր ռազմաբազա
14.11.2024 | 22:19
Ադրբեջանը և Թուրքիան ռազմածովային համատեղ զորավարժություններ կանցկացնեն
14.11.2024 | 22:07
Երևանում և 7 մարզում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
Բոլորը

Եվրոպական միությունը 5 մլն եվրո է տրամադրում Հայաստանին՝ ճանապարհների վերանորոգման և անվտանգության բարձրացման համար: Այս մասին օրերս կայացած ասուլիսում ասաց տրանսպորտի, կապի և ՏՏ նախարար Վահան Մարտիրոսյանը: Հայաստանի ավտոճանապարհների մեծ մասի վիճակն անմխիթար է: Դրանց հեռանկարային նորոգման ծրագիր կազմելու նպատակով 3 500 կմ ճանապարհների մանրակրկիտ ուսումնասիրություն էր իրականացվել դեռ 2012 թվականին, որի արդյունքում պարզվել էր, որ ՀՀ ճանապարհների 80%-ը հիմնանորոգման կարիք ունի:

Նշենք, որ Համաշխարհային մրցունակության զեկույցում ճանապարհների վատ որակով Ուկրաինայից հետո ԱՊՀ-ում երկրորդ տեղը Հայաստանն է զբաղեցնում, իսկ 144 երկրների շարքում՝ 80-րդը:

Ճանապարհների երկարակեցությունը միշտ խնդիր է եղել մեզանում: Նորակառույց ճանապարհները երկար չեն ծառայում, արագորեն շարքից դուրս են գալիս ու դառնում կարկատաններ: Իհարկե՝ դա առանց պատճառի չէ: Միաժամանակ, վերջին տարիներին հարյուր միլիոնավոր դոլարների վարկեր, դրամաշնորհներ, նվիրատվություններ ու պետական միջոցներ են ներդրվել ճանապարհների վերանորոգման վրա, ինչի արդյունքում ավելացել է Հայաստանի արտաքին պարտքը:

Ներկայացնում ենք, թե միայն մեր հաշվարկներով վերջին տարիներին որքան վարկ, դրամաշնորհ, ֆինանսական օգնություն և պետական միջոցներ են ծախսվել ճանապարհաշինության վրա և ինչ ունենք այսօր:

Մանրամասն՝ տեսանյութում:

Սևակ Հակոբյան