Բուհական դասագրքի նպատակը Թուրքիայի մասին օբյեկտիվ ինֆորմացիա փոխանցելն է․ թուրքագետ

Լուրեր

16.12.2025 | 23:30
Հաագայում 35 երկիր ստորագրել է Ուկրաինային փոխհատուցման համար միջազգային հանձնաժողովի ստեղծման կոնվենցիան
16.12.2025 | 23:25
Առանց Մբապեի ու Հոլանդի. ՖԻՖԱ-ն հրապարակել է տարվա խորհրդանշական հավաքականը
16.12.2025 | 23:16
BBC-ից Թրամփի փոխհատուցման պահանջը կարող է կազմել շուրջ 10 մլրդ դոլար
16.12.2025 | 23:08
Վթար Իջևան-Երևան ավտոճանապարհին․ կան տուժածներ
16.12.2025 | 23:05
Սև ծովում հարձակումները սպառնում են նավարկության անվտանգությանը. Էրդողան
16.12.2025 | 22:53
Հայաստանի մի շարք հասցեներում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
16.12.2025 | 22:40
ԿԳՄՍ փոխնախարարը հանդիպել է ծանրամարտի տղամարդկանց հավաքականին
16.12.2025 | 22:27
Ըստ ՌԴ ԱԳՆ-ի՝ Արևմուտքն ակտիվացրել է «ապակառուցողական ջանքերը Հարավային Կովկասում»
16.12.2025 | 22:21
Ինչ է գրված ՀՀ-Լյուքսեմբուրգ ռազմավարական հռչակագրում. ԱԳՆ-ն մանրամասներ է հրապարակել
16.12.2025 | 22:17
ՖԻՖԱ․ Տարվա լավագույն ֆուտբոլիստը, մարզիչը և գոլը․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.12.2025 | 22:14
Ռուբեն Վարդանյանի գործով ​​դատավարությունը մոտենում է ավարտին․ կողմերը պատրաստվում են եզրափակիչ ելույթներին
16.12.2025 | 22:01
Հայաստան–Լյուքսեմբուրգ հարաբերությունները բարձրացվել են ռազմավարական գործընկերության մակարդակի. տեղի է ունեցել Միրզոյան-Բետել հանդիպում
16.12.2025 | 21:58
Ադրբեջանն ու Թուրքիան միմյանց ռազմական օգնություն կցուցաբերեն ագրեսիայի դեպքում
16.12.2025 | 21:45
Նոր պահանջներ Երևանին` TRIPP-ի վերաբերյալ. ինչու Մոսկվան և Թեհրանը խոսեցին միաժամանակ. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.12.2025 | 21:33
Մաշտոցը կլինի թղթի վրա, իսկ հեռախոսները՝ միայն դասի համար. Ժաննա Անդրեասյանի արձագանքը՝ քննադատություններին
Բոլորը

Մարտի 7-ին տեղի ունեցավ «Թուրքիայի Հանրապետության պատմություն» բուհական դասագրքի երկրորդ՝ լրամշակված հրատարակության շնորհանդեսը:

Այս թեմայի առնչությամբ «Ermenihaber.am»-ը  զրուցել է գրքի համահեղինակ, ԵՊՀ Արևելագիտության ֆակուլտետի դեկան, թուրքագետ, պրոֆեսոր Ռուբեն Մելքոնյանի հետ:

Պարո՛ն Մելքոնյան, ի՞նչով է տարբերվում «Թուրքիայի Հանրապետության պատմություն» բուհական դասագրքի երկրորդ հրատարակությունը նախորդից:  

Գրքի հրատարակումը 2014թ. էր և ընդգրկում էր  Թուրքիայի պատմությունը 1918թ-2011թ.: 2011թ. մասին համառոտ անդրադարձ կար գրքում: Այն կարևոր զարգացումները, որոնք տեղի ունեցան  այդ ժամանակաշրջանում  և այդ ժամանակաշրջանին հաջորդող, մասնավորապես՝ սահմանադրական փոփոխություններ, խորհրդարանական ընտրություններ,  նախագահական 2 ընտրություններ, ըստ էության, դուրս էին մնացել  և թերի էին:

Երկրորդ՝ լրամշակված տարբերակում պատմությունը ներկայացվում է ընդհուպ մինչև 2018թ. վերջը: Ավելացվել են քարտեզներ, վիճակագրական տարբեր տվյալներ, տոներ  և դրանց գաղափարախոսական նշանակությունը,  ինչպես նաև ներկայացվել է սոցիալ մշակութային  փոփոխությունները, որ տեղի են ունեցել տվյալ ժամանակաշրջանում:

Ի՞նչ նպատակով է վերաթողարկվել գիրքը և ո՞րն է հիմնական ուղերձը: 

Նպատակը, բնականաբար կրթական գործընթացներում ավելի ճիշտ  տեղեկատվություն ներկայացնելն է և թուրքագետ ուսանողների համար ավելի դյուրին  և օբյեկտիվ  ինֆորմացիա փոխանցելը, որը  կնպաստի և՛ լավ մասնագետ դառնալուն, և՛ Թուրքիայի Հանրապետության պատմության, և՛ տարբեր մանրամասներին ավելի ճիշտ տիրապետելուն,ընկալելուն:

Բացի այդ, մենք հայալեզու դասագրքեր, որ վերաբերում է Թուրքիայի պատմությանը և որը համապատասխանում է օբյեկտիվ իրականությանը, ինչպես  նաև  հայերի համար կարևոր խնդիրներին, ըստ էության, չունեինք: Սա գալիս է լրացնելու  այդ բացը:

Ի՞նչ արդյունք եք ակնկալում դասագրքից և արդյո՞ք նախորդ դասագիրքը արդարացրել է Ձեր սպասելիքները:

Արդեն այս դասագրքով դասավանդում է իրականացվում: Նախորդ դասագրքով կուրսեր կան, որ ավարտել են: Արդյունքն այն է, որ մենք ակնկալում ենք ավելի խորագիտակ, ավելի պատրաստված թուրքագետներ և կարծում եմ, որ  արդեն իսկ այս շրջանավարտները ապացուցում են, որ  դասագիրքը ունի և ունեցել է լավ արդյունք: Վստահ եմ, որ արդյունքը կշարունակվի, քանի որ հայերենով և համապարփակ Թուրքիայի պատմության  ներկայացումը առաջին հերթին նպաստելու է լավ մասնագետների  ձևավորմանը: