էներգետիկ ոլորտում գործող բոլոր սակագները հիմնավորված են. հայտարարություն

Լուրեր

26.11.2024 | 12:29
ԱՄՆ-ում Դոնալդ Թրամփի դեմ երկու քրեական գործ է կարճվել
26.11.2024 | 12:27
Հանցակազմ կա նախարարի գործունեության մեջ. Ֆանյանը մանրամասներ ներկայացրեց Հովհաննիսյանի աշխատանքից․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
26.11.2024 | 12:23
QR ուղետոմսերի վավերականության ժամկետը կնվազեցվի՝ դառնալով 7 օր
26.11.2024 | 12:20
Ֆիննախի վարքագիծը կոռուպցիոն ռիսկեր է պարունակում. Զոհրաբյանը Հովհաննիսյանի հայտարարագիրը ներկայացրեց․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
26.11.2024 | 12:20
Արարատի մարզի համայնքներից մեկի նախկին ղեկավարի կողմից հափշտակված 3 անշարժ գույքերը վերադարձվել են համայնքին
26.11.2024 | 12:09
Մեծ Բրիտանիան տասնյակ Storm Shadow հրթիռներ է փոխանցել Ուկրաինային․ Bloomberg
26.11.2024 | 12:08
«Հանքարդյունաբերության ազդեցությունը կանանց կյանքի որակի վրա» թեմայով քննարկում. ՈՒՂԻՂ
26.11.2024 | 12:07
ԱԺ աշխատանքի և սոցիալական հարցերի հանձնաժողովի նիստը՝ ՈՒՂԻՂ
26.11.2024 | 12:07
ԱԺ առողջապահության հարցերի հանձնաժողովի նիստը՝ ՈՒՂԻՂ
26.11.2024 | 12:00
ԱՊՀ hետախուզության ղեկավարների հանդիպում Մոսկվայում, Լեհաստանի նախագահը «Ծիծեռնակաբերդ» է այցելել․ ԼՈՒՐԵՐ
26.11.2024 | 11:59
Փաշինյանը մանրամասնել է՝ ինչ կադրային քաղաքականությամբ է առաջնորդվում բարձր պաշտոններում նշանակումներ անելիս
26.11.2024 | 11:53
1 զոհ, 6 վիրավոր. վթար Մարգարա-Վանաձոր ճանապարհին
26.11.2024 | 11:42
Հունաստանը պատրաստվում է իր ռուսական C-300 ՀՕՊ համակարգերն ու այլ զինատեսակները Հայաստանին փոխանցել․ Enikos
26.11.2024 | 11:39
Ֆինանսների նախարարի՝ ենթադրյալ կոռուպցիոն ռիսկեր պարունակող գործողությունների թեմայով ասուլիս. ՈՒՂԻՂ
26.11.2024 | 11:33
Մոսկվայում մեկնարկել է ԱՊՀ անվտանգության և հետախուզական ծառայությունների ղեկավարների հանդիպումը
Բոլորը

Վերջին շրջանում բնակչության մեջ ապատեղեկատվություններ են տարածվում այն մասին, որ հանրային ծառայությունների ոլորտում, հատկապես էներգետիկ համակարգում գործող սակագներն իրականում պետք է լինեն շատ ու շատ ավելի ցածր, քան սահմանված են:

Արցախի Հանրապետության հանրային ծառայությունները և տնտեսական մրցակցությունը կարգավորող պետական հանձնաժողովն տեղեկացնում է, որ  ստիպված է արձագանքել նշված ապատեղեկատվություններին և որպես ոլորտի կարգավորող ներկայացնել իր մասնագիտական մոտեցումը:
Արցախի Հանրապետության հանրային ծառայությունները և տնտեսական մրցակցությունը կարգավորող պետական հանձնաժողովը հանրային ծառայությունների և տնտեսական մրցակցության ոլորտում իրականացնում է պետական քաղաքականության մի մասը հանդիսացող կարգավորումը, այն է՝ օրենքներով սահմանված իր լիազորությունների իրականացմամբ հավասարակշռել սպառողների ու հանրային ծառայությունների և տնտեսական մրցակցության ոլորտում կարգավորվող գործունեություն իրականացնող անձանց շահերը:
Հենց այս սկզբունքն էլ դրված է Հանձնաժողովի կողմից իրականացվող գործունեության, այդ թվում՝ սակագնային քաղաքականության հիմքում:
Տեղեկացնում ենք, որ Արցախի Հանրապետության հանրային ծառայությունները և տնտեսական մրցակցությունը կարգավորող պետական հանձնաժողովը հանրային ծառայությունների ոլորտներում մատուցվող՝ կարգավորման ենթակա ծառայությունների սակագները հաշվարկում և սահմանում կամ վերանայում է օրենքներով ամրագրված սկզբունքների, Հանձնաժողովի որոշումներով հաստատված սակագների հաշվարկման մեթոդիկաների՝ հաշվարկային բանաձևերի հիման վրա, ինչպես նաև հաշվի առնելով պետություն-մասնավոր հատված գործընկերության ծրագրերի շրջանակում կնքված համաձայնագրերի պահանջները:
Ընդհանրապես սակագների մշակման գործընթացն իրականացվում է հիմնականում հետևյալ երկու փուլով.
1) ընկերությունների տարեկան անհրաժեշտ հասույթի մեծության հաշվարկ.
2) ծախսերի վերլուծություն, դասակարգում, սակագների կառուցվածքի ընտրություն և սակագնային դրույքների հաշվարկ:
Անհրաժեշտ հասույթը, որը ընկերություններին թույլատրվում է ստանալ սակագների միջոցով, պետք է բավարար լինի ընկերությունների հուսալի, անվտանգ և շարունակական գործունեության համար պահանջվող բոլոր ծախսերը կատարելու և ներգրավված կապիտալի դիմաց ողջամիտ շահույթ ստանալու համար:
Միևնույն ժամանակ հարկավոր է ընդգծել, որ սակագների վրա էական ազդեցություն ունեն մի շարք գործոններ: Այդ գործոնները դասակարգվում են հետևյալ հիմնական խմբերում՝
  • արտադրության և սպառման կառուցվածքի փոփոխություն,
  • կուտակված մաշվածության արդյունքում շահույթի նվազում,
  • իրականացված կապիտալ ներդրումների արդյունքում մաշվածության և շահույթի ավելացում,
  • վարկային միջոցների մարման և սպասարկման ծախսերի փոփոխություն,
  • աշխատավարձի գծով ծախսի կրճատում կամ ավելացում,
  • շահույթի նորմայի կրճատում,
  • վերականգնվող էներգետիկ ռեսուրսներով գործող էլեկտրաէներգիա արտադրող կայանների սակագների աճ,
  • այլ ծախսային հոդվածների փոփոխություն:
Հենց այս գործոններն էլ ձևավորում են սակագները: Նույն սկզբունքը գործում է նաև Հայաստանի Հանրապետությունում:
Ամփոփելով վերը նշվածը՝ Հանձնաժողովը հավաստիացնում է, որ միչև այսօր սահմանված և վերանայված բոլոր սակագներն հիմնավորված են համապատասխան օրենքներով և Հանձնաժողովի որոշումներով ամրագրված սկզբունքներով, արդարացված են և հնարավորինս արտացոլում են համակարգի իրական պատկերը, ինչպես նաև պահպանված է շահագրգիռ կողմերի շահերի հավասարակշռությունը:
Հանձնաժողովն ակնկալում է հանրության ողջամտությունը՝ չտրվել ապատեղեկատվությանն ու այն չընդունել որպես բացարձակ ճշմարտություն, և միևնույն ժամանակ պատրաստակամություն է հայտնում լսելու ու բազմակողմանիորեն քննարկելու բարձրացվող ցանկացած, բայց միևնույն ժամանակ հաշվարկներով հիմնավորված հարցերն ու խնդիրները, որոնց լուծումն իրականում նպաստ կբերի մեր պետությանն ու ժողովրդին: