էներգետիկ ոլորտում գործող բոլոր սակագները հիմնավորված են. հայտարարություն

Լուրեր

16.12.2025 | 23:30
Հաագայում 35 երկիր ստորագրել է Ուկրաինային փոխհատուցման համար միջազգային հանձնաժողովի ստեղծման կոնվենցիան
16.12.2025 | 23:25
Առանց Մբապեի ու Հոլանդի. ՖԻՖԱ-ն հրապարակել է տարվա խորհրդանշական հավաքականը
16.12.2025 | 23:16
BBC-ից Թրամփի փոխհատուցման պահանջը կարող է կազմել շուրջ 10 մլրդ դոլար
16.12.2025 | 23:08
Վթար Իջևան-Երևան ավտոճանապարհին․ կան տուժածներ
16.12.2025 | 23:05
Սև ծովում հարձակումները սպառնում են նավարկության անվտանգությանը. Էրդողան
16.12.2025 | 22:53
Հայաստանի մի շարք հասցեներում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
16.12.2025 | 22:40
ԿԳՄՍ փոխնախարարը հանդիպել է ծանրամարտի տղամարդկանց հավաքականին
16.12.2025 | 22:27
Ըստ ՌԴ ԱԳՆ-ի՝ Արևմուտքն ակտիվացրել է «ապակառուցողական ջանքերը Հարավային Կովկասում»
16.12.2025 | 22:21
Ինչ է գրված ՀՀ-Լյուքսեմբուրգ ռազմավարական հռչակագրում. ԱԳՆ-ն մանրամասներ է հրապարակել
16.12.2025 | 22:17
ՖԻՖԱ․ Տարվա լավագույն ֆուտբոլիստը, մարզիչը և գոլը․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.12.2025 | 22:14
Ռուբեն Վարդանյանի գործով ​​դատավարությունը մոտենում է ավարտին․ կողմերը պատրաստվում են եզրափակիչ ելույթներին
16.12.2025 | 22:01
Հայաստան–Լյուքսեմբուրգ հարաբերությունները բարձրացվել են ռազմավարական գործընկերության մակարդակի. տեղի է ունեցել Միրզոյան-Բետել հանդիպում
16.12.2025 | 21:58
Ադրբեջանն ու Թուրքիան միմյանց ռազմական օգնություն կցուցաբերեն ագրեսիայի դեպքում
16.12.2025 | 21:45
Նոր պահանջներ Երևանին` TRIPP-ի վերաբերյալ. ինչու Մոսկվան և Թեհրանը խոսեցին միաժամանակ. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.12.2025 | 21:33
Մաշտոցը կլինի թղթի վրա, իսկ հեռախոսները՝ միայն դասի համար. Ժաննա Անդրեասյանի արձագանքը՝ քննադատություններին
Բոլորը

Վերջին շրջանում բնակչության մեջ ապատեղեկատվություններ են տարածվում այն մասին, որ հանրային ծառայությունների ոլորտում, հատկապես էներգետիկ համակարգում գործող սակագներն իրականում պետք է լինեն շատ ու շատ ավելի ցածր, քան սահմանված են:

Արցախի Հանրապետության հանրային ծառայությունները և տնտեսական մրցակցությունը կարգավորող պետական հանձնաժողովն տեղեկացնում է, որ  ստիպված է արձագանքել նշված ապատեղեկատվություններին և որպես ոլորտի կարգավորող ներկայացնել իր մասնագիտական մոտեցումը:
Արցախի Հանրապետության հանրային ծառայությունները և տնտեսական մրցակցությունը կարգավորող պետական հանձնաժողովը հանրային ծառայությունների և տնտեսական մրցակցության ոլորտում իրականացնում է պետական քաղաքականության մի մասը հանդիսացող կարգավորումը, այն է՝ օրենքներով սահմանված իր լիազորությունների իրականացմամբ հավասարակշռել սպառողների ու հանրային ծառայությունների և տնտեսական մրցակցության ոլորտում կարգավորվող գործունեություն իրականացնող անձանց շահերը:
Հենց այս սկզբունքն էլ դրված է Հանձնաժողովի կողմից իրականացվող գործունեության, այդ թվում՝ սակագնային քաղաքականության հիմքում:
Տեղեկացնում ենք, որ Արցախի Հանրապետության հանրային ծառայությունները և տնտեսական մրցակցությունը կարգավորող պետական հանձնաժողովը հանրային ծառայությունների ոլորտներում մատուցվող՝ կարգավորման ենթակա ծառայությունների սակագները հաշվարկում և սահմանում կամ վերանայում է օրենքներով ամրագրված սկզբունքների, Հանձնաժողովի որոշումներով հաստատված սակագների հաշվարկման մեթոդիկաների՝ հաշվարկային բանաձևերի հիման վրա, ինչպես նաև հաշվի առնելով պետություն-մասնավոր հատված գործընկերության ծրագրերի շրջանակում կնքված համաձայնագրերի պահանջները:
Ընդհանրապես սակագների մշակման գործընթացն իրականացվում է հիմնականում հետևյալ երկու փուլով.
1) ընկերությունների տարեկան անհրաժեշտ հասույթի մեծության հաշվարկ.
2) ծախսերի վերլուծություն, դասակարգում, սակագների կառուցվածքի ընտրություն և սակագնային դրույքների հաշվարկ:
Անհրաժեշտ հասույթը, որը ընկերություններին թույլատրվում է ստանալ սակագների միջոցով, պետք է բավարար լինի ընկերությունների հուսալի, անվտանգ և շարունակական գործունեության համար պահանջվող բոլոր ծախսերը կատարելու և ներգրավված կապիտալի դիմաց ողջամիտ շահույթ ստանալու համար:
Միևնույն ժամանակ հարկավոր է ընդգծել, որ սակագների վրա էական ազդեցություն ունեն մի շարք գործոններ: Այդ գործոնները դասակարգվում են հետևյալ հիմնական խմբերում՝
  • արտադրության և սպառման կառուցվածքի փոփոխություն,
  • կուտակված մաշվածության արդյունքում շահույթի նվազում,
  • իրականացված կապիտալ ներդրումների արդյունքում մաշվածության և շահույթի ավելացում,
  • վարկային միջոցների մարման և սպասարկման ծախսերի փոփոխություն,
  • աշխատավարձի գծով ծախսի կրճատում կամ ավելացում,
  • շահույթի նորմայի կրճատում,
  • վերականգնվող էներգետիկ ռեսուրսներով գործող էլեկտրաէներգիա արտադրող կայանների սակագների աճ,
  • այլ ծախսային հոդվածների փոփոխություն:
Հենց այս գործոններն էլ ձևավորում են սակագները: Նույն սկզբունքը գործում է նաև Հայաստանի Հանրապետությունում:
Ամփոփելով վերը նշվածը՝ Հանձնաժողովը հավաստիացնում է, որ միչև այսօր սահմանված և վերանայված բոլոր սակագներն հիմնավորված են համապատասխան օրենքներով և Հանձնաժողովի որոշումներով ամրագրված սկզբունքներով, արդարացված են և հնարավորինս արտացոլում են համակարգի իրական պատկերը, ինչպես նաև պահպանված է շահագրգիռ կողմերի շահերի հավասարակշռությունը:
Հանձնաժողովն ակնկալում է հանրության ողջամտությունը՝ չտրվել ապատեղեկատվությանն ու այն չընդունել որպես բացարձակ ճշմարտություն, և միևնույն ժամանակ պատրաստակամություն է հայտնում լսելու ու բազմակողմանիորեն քննարկելու բարձրացվող ցանկացած, բայց միևնույն ժամանակ հաշվարկներով հիմնավորված հարցերն ու խնդիրները, որոնց լուծումն իրականում նպաստ կբերի մեր պետությանն ու ժողովրդին: