ԱՄՆ-ն 40 մլն դոլար է հատկացրել ռուսական, իրանական և չինական քարոզչության դեմ պայքարի համար

Լուրեր

16.11.2024 | 11:33
Նավթի գները նվազել են
16.11.2024 | 11:07
Զիջի՛ր ճանապարհը․ րոպեն կարող է կյանք արժենալ․ ՆԳՆ իրազեկման արշավ է կազմակերպել
16.11.2024 | 10:35
Հրդեհ Ձորագյուղում
16.11.2024 | 10:18
ՀՀ տարածքում ավտոճանապարհներն անցանելի են
15.11.2024 | 23:30
Թուրքիայի նախագահականը հերքում է Էրդողանի և նրա դաշնակից Բահչելիի միջև տարաձայնությունները քրդական հարցի շուրջ
15.11.2024 | 23:17
Նոյոմբերի 18-ին Հայաստանի մի շարք հասցեներում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
15.11.2024 | 22:57
COP-ի համար Բաքվում նավթարդյունահանման տարածքները թաքցրել են պատերի հետևում, մինչդեռ մարդիկ բնակվում են մազութով ծածկված խոնավ տներում
15.11.2024 | 22:44
ՄԻԵԴ-ը Թուրքային պարտավորեցրել է միլիոնավոր եվրոների փոխհատուցում վճարել հեղաշրջման փորձից հետո ապօրինի ձերբակալվածներին 
15.11.2024 | 22:41
ԵՆԲ Գլոբալը 236 միլիոն եվրոյի վարկային համաձայնագիր է ստորագրել ՀՀ-ի հետ՝ Սիսիան-Քաջարան ճանապարհահատվածի շինարարությունը ֆինանսավորելու համար
15.11.2024 | 22:29
Հրդեհ Նորաշեն գյուղում. այրվել են երկու տների տանիքներ
15.11.2024 | 22:14
Ֆրանսիայում ավարտվում է Ուկրաինայի զինված ուժերի բրիգադի ուսուցումը
15.11.2024 | 21:59
Երևանում ավտոմեքենա է այրվել
15.11.2024 | 21:45
Բրիտանիայի խորհրդարանում Ադրբեջանում բռնաճնշումների և քաղբանտարկյալների խնդիրն է քննարկվել
15.11.2024 | 21:34
Փաշինյանը ՏՏ ոլորտում համաշխարհային ներդրման համար ՀՀ պետական մրցանակը հանձնել է Նարայանա Մուրթիին
15.11.2024 | 21:20
Խիստ հակասական COP29. մասնագետները կլիմայի շուրջ բանակցություններն այլևս արդյունավետ չեն համարում
Բոլորը

ԱՄՆ կառավարությունը 40 մլն դոլար է հատկացրել օտարերկրյա պետությունների կողմից տարածվող ապատեղեկատվության և քարոզչության դեմ պայքարի գլոբալ փոխգործակցության կենտրոնին: Տեղեկությունը հրապարակվել է ԱՄՆ պետքարտուղարության կայքում:

«Այս ֆինանսավորումը կաջակցի օտարերկրյա լսարանին ուղղված ռուսական, իրանական և չինական ապատեղեկատության և քարոզչության դեմ պայքարի ջանքերին»,- Ինտերֆաքսի փոխանցմամբ՝ հայտնել է պետքարտուղարության ներկայացուցիչ Ռոբերտ Պալադինոն:

Նա հստակեցրել է, որ այդ ուղղությամբ աշխատանքը կներառի տեխնոլոգիաների ներդրումը՝ «օտարերկրյա ապատեղեկատվության մասին վաղ նախազգուշացման համար, օտարերկրյա լսարանի վերլուծությունը, տեղական ազդեցիկ սոցիալական մեդիայի հետ գործընկերային հարաբերությունների զարգացումը՝ կարևոր թիրախային լսարանին ուղղված բովանդակություն ստեղծելու համար»: