ԱՄՆ-ն 40 մլն դոլար է հատկացրել ռուսական, իրանական և չինական քարոզչության դեմ պայքարի համար

Լուրեր

14.12.2025 | 21:40
Ոստիկանությունը ձերբակալել է Բրաունի համալսարանում կրակ բացելու մեջ կասկածվողին
14.12.2025 | 20:34
Դեկտեմբերի 15-ին Արարատ Միրզոյանն աշխատանքային այցով գտնվելու է Բրյուսելում
14.12.2025 | 20:28
Գլխավոր տոնածառի լույսերը վառվեցին
14.12.2025 | 19:26
Մրգի խանութի սեփականատերը զինաթափել է Սիդնեյի լողափին մարդկանց վրա կրակողներից մեկին
14.12.2025 | 18:20
Թաիլանդն ու Կամբոջան շարունակում են ռազմական գործողությունները
14.12.2025 | 17:25
Իրավիճակը ճանապարհներին՝ 17։15-ի դրությամբ
14.12.2025 | 16:37
Ֆիշինգը թիվ 1 կիբեռսպառնալիքն է այսօր․ Մխիթար Հայարապետյան
14.12.2025 | 16:13
ՀԱԿ նախագահ է վերընտրվել Լևոն Տեր-Պետրոսյանը
14.12.2025 | 15:42
Կյանքից հեռացել է մանկական վիրաբույժ Ավթանդիլ Հարությունյանը
14.12.2025 | 15:17
Ուկրաինան հարվածել է Ուրյուպինսկի նավթաբազային և Յարոսլավլի նավթավերամշակման գործարանին
14.12.2025 | 14:50
10 մարդ է զոհվել Սիդնեյի Բոնդի-Բիչ լողափում Հանուկայի տոնակատարության ժամանակ տեղի ունեցած հրաձգության հետևանքով
14.12.2025 | 14:02
Մառախուղ, քամու ուժգնացում․ օդի ջերմաստիճանը կնվազի
14.12.2025 | 13:41
Անհայտ անձինք կրակ են բացել Ավստրալիայի լողափում
14.12.2025 | 13:28
Բռնցքամարտի Հայաստանի հավաքականը պատմական արդյունքով է վերադարձել հայրենիք
14.12.2025 | 13:11
ՀՀ դրոշ՝ Սուրբ Գևորգ եկեղեցում. Արմավիրի թեմում Փաշինյանի ցանկությունը չեն անտեսել
Բոլորը

ԱՄՆ կառավարությունը 40 մլն դոլար է հատկացրել օտարերկրյա պետությունների կողմից տարածվող ապատեղեկատվության և քարոզչության դեմ պայքարի գլոբալ փոխգործակցության կենտրոնին: Տեղեկությունը հրապարակվել է ԱՄՆ պետքարտուղարության կայքում:

«Այս ֆինանսավորումը կաջակցի օտարերկրյա լսարանին ուղղված ռուսական, իրանական և չինական ապատեղեկատության և քարոզչության դեմ պայքարի ջանքերին»,- Ինտերֆաքսի փոխանցմամբ՝ հայտնել է պետքարտուղարության ներկայացուցիչ Ռոբերտ Պալադինոն:

Նա հստակեցրել է, որ այդ ուղղությամբ աշխատանքը կներառի տեխնոլոգիաների ներդրումը՝ «օտարերկրյա ապատեղեկատվության մասին վաղ նախազգուշացման համար, օտարերկրյա լսարանի վերլուծությունը, տեղական ազդեցիկ սոցիալական մեդիայի հետ գործընկերային հարաբերությունների զարգացումը՝ կարևոր թիրախային լսարանին ուղղված բովանդակություն ստեղծելու համար»: