Խափանումների որևէ փուլում տվյալների կորուստ կամ արտահոսք չի արձանագրվել․ «ԱրՔա» համակարգը պարզաբանում է տարածել
Հասարակություն
01.08.2025 | 12:17
«ԱրՔա» համակարգում արձանագրված խափանումների պատճառները կապ չունեն կիբեռհարձակումների կամ տեղեկատվական անվտանգության խախտումների հետ։ Անդրադառնալով վերջին օրերին տեղի ունեցած պատահարներին՝ հայտարարել է «Արմենիան Քարդ» ընկերությունը։
Մամուլի ծառայությունից հայտնում են, որ խափանումների որևէ փուլում տվյալների կորուստ կամ արտահոսք չի արձանագրվել։
«2025թ․ հուլիսի 23-ի 10։05-16։50 ընկած ժամանակահատվածում արձանագրված խափանումը առաջացել է հավաստագրման համակարգի թարմացման տեղադրումից որոշ ժամանակ անց և պայմանավորված է եղել տեխնիկական բնույթի խոչընդոտներով։ Նշված խափանումը չի կրել անընդհատ և համակարգային բնույթ, և մեր մասնագետների կողմից իրականացվել են բոլոր անհրաժեշտ քայլերը՝ Ընկերության կողմից մատուցվող հիմնական ծառայությունների անխափան աշխատանքն ապահովելու համար։ Նշված ժամանակահատվածում գրեթե մեծամասամբ Ընկերության կողմից մատուցվող ծառայությունները հասանելի են եղել և իրականացվել են գործարքներ, մասնավորապես ՊՈՍ տերմինալներով, ԱԳՄ-ով (ավտոմատ գանձման մեքենա), ինչպես նաև Ecommerce հարթակով։ Իսկ ոչ քարտային՝ ArcaPay ակնթարթային փոխանցումների համակարգն այդ ամբողջ ընթացքում գործել է անխափան՝ առանց որևէ ընդհատումների»,- ասում են «Արմենիան Քարդ» ընկերությունից։
Նշվում է, որ 2025թ․ հուլիսի 29-ին ժամը 11:46-ից մինչև 15։25 արձանագրված խափանում նույն պատճառով է տեղի ունեցել, որը ժամանակավորապես ազդել է Ընկերության կողմից մատուցվող բոլոր տեսակի ծառայությունների հասանելիության վրա։
«Խնդիրը վերացվել է նույն օրը՝ Ընկերության և մատակարար կազմակերպության մասնագետների ներգրավմամբ իրականացված շտապ գործողությունների արդյունքում։ Խափանման պատճառների խորքային պարզաբանման և նմանատիպ դեպքերի կանխարգելման նպատակով մեկնարկել է համապարփակ տեխնիկական ուսումնասիրություն» ,- հայտնում են ընկերության մամուլի ծառայությունից։