Հեռախոսի, համակարգչի, պլանշետի, հեռուստացույցի առջև անցկացված ժամանակը կարող է հանգեցնել բացասական հետևանքների. ԱՆ

Լուրեր

22.11.2024 | 14:15
Եղանակը կցրտի․ առաջիկա օրերին բարձրադիր շրջաններում ձյուն է սպասվում
22.11.2024 | 14:03
Բաքուն COP29-ի շրջանակներում «Ադրբեջանական  Երևան» միջոցառում է անցկացնելու
22.11.2024 | 13:51
Արդարադատության փոխնախարարի ԺՊ Արմենուհի Հարությունյանն ազատվել է զբաղեցրած պաշտոնից
22.11.2024 | 13:45
Ավինյանի կարգադրությամբ՝ շուրջ 2 միլիոն դրամ կհատկացվի «Ավետիս» ՀԿ-ին
22.11.2024 | 13:34
Ուկրաինայի Գերագույն Ռադան չեղարկել է այսօրվա նիստը հարձակման սպառնալիքի պատճառով
22.11.2024 | 13:23
Շների վրա կրակած տղամարդը ներկայացել է Արթիկի բաժին
22.11.2024 | 13:10
Երանոս գյուղում ոռոգման ջրատար ցանց է կառուցվում
22.11.2024 | 12:57
Կուրսկի շրջանում ուկրաինական հարվածի հետևանքով ԿԺԴՀ բանակի գեներալ է վիրավորվել.WSJ
22.11.2024 | 12:44
Հունաստանում ՀՀ դեսպանը հանդես է եկել «Հայաստանի անվտանգային միջավայրն այսօր» թեմայով դասախոսությամբ
22.11.2024 | 12:32
ԱԺ նախագահի հայտարարությունը պատգամավոր Նարեկ Զեյնալյանի հրաժարականի դիմումի առնչությամբ
22.11.2024 | 12:24
Ադրբեջանի Մեջլիսը «կողմնակալ, ոչ օբյեկտիվ և անարդար» է անվանել Լյուքսեմբուրգի խորհրդարանի բանաձևը
22.11.2024 | 12:19
12 մեդալ՝ հայ ըմբիշներին, Պուտինը՝ ուկրաինական հակամարտության գլոբալ բնույթ ստանալու մասին․ ԼՈՒՐԵՐ
22.11.2024 | 12:12
Լիլիթ Մակունցը և Սթիվեն Նիքսն ընդգծել են Հայաստանի և Միջազգային հանրապետական ինստիտուտի միջև համագործակցությունը խթանելու հանձնառությունը
22.11.2024 | 11:59
Հայաստանում 2025 թ․ փետրվարի 4-ից մինչև ապրիլի 18-ը պահեստազորի վարժական հավաքներ կանցկացվեն
22.11.2024 | 11:46
Երևանի մի շարք փողոցներում կտեղադրվեն ռետինե կանգնակներ
Բոլորը

Տարբեր էկրանների (հեռախոս, համակարգիչ, պլանշետ, հեռուստացույց) առջև անցկացված ժամանակը կարող է բերել մի շարք բացասական հետևանքների՝ քնի, տեսողության, կեցվածքի խանգարումներ, նոր ընկերներ ձեռք բերելու, շփման խնդիրների, էկրանից կախվածության և այլն:

Առողջապահության նախարարությունը հրապարակել է գաջեթների օգտագործման ուղեցույց ընտանիքների համար (Մանկաբույժների ամերիկյան ակադեմիայի (AAP) խորհուրդներ այստեղ):

«Մինչև 2 տարեկան երեխաներն ուսումնասիրում են շրջապատող աշխարհը: Ուղեղը լավագույնս զարգանում է, երբ նա շփվում է, խաղում հասակակիցների ու ծնողների հետ: Նրանք դժվարանում են հասկանալ, թե ինչ են էկրանին տեսնում, և ինչպես է այն առնչվում շրջապատող աշխարհին: Ուստի մեդիայի օգտագործումը պետք է խիստ սահմանափակ լինի և միայն այն դեպքում, երբ մեծահասակը դիտում և զրուցում է երեխայի հետ:

2-5 տարեկան երեխաները կարող են էկրանային ժամանակն օգտագործել կրթական ծրագրեր դիտելով, ինչը հնարավորություն է տալիս զարգացնելու լեզվական, կարդալու և սոցիալական հմտությունները: Էկրանային թույլատրելի ժամանակահատվածն օրական առավելագույնը 1 ժամ է. ընտրե՛ք մեդիա, որը կլինի առավել ինտերակտիվ, տարիքին համապատասխան և կրթական: Երեխայի հետ միասին դիտե՛ք նյութերը:

5 տարեկանից բարձր, հատկապես դպրոցական երեխաները մեծանում են թվային մեդիայի աշխարհում: Մշտապես վերահսկե՛ք երեխայի կողմից օգտագործվող մեդիայի բովանդակությունը և ժամանակը, համոզվե՛ք, որ այն չի սահմանափակում երեխայի քունը, ընտանիքի հետ անցկացվող ժամանակահատվածը, ֆիզիկական ակտիվությունը:

Դեռահասներն ունեն որոշակի անկախություն մեդիայի ընտրության և դիտման հարցում: Ուստի ծնողներն առավելագույնս պետք է մասնակցեն նրանց թվային գրագիտության հարցում, սովորեցնեն ճիշտ ընտրել տեղեկատվության աղբյուրը»,- նշվում է գերատեսչության հաղորդագրության մեջ: