«Էսսե գրելն ավելի որակյալ ուսուցման ձև է, քան փաստերն անգիր անելը». պատմության ուսուցչուհի

Լուրեր

31.03.2025 | 11:09
Ադրբեջանի ԶՈՒ-ն կրակ է բացել Սյունիքի մարզի Խնածախ բնակավայրի ուղղությամբ, վնասվել է բնակելի տուն․ ՊՆ
31.03.2025 | 11:05
Պարոն Բեգոյա՞ն, ասում են՝ ծառեր եք կտրում. Ավինյանը ժպիտով հարց բարձրացրեց
31.03.2025 | 10:50
Գերակա շահի որոշմանը չպետք է խանգարի. Ավինյանն անդրադարձավ Օղակաձև այգու մի հատվածի բարեկարգմանը․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
31.03.2025 | 10:43
Վարչապետ Փաշինյանը շնորհավորական ուղերձներ է հղել իսլամական սրբազան Էյդ Ալ-Ֆիտր տոնի առիթով
31.03.2025 | 10:24
ՀՀ տարածքում ավտոճանապարհները հիմնականում անցանելի են
31.03.2025 | 09:57
Քաղաքացու ընտրությունը մեզ համար օրենք է. Նիկոլ Փաշինյան
31.03.2025 | 09:43
Թրամփը Իրանին սպառնում է ռմբակոծությամբ, եթե միջուկային գործարքը չկնքվի
31.03.2025 | 09:42
Պատրաստ եմ առանց որևէ նախապայմանի քվեարկել Վարդան Ղուկասյանի օգտին. Ռուբեն Մխիթարյան
31.03.2025 | 09:30
Երևանի քաղաքապետարանի գործակարգավարական նիստը. ՈՒՂԻՂ
31.03.2025 | 08:55
Գյումրիում ոչ մի ուժ չի ստացել մեծամասնության քվեն
31.03.2025 | 03:50
ԿԸՀ-ն ամփոփել է Գյումրիի 82 ընտրատեղամասերից 43-ի նախնական տվյալները
31.03.2025 | 02:05
2026-ին իշխանությունը փոխվելու ա, խի՞ եմ ես մանդատս վայր դնում. Վիլեն Գաբրիելյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
31.03.2025 | 01:53
Ովքե՞ր են այս պահին ներկա ՔՊ-ի Գյումրիի շտաբում. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
31.03.2025 | 01:43
Նախնական արդյունքներով՝ Փարաքարում հաղթում է «Միասնություն» դաշինքը
31.03.2025 | 01:35
Պետք ա հասկանանք իրավիճակը ՔՊ ական պատգամավորը` թիմակցի պահվածքի մասին. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
Բոլորը

Տավուշի մարզի Դիլիջանի թիվ 2 հիմնական դպրոցի 9-րդ դասարանն ավարտող աշակերտները ևս հանրակրթության նոր չափորոշչի շրջանակում առաջին անգամ «Հայոց պատմություն» և «Գրականություն» առարկաներից քննություն են հանձնել միասնական էսսեի ձևաչափով․ տեղեկացնում են ՀՀ ԿԳՄՍՆ-ից։

Դպրոցի «Հայոց պատմություն» առարկայի ուսուցչուհին՝ Քրիստինե Սարգսյանը, կարծում է, որ քննության նոր ձևաչափը ավելի արդյունավետ ուսուցման ձև է, քանի որ սովորողին ստիպում է մտածել թեմայի մասին, ինչը նրա խոսքով ավելի կարևոր է, քան պարզապես փաստերն անգիր անելը:

«Ինչպես ցանկացած նոր բան, քննության ձևաչափի փոփոխությունը մեզ մոտ էլ սկզբնական շրջանում մտավախություն առաջացրեց՝ արդյոք երեխաները կկարողանա՞ն հաղթահարել, թե՞ ոչ: Ու երբ առաջին անգամ փորձնական քննություն հանձնեցինք, ԿԶՆԱԿ-ի աշխատակիցների գնահատմամբ՝ բավականին հաջողված էր: Պարզվեց՝ էսսե գրելն այնքան էլ անհնարին չէ, ինչքան թվում էր սկզբում,- ժպիտով պատմում է ուսուցչուհին և հավելում,- առաջինը միշտ էլ ավելի դժվար է. ամեն նոր բան սվիններով ենք ընդունում, բայց ինչպես հետո է պարզվում, անհրաժեշտ և ճիշտ փոփոխություն է իրականացվել»:

Նրա դիտարկմամբ՝ էսսեն սովորողին հնարավորություն է տալիս իր աշխարհայացքը, մտածելակերպը, ստեղծագործելու ունակություններն ավելի զարգացնելու, իր կարծիքն ու մոտեցումները ձևավորելու և դրանք արտահայտելու համար ինքնավստահություն ձեռք բերել: Հատկապես «Հայոց պատմություն» առարկայի դեպքում երեխաների գիտելիքն ու իմացությունը համադրվում են վերլուծական, քննադատական մտածողությամբ, ինչը թույլ է տալիս պատմական իրադարձությունները գնահատել սթափ և հիմնավորված:

Քրիստինե Սարգսյանը խոստովանում է՝ իր համար ևս նոր ձևաչափով քննության նախապատրաստվելը սովորելու գործընթաց էր. «Վերապատրաստումների, ինքներս մեզ վրա աշխատելու, նոր հմտություններ ձեռք բերելու արդյունքում մեզ համար առաջացած դժվարությունները ևս հաղթահարեցինք»:

Ըստ նրա՝ աշակերտներն էլ սկզբում մտավախություններ ունեին, թե ինչ է լինելու, սակայն ամենօրյա աշխատանքի արդյունքում նրանք բավարար հմտություններ են ձեռք բերել, որոնք թույլ տվեցին դրական արդյունք ցուցաբերել:

«Ճիշտ է՝ ժամանակը կարճ էր և աշխատել ենք ընդամենը մի քանի ամիս՝ չունենալով ուղեցույց, հարցաշար, ուղղորդիչ որևէ ձեռնարկ, բայց անդադար աշխատել ենք անգամ օրվա դասի շուրջ, և կարևորն այն է, որ այս փուլում երեխաները հասցրել են պատկերացնել էսսե գրելու հիմնական կանոնները, խաչվող հասկացությունները՝ դրանցով բացահայտելով պատմության մեջ օրինաչափությունները, պատճառահետևանքային կապը, համակարգ և մոդել, ժամանակ և տարածություն համադրությունները»,- ասում է ուսուցչուհին:

«Հայոց պատմություն» առարկայի ուսուցչուհին հույս ունի, որ հետագայում աշակերտների հմտություններն ավելի կկատարելագործվեն, և քննությանը ավելի լավ աշխատանքներ կներկայացվեն: