Ինչո՞ւ Սարյանը չնկարեց Ստալինի դիմանկարը. ապաքաղաքական զրույց Սոֆյա Սարյանի հետ. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

22.03.2025 | 12:14
Մահացել է լեգենդար բռնցքամարտիկ Ջորջ Ֆորմանը
22.03.2025 | 11:55
Նավթի գները նվազել են
22.03.2025 | 11:47
Արթուր Դավթյանը Թուրքիայում առաջին տեղով դուրս է եկել Աշխարհի գավաթի եզրափակիչ
22.03.2025 | 11:33
Արտարժույթների փոխարժեքները՝ մարտի 22-ի դրությամբ
22.03.2025 | 11:12
Ստեփանծմինդա-Լարս ավտոճանապարհը փակ է
22.03.2025 | 10:49
ԱՄՆ-ն ողջունում է Հայաստանի և Թուրքիայի միջև համագործակցությունը․ Լուի Բոնո
22.03.2025 | 10:30
Դիլիջանի թունելը կիսով չափ հոսանքազրկվել է
22.03.2025 | 10:12
ՀՀ տարածքում կան փակ և դժվարանցանելի ավտոճանապարհներ
21.03.2025 | 23:52
Ադրբեջանի հետ քննարկում ենք խաղաղության համաձայնագրի փաստաթուղթը հանրայնացնելու հարցը. Փաշինյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
21.03.2025 | 23:45
Նոր Սահմանադրության հանրաքվեն պլանավորում ենք իրականացնել 2027 թվականին. Նիկոլ Փաշինյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
21.03.2025 | 23:35
Իրականությանը չի համապատասխանում, թե մենք գերիների հետ կապված հարց չենք քննարկում. Փաշինյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
21.03.2025 | 23:27
Ուզում ենք նորից նույն պատմության մե՞ջ ընկնել, ես համաձա՛յն չեմ. Փաշինյանը խոսեց ՀԱՊԿ-ից․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
21.03.2025 | 23:15
Ինչո՞ւ զոհվեցին այդ տղաները. անկախություն և պետություն ունենալու համար. Փաշինյան
21.03.2025 | 23:09
Կիրանց-Ոսկեպար հատվածում մենք ի՞նչն ենք զիջել. Փաշինյանը վրդովվեց. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
21.03.2025 | 23:04
Մեր մտքով նման բան երբեք չէր անցել, որ կարելի է միակողմանի ստորագրել. Փաշինյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
Բոլորը

Factor TV-ի A-politic հաղորդաշարի հյուրն է Մարտիրոս Սարյանի տուն-թանգարանի գլխավոր ֆոնդապահ Սոֆյա Սարյանը: Նրա բնորոշմամբ՝ Վարպետի ստեղծագործության առանձնահատկությունն այն է, որ նա երբեք չէր բավարարվում ձեռք բերածով, չէր «շահագործում» այն հնարքները, որոնք իրեն հաջողություն էին բերում:

Սարյանի ստեղծագործական կյանքի առաջին շրջանը նշանավորվեց, մասնավորապես, արևելքի նկատմամբ հետաքրքրությամբ: Լինելով Ռուսաստանում ու Եվրոպայում արդեն ճանաչված գեղանկարիչ՝ նա այցելեց Կոստանդնուպոլիս, Եգիպտոս, Պարսկաստան՝ ուսումնասիրելու արևելյան արվեստն ու ընդլայնելու իր արտահայտչամիջոցները: Այդ շրջանում նա սկսեց նկարել եգիպտական դիմակներ, որոնք, ըստ արվեստագետների, խորհրդանշում էին կյանքի ու մահվան անքակտելի կապը:

Մեծ գեղանկարիչն իր կյանքում ունեցել է մի քանի ճգնաժամային ժամանակահատվածներ: Դրանցից մեկը պայմանավորված էր նրանով, որ երբ 1920-ականների վերջին նա Ֆրանսիայից վերադառնում էր Հայաստան, նավի վրա այրվեցին Փարիզում նկարած մի քանի տասնյակ կտավներ: Մյուսը՝ ֆորմալիզմի մեջ մեղադրանքներն էին ու հետապնդումները, որոնք ծավալվել էին Խորհրդային Միությունում բոլոր տաղանդավոր արվեստագետների դեմ: Հաղորդման հյուրը հետաքրքիր փաստեր է բերում այն մասին, որ Սարյանը, ըստ էության, կարողացավ խուսափել Ստալինի դիմանկարը կերտելուց՝ պնդելով, որ նա չի կարող դա անել լուսանկարների հիման վրա:

Մանրամասները՝ տեսանյութում:

Արամ Աբրահամյան