«Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի ներդրումային ծրագրի» թափանցիկության ապահովման մասին ՀՅԴ-ն հայտարարություն է տարածել

Լուրեր

26.11.2024 | 17:38
Բրյուսելը պնդում է, թե Ադրբեջանը ռուսական գազը չի վերարտահանում ԵՄ․ POLITICO
26.11.2024 | 17:26
Թուրքիայի ամբողջ տարածքում PKK/YPG-ի, ԻԼԻՊ-ի և FETO-ի դեմ գործողություններ են իրականացվել․ ձերբակալվածներ կան
26.11.2024 | 17:18
Հայելիով տեսա, որ հարգելի պատգամավորը խփեց հեռախոսին. ավտոբուսի վարորդ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
26.11.2024 | 17:12
Վարչապետ Փաշինյանը հյուրընկալել է Լեհաստանի նախագահ Անջեյ Դուդայի գլխավորած պատվիրակությանը․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
26.11.2024 | 17:07
«Իմ դեմքը հիշեցի՞ք», «Այո, բայց նիհար-միհար էիք». փաստաբանի ու վկայի հարցուպատասխանը․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
26.11.2024 | 16:56
Ֆրանսիան որոշել է զենք մատակարարել Ուկրաինային՝ օգտագործելով ռուսական սառեցված ակտիվներից ստացված եկամուտները
26.11.2024 | 16:47
Ի պատիվ Լեհաստանի նախագահ Անջեյ Դուդայի նախագահ Վահագն Խաչատուրյանի անունից տրվել է պաշտոնական ճաշ
26.11.2024 | 16:42
Հարգելի պատգամավորն էլ ասաց` վիժվածքը դու ես. հրապարակվեց վկայի նախաքննական ցուցմունքի մի մասը․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
26.11.2024 | 16:34
Ալեն Սիմոնյանը հրաժեշտի հանդիպում է ունեցել ՀՀ-ում Իտալիայի դեսպան Ալֆոնսո Դի Ռիզոյի հետ
26.11.2024 | 16:28
Վկան հակասեց նախաքննության փուլում տված ցուցմունքը. դատախազ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
26.11.2024 | 16:24
Արթուր Պողոսյանը՝ Փաշինյանի հետ հանդիպելու և ՔԿ նախագահ նշանակվելու հավանականության մասին
26.11.2024 | 16:11
Անկարան ԱՄՆ-ից արտոնություն է ուզում․ պատժամիջոցների պատճառով Թուրքիան չի կարողանա ՌԴ-ին վճարել բնական գազի համար
26.11.2024 | 16:04
Ռուսական և վրացական կողմում 600 հայկական բեռնատար է սպասում սահմանն անցնելուն․ ՌԴ-ում ՀՀ դեսպանության մաքսային կցորդ
26.11.2024 | 15:53
Կովկասում կայունություն ձեռք կբերվի Ադրբեջանի և ՀՀ-ի միջև խաղաղության պայմանագրի միջոցով․ Թուրքիայի ՊՆ ղեկավար
26.11.2024 | 15:45
Դրոշակից ճանաչեցի, որ պատգամավոր է. ավտոբուսի վարորդ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
Բոլորը

Պետք է արձանագրենք, որ, ցավոք, ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարությունը, նախկին գործելաոճին հավատարիմ մնալով, շարունակում է չհրապարակայնացնել Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի ներդրումային ծրագրի վերաբերյալ ամբողջական տեղեկությունները. ասված է ՀՅԴ Բյուրոյի տնտեսական հետազոտությունների գրասենյակի տարածած հայտարարության մեջ:

2018 թվականի փետրվարի 20-ին ՀՅԴ Բյուրոյի տնտեսական հետազոտությունների գրասենյակի հրապարակած` «Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի ներդրումային ծրագրի առկա վիճակը և խնդիրները» թեմայով (http://www.maroukhianfoundation.org/am/wp-content/uploads/2018/03/north-sought-road-refreshed.pdf) վերլուծությունը քննարկելու նպատակով, ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար (արդեն նախկին) Վահան Մարտիրոսյանի նախաձեռնությամբ, 2018 թվականի մարտի 16-ին հանդիպում տեղի ունեցավ նախարարությունում:

Շուրջ երկու ժամ տևած քննարկմանը մասնակցում էին ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար (արդեն նախկին) պարոն Վահան Մարտիրոսյանը, «Տրանսպորտային ծրագրերի իրականացման կազմակերպություն» ՊՈԱԿ-ի տնօրեն (արդեն նախկին) Վարդան Կարապետյանը և փոխտնօրեն տիկին Քրիստինե Ղալեչյանը, ՀՅԴ Բյուրոյի տնտեսական հետազոտությունների գրասենյակի ներկայացուցիչներ Սուրեն Պարսյանը, Արմեն Գրիգորյանը և Կարեն Մկրտչյանը:

2018 թ. օգոստոսի 1-ին, ի պատասխան մեր բաց նամակին, նախարարությունից հայտնել էին, որ 2018թ. մարտի 16-ի հանդիպման ժամանակ նախարարությունը հանգամանալից պարզաբանումներ ներկայացրել է մեզ հետաքրքրող հարցերի վերաբերյալ: Սակայն ասվածն իրականությանը չի համապատասխանում: Հանդիպման ժամանակ բարձրացվել էին հետևյալ հարցերը.

  • որքա՞ն կարժենա Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի ներդրումային ամբողջ ծրագիրը,
  • ըստ վարկային համաձայնագրի՝ Տրանշ 1.-ի կառուցման արժեքը կազմում է 70.4 մլն ԱՄՆ դոլար, որով պլանավորված էր վերակառուցել 56.4 կմ քառաշերտ ճանապարհ (Երևան-Աշտարակ՝ 18.4 կմ և Երևան-Արարատ՝ 38 կմ), բայց դրա փոխարեն կառուցվել է 31.0 կմ (Երևան-Աշտարակ՝ 11.4 կմ և Երևան-Արտաշատ՝ 19.6 կմ), սակայն ծախսվել է ամբողջ 70.4 մլն ԱՄՆ դոլարը. շինարարական աշխատանքների շուրջ 45 տոկոս թերակատարման պայմաններում ծախսվել է գրեթե նույն գումարը,
  • առ այսօր գոյություն չունի հստակ գնահատական, թե այս կամ այն օբյեկտիվ կամ սուբյեկտիվ գործոնները ինչպե՞ս են ազդել ծրագրերի երկարաձգման վրա,
  • ինչո՞վ է բացատրվում Տրանշ 1.-ով կառուցված Երևան-Արտաշատ և Երևան-Աշտարակ ճանապարհատվածների պարբերաբար վերանորոգումները և երաշխիքային սպասարկման ժամկետների հետաձգումները,
  • ինչու՞ առ այսօր հրապարակված չեն Տրանշ 4.-ի տեխնիկատնտեսական փաստաթղթերը,
  • ճանապարհամերձ տարածքների օտարված հողերի տարբեր արժեքները, այդ գործընթացի ոչ թափանցիկությունը և այլն:

Մարտի 16-ի աշխատանքային հանդիպման վերաբերյալ կուսակցությունում կազմվել է զեկուցագիր, որում ներկայացված են քննարկվող հարցերը, քննարկման արդյունքները, ձեռք բերված պայմանավորվածությունները, տպավորությունը և եզրակացությունը: Նախարարության կողմից հանդիպումը նաև տեսանկարահանվում էր, ՀՅԴ Բյուրոյի տնտեսական հետազոտությունների գրասենյակը տալիս է իր համաձայնությունը հրապարակել տեսաձայնագրությունը` առանց մոնտաժելու:

Հանդիպման ընթացքում ձեռք էր բերվել պայմանավորվածություններ, սակայն 19.03.2018 թվականին Տրանսպորտային ծրագրերի իրականացման կազմակերպություն ՊՈԱԿ-ի տնօրեն (արդեն նախկին) պարոն Վարդան Կարապետյանի պաշտոնական էլ. հասցեով ([email protected]) ուղարկված հարցումները մնացել են անպատասխան:

Իսկ ինչ վերաբերում է նախարարության առաջարկությանը, որ ՀՅԴ Բյուրոյի տնտեսական հետազոտությունների գրասենյակի ներկայացուցիչները ևս ներգրավվեն նախարարին կից ձևավորվելիք հարթակում, նշենք, որ մասնագիտական որևէ հարթակի աշխատանքներում ներգրավվելը ինքնանպատակ չէ: Մասնակիցները պետք է ունենան ամբողջական տեղեկություն՝ հարցադրումները ճիշտ անելու և լուծումներ առաջարկելու համար:

Տրանսպորտային ծրագրերի իրականացման կազմակերպություն» ՊՈԱԿ-ի պաշտոնական կայքէջի (https://tpio.am/am) սակավ տեղեկությունները ՀՅԴ Բյուրոյի հետազոտությունների գրասենյակը արդեն ուսումնասիրել է իր՝ 20.02.2018 թվականի վերլուծության շրջանակներում:

Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի ներդրումային ծրագրի նկատմամբ հասարակական վերահսկողությունը և վստահությունը ապահովելու, նաև մեր ամբողջական և խորքային հետազոտությունն ավարտելու նպատակով արդեն 3-րդ անգամ առաջարկում ենք ՀՀ կառավարությանը, ի դեմս ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարության, հանրայնացնել հետևյալ տեղեկությունները՝ տեղադրելով http://northsouth.am կայքէջում և պահպանելով ՀՀ օրենսդրությամբ նախատեսված սահմանափակումները.

  1. Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի (1, 2, 3, 4 և 5 Տրանշների) կառուցման տեխնիկատնտեսական նախագծերի բոլոր տարբերակների տնտեսական հաշվարկների, դրանք իրականացնող կազմակերպությունների, պայմանագրերի և ընդունման-հանձնման ակտերի մասին սկսած 2007 թվականից,
  2. 1-3 տրանշների շինարարական աշխատանքները կատարող կազմակերպությունների կապալի պայմանագրերի, ընթացիկ վերահսկողական պայմանագրերի և ընդունման-հանձման ակտերի մասին,
  3. 1-3 տրանշների շինարարական աշխատանքները կատարող ենթակապալառու և մատակարար կազմակերպությունների մասին,
  4. շինարարական աշխատանքների միջազգային մրցույթի արդյունքում ընտրված «Կորսան Կորվիամ Կոնստրուկսյոն Էս Ա» (Տրանշ 1. և Տրանշ 2.) և «Սինոհիդրո Քորփորեյշն» (Տրանշ 3.) ընկերությունների նկատմամբ կիրառված տույժերի և արձանագրված թերությունների մասին առ 01.08.2018 թ.,
  5. 1-3 տրանշների շինարարական աշխատանքները երկարացնելու պատճառների, դրանց ազդեցության չափի և դրանց հետևանքով առաջացած վնասների (տույժերի) մասին,
  6. 1-3 տրանշների ճանապարհամերձ տարածքների օտարման գործընթացում ձեռք բերված հողերի չափերի, տեսակների, արժեքների, դրանց տեղաբաշխման (քարտեզագրված) և առկա դատական վեճերի մասին:

Խնդրում ենք ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարությանը` ըստ կետերի` տրամադրել տեղեկությունները, իսկ չտրամադրելու դեպքում վկայակոչել դրանց չտրամադրման օրենսդրական և/կամ պայմանագրային սահմանափակումները:

Միաժամանակ, հաշվի առնելով օրենսդրությամբ նախատեսված` որոշակի տեղեկատվության հասանելիության սահմանափակումը, առաջարկում ենք ՀՀ կառավարությանը ՀՅԴ Բյուրոյի տնտեսական հետազոտությունների գրասենյակի ներկայացուցչին հասարակական հիմունքներով ընդգրկել Հյուսիս-հարավ ճանապարհային միջանցքի կառավարման խորհրդի կազմում: