BMW-ն, Volkswagen-ը, Mercedes-ը և Porsche-ն Հայաստանի, Ղազախստանի ու Վրաստանի միջոցով ավտոմեքենաներ են մատակարարել ՌԴ

Լուրեր

23.11.2024 | 20:00
Չի ներկայացվել գույքի և ունեցվածքի 509 հայտարարագիր՝ 4 տարում․ ի՞նչ է սպասվում օրինախախտներին. ՔՆՆԱՐԿՈՒՄ
23.11.2024 | 19:28
Ֆուտբոլի կանանց ազգային հավաքականը սկսում է նախապատրաստվել ընկերական խաղերին
23.11.2024 | 19:17
Երևանի և Կոտայքի մարզի մի շարք հասցեներում 24 ժամ ջուր չի լինի
23.11.2024 | 19:00
Այսօր չկան կիրթ մեկենասներ, հայ կոմպոզիտորները ճանաչելի չեն դրսում, պետությունը մեծ անելիք ունի. Սաթյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
23.11.2024 | 18:09
Երևանի 3 վարչական շրջանում փոշու պարունակությունը գերազանցել է սահմանային թույլատրելի կոնցենտրացիան
23.11.2024 | 17:33
Նոյեմբերի 25-ին Հայաստանի մի շարք հասցեներում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
23.11.2024 | 17:07
ԵՄ մուտքի արտոնագրերի ազատականացման երկխոսության մեկնարկը նոր շունչ կհաղորդի Հայաստան-ԵՄ համագործակցության օրակարգին․ ՆԳ նախարար
23.11.2024 | 16:53
ՏԿԵ նախարարն այցելել է Նոր Հաճնի կամուրջ, հանձնարարականներ տվել շինարարներին
23.11.2024 | 16:35
Թուրքիայի հետախուզության ղեկավարն ու գլխավոր ընդդիմադիր կուսակցությունը հանդիպում են անցկացրել անվտանգության հարցերի շուրջ
23.11.2024 | 15:55
Իսրայելի օդուժը հարվածներ է հասցրել Բեյրութի կենտրոնին ու արվարձաններին
23.11.2024 | 15:30
ՄԻՊ-ը փաստաբանական գործունեության հարկման հետ կապված դիմել է ՍԴ
23.11.2024 | 15:05
Դոնալդ Թրամփը հայտարարել է ԱՄՆ-ի ֆինանսների նախարարի պաշտոնի հավանական թեկնածուին
23.11.2024 | 14:46
Հայտարարվել է Հակակոռուպցիոն կոմիտեի նախագահի թեկնածուների ընտրության խորհրդի ներկայացուցիչների ներգրավման մրցույթ
23.11.2024 | 14:29
ՆԱՏՕ-ի ղեկավար Մարկ Ռյուտեն բանակցություններ է վարել Դոնալդ Թրամփի հետ
23.11.2024 | 14:08
Նավթի գներն աճել են
Բոլորը

Գերմանական BMW, Volkswagen, Mercedes և Porsche ավտոարտադրողները, հայտարարելով Ռուսաստանից հեռանալու մասին, կտրուկ ավելացրել են իրենց մեքենաների և պահեստամասերի մատակարարումները Կենտրոնական Ասիայի և Անդրկովկասի երկրներ, որտեղից դուրս են գալիս ռուսական շուկա։ Այսպես, միջազգային ֆինանսների ինստիտուտի (IIF) տվյալների համաձայն՝ գերմանական ավտոմեքենաների և դրանց բաղադրիչների արտահանումը Ղրղզստան այս տարվա առաջին ինն ամիսներին, 2019 թվականի նույն ժամանակահատվածի համեմատ, աճել է 5,500%-ով։

Աճել է նաև գերմանական ավտոպահեստամասերի արտահանումը դեպի Ղազախստան, Հայաստան և Վրաստան՝ համապատասխանաբար 720%, 450% և 340%-ով։ Մատակարարումների նման աճը հստակ նշան է, որ Ռուսաստանը երրորդ երկրներին օգտագործում է արևմտյան ապրանքներին հասանելիություն ունենալու համար, նշում է IIF-ը:

«Աճի տեմպերն այնքան մեծ են, որ թվում է, թե դա միակ տրամաբանական բացատրությունն է»,- ասում է ինստիտուտի գլխավոր տնտեսագետ Ռոբին Բրուքսը։

«Գերմանացի արտադրողներն ու մատակարարները զանգվածաբար կրճատել են իրենց բիզնեսը Ռուսաստանում, խզել են հարաբերությունները դիլերների հետ և դադարեցրել բիզնես գործունեությունը»,- ասել է Ավտոմոբիլային արդյունաբերության գերմանական ասոցիացիայի (VDA) ներկայացուցիչը:

Ասոցիացիայի սեփական տվյալները ցույց են տալիս, որ գերմանական ավտոմեքենաների արտահանումը Ղրղզստան, Ղազախստան, Հայաստան և Վրաստան այս տարի աճել է 156 տոկոսով՝ 2021 թվականի առաջին տասը ամիսների համեմատ։ Միաժամանակ, ասոցիացիան հաշվում է միայն նոր մեքենաների և պահեստամասերի վաճառքը։

Կազմակերպությունը նշում է, որ ավտոմեքենաների արտահանումը Ռուսաստան կրճատվել է 36 հազար միավորով, իսկ Կենտրոնական Ասիա է ուղարկվել ընդամենը 1600 նոր ավտոմեքենա։

Զուգահեռ ներմուծման միջոցով, գերմանական մեքենաներից բացի, Ռուսաստանը կարող է ներմուծել 500 տարբեր արևմտյան մոդելներ, որոնք ներառված են ՌԴ արդյունաբերության և առևտրի նախարարության ցանկում, ինչպես նաև արևմտյան շատ այլ ապրանքներ, նշել է Capital Economics-ում զարգացող շուկաների հարցով ավագ տնտեսագետ Լիամ Փիչը: