Լինել հեզ համա՞յնք, թե՞ ինքնիշխան պետություն. ապաքաղաքական զրույց Ստեփան Դանիելյանի հետ քրիստոնեության դերի մասին․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

13.12.2025 | 22:20
Ֆրանսիան հաղթեց «Մանկական Եվրատեսիլ»-ում
13.12.2025 | 22:11
Ադրբեջանն առաջին անգամ «Մանկական Եվրատեսիլում» Հայաստանի ներկայացուցչին միավոր տվեց
13.12.2025 | 20:31
Սուրեն Պապիկյանն ու Աննա Վարդապետյանն այցելել են հյուսիսարևելյան սահմանագոտի
13.12.2025 | 20:00
Որ գույքերը հողին կհավասարեցվեն. Factor TV-ն Սևանի ափի անօրինական կառույցների հետքերով․ ՏԵՍԱՆՅՈւԹ
13.12.2025 | 19:44
Ալեն Սիմոնյանը Վրաստան է մեկնել Ալբերտին երկրպագելու համար
13.12.2025 | 19:00
Օրբելիի 5 երկնաքերները փակում են Հրազդանի կիրճի գեղեցկագույն լանդշաֆտը՝ քաղաքի թոքերը. Կարեն Բալյան
13.12.2025 | 18:41
Լուկաշենկոյի կողմից ազատ արձակված քաղբանտարկյալները լքել են Բելառուսի տարածքը
13.12.2025 | 18:03
Իրավիճակն ավտոճանապարհներին՝ 17։10-ի դրությամբ
13.12.2025 | 17:30
Մբապեն տրանսֆերային արժեքով հավասարվել է Հոլանդին ու Յամալին
13.12.2025 | 17:11
Լուկաշենկոն ներում է շնորհել Մարիա Կոլեսնիկովային, նա ազատության մեջ է
13.12.2025 | 16:54
ԲԿ-ի տնօրենը պարզաբանել է՝ ինչպես է թուրքական շտապ օգնության մեքենան հայտնվել Նոր Նորքում
13.12.2025 | 16:38
Որքան գումար է վաստակել Լևոն Արոնյանը Grand Slam-ի մրցաշրջանում
13.12.2025 | 16:15
Դեկտեմբերի 14-ի գիշերը Երևանի հանրային տրանսպորտն ավելի երկար կաշխատի
13.12.2025 | 16:06
Ֆուտզալի Հայաստանի հավաքականի կազմը
13.12.2025 | 15:57
Ջերմուկ քաղաքում ձյուն է տեղում
Բոլորը

Factor TV-ի A-politic հաղորդաշարի հյուրն է քաղաքագետ Ստեփան Դանիելյանը: Նրա կարծիքով՝ եկեղեցու դերը պետականաշինության գործում կարող է լինել նաև բացասական: Դա տեղի է ունենում այն դեպքում, երբ կրոնական վերնախավը խնդիր է դնում այլ պետության վերահսկողության ներքո ապահովել ազգի գոյությունը: Այդ մոտեցումը քաղաքագետը հակադրում է այն մոտեցմանը, երբ որոշում է ընդունվում գնալ ինքնիշխանության ճանապարհով: Հայեցակարգերի տարբերությունը հաղորդման հյուրը բացատրում է նաև Սուրբ երրորդությունը մեկնելու առանձնահատկություններով:

Ըստ Ստեփան Դանիելյանի՝ կայսրությունները, նվաճողները հաճախ ոչ թե պարտադրում էին հայերին օտար կրոնը, այլ հակառակը՝ ստիպում էին, որ հայ համայնքը լինի միատարր առաքելական, որի միջոցով, մասնավորապես, Օսմանյան կայսրությունը լուծում էր մի շարք կազմակերպչական, ինչպես նաև քաղաքական խնդիրներ: Այդ առիթով քաղաքագետը հիշեցնում է նաև, որ Մայր Աթոռը Էջմիածին է տեղափոխվել թուրքական տիրապետության ժամանակ։

1962 թվականին Վատիկանը սոցիալական նոր դոկտրին է ընդունել, ըստ որի՝ աղքատությունն այլևս չէր համարվում առաքինություն, իսկ աշխատանքը՝ անեծք: Այդ բարեփոխումները մեծագույն ազդեցություն են թողել կաթոլիկ աշխարհի քաղաքականության և տնտեսության վրա: Քաղաքագետի կարծիքով՝ սոցիալական հայեցակարգ մշակելու կարիք ունի նաև Հայ առաքելական եկեղեցին, որը պետք է շրջվի դեպի հասարակության կարիքները և այդպիսով ամրապնդի իր բարոյական ազդեցությունը:

Մանրամասները՝ տեսանյութում:

Արամ Աբրահամյան