ՀՀ ոստիկանությունը՝ պարեկների աշխատանքի մասին

Լուրեր

13.12.2024 | 23:31
Գերմանիան հավանություն է տվել 2006թ․ ի վեր զենքի ամենամեծ արտահանմանը Թուրքիա
13.12.2024 | 23:16
Դեսպան Խաչատրյանն իր հավատարմագրերն է հանձնել Ֆրանսիայի նախագահին
13.12.2024 | 22:59
ԵՄ-ն «օդային կամուրջ» է գործարկել՝ Թուրքիայի տարածքով Սիրիա օգնություն հասցնելու համար
13.12.2024 | 22:44
Դեկտեմբերի 16-ին Հայաստանի մի շարք հասցեներում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
13.12.2024 | 22:26
Նախիջևանի առանձին համազորային բանակի հրամանատարն այցով Թուրքիայում է
13.12.2024 | 22:10
«Արա, աչքերդ չկլորցնե՛ս».ծեծ և բիրտ ուժ՝ մսավաճառների նկատմամբ. Արփինե Սարգսյանի պաշտոնավարման «բացումը». ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
13.12.2024 | 22:00
ԱՄՆ-ի կարմիր գիծը՝ Ադրբեջանի հարձակումն է ՀՀ-ի վրա, չի հանդուրժվի, կապ չունի՝ Թրամփն է նախագահ, թե Բայդենը․ Էդգար Վարդանյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
13.12.2024 | 21:43
Ադրբեջանում քննարկում են զինծառայության ժամկետը 1 տարի դարձնելու հարցը
13.12.2024 | 21:28
Հայաստանը նպատակ ունի վերակառուցել տարածաշրջանում համագործակցությունը. ԱԳՆ գլխավոր քարտուղար
13.12.2024 | 21:14
ԿԺԴՀ զինվորներն արդեն կռվում են Կուրսկի մարզում և 2 ժամում գյուղ են գրավել․ ռուս ռազմական թղթակիցներ
13.12.2024 | 21:00
Տղամարդկային ո՞ր կոդեքսով է Աղազարյանը իր թիմի մասին հակառակ ճամբարի ԶԼՄ-ին ինֆորմացիա տվել․ Վահագն Ալեքսանյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
13.12.2024 | 20:46
Վթար Ազատավան գյուղում. կան տուժածներ և զոհ
13.12.2024 | 20:29
Ադրբեջանի և ՆԱՏՕ-ի միջև ռազմական համագործակցության հարցեր են քննարկվել
13.12.2024 | 20:15
Ձյուն, բուք և մերկասառույց. իրավիճակը ճանապարհներին
13.12.2024 | 20:12
Լեհաստանն իր ավիացիան օդ է բարձրացրել Ուկրաինայի վրա ՌԴ զանգվածային հարձակման ժամանակ
Բոլորը

Ստորև ներկայացնում ենք ՀՀ ոստիկանության հաղորդագրությունը պարեկների աշխատանքի մասին։

«Բոլորը գիտեն, որ ոչ սթափ վիճակում մեքենա վարելն անթույլատրելի է: Հին ու փորձված ասույթ կա` «Խմած վարորդը պոտենցիալ հանցագործ է»: Բայց արի ու տես, որ ամեն անգամ, ասենք` մայրաքաղաքում ուժեղացված ծառայություն իրականացնելիս, շաբաթվա կտրվածքով, հայտնաբերվում է 100-ից ավելի ոչ սթափ վարորդ, նաև այն աստիճանի ոչ սթափ, որ դժվարությամբ են կանգնում ոտքի վրա: Կոպիտ խախտում է նաև լուսակրի կարմիր լույսի անտեսումը: Ամեն օր կարելի է կրկնել, որ հենց արագության գերազանցումն է հանգեցնում ամենածանր հետևանքների:

Իրավունքների գերակայության մեր դարում պետք է չմոռանալ պատասխանատվության մասին: Վստահաբար կարող ենք ասել, որ ճանապարհատրանսպորտային պատահարների թիվը հնարավոր է հասցնել նվազագույնի միայն վարորդների և հետիոտների պատասխանատվությունը բարձրացնելու միջոցով: Եվ այս հարցում կարևոր է քարոզչությունը: Իհարկե, քաղաքակիրթ, գիտակից վարորդը տեսնում, լսում, ընկալում ու հասկանում է: Բայց, ցավոք, բոլորը չեն գիտակից:

Մեծ վերապահումով ասենք, որ խորհրդային կամ հետխորհրդային տարիներին կարելի էր մատների արանքով նայել վարչարարությանը. մեքենաները քիչ էին, մեքենա վարում էին քչերը, հետևաբար և պատահարներն էին քիչ: Ճիշտ է, կոռուպցիոն ռիսկեր կային, սակայն խնդիրն անվտանգային չէր: Այսօր պատկերը լրիվ այլ է: Մեծ քաղաքները խեղդվում են մեքենաների առատությունից, իսկ պատահարների վիճակագրությունը, մեղմ ասած` մտահոգիչ է: Ամիս է լինում, երբ միայն զոհերի թիվը հասնում է մի քանի տասնյակի, ընդ որում՝ նրանց մեծ մասը երիտասարդներ են: Ուստի երթևեկության մասնակիցների կարգապահությունն այսօր դարձել է անվտանգային լուրջ, կենսական խնդիր, որի լուծումը պահանջում է կտրուկ, երբեմն էլ կոշտ միջոցներ: Հարկավոր է հարցին մոտենալ ոչ միայն որպես կոռուպցիոն ռիսկ, այլև` անվտանգություն:

Առաջին հերթին պետք է վերացնել ոմանց մեջ ձևավորված անպատժելիության զգացողությունը: Եվ սա այն հարցն է, որ այսօր լուծում է նաև պարեկային ծառայությունը:

Այսօր հանրապետության ամենախոշոր երեք քաղաքներում, նաև Շիրակի և Լոռու մարզերում ճանապարհային երթևեկությունը կարգավորում և հսկում են պարեկները, որոնց բարեխիղճ և անկաշառ աշխատանքից է նաև կախված անպատժելիության մթնոլորտը ցրելը և կարգուկանոն հաստատելը: Այս ոչ լրիվ տարվա ընթացքում մայրաքաղաքում պարեկներն արձանագրել են կաշառք տալու՝ 18, Գյումրիում և Վանաձորում` երեքական դեպք, որոնց կապակցությամբ հակակոռուպցիոն կոմիտեում նախաձեռնվել են քրեական վարույթներ: Սրանք այն դեպքերն են, երբ վարորդները փորձել են խուսափել կոպիտ խախտման համար պատասխանատվությունից և հարցը լուծել կաշառելով: Չի ստացվել: Ուզում ենք համոզված ասել, որ չի էլ ստացվի: Ոստիկանության մոտեցումը հստակ է` օրինախախտը, կարգազանցը պետք է պատժվի․ օրենքով նախատեսված դեպքերում՝ զրկվի մեքենա վարելու իրավունքից կամ ենթարկվի ավելի խիստ պատժի։ Այս մոտեցման անվերապահ կատարումը կլուծի ճանապարհային երթևեկության անվտանգության խնդիրը: Անգիտակից վարորդը կամ պետք է դառնա հետիոտն կամ գիտակցի և ուղղվի:
Սակայն իներցիան շարունակվում է, որոշ վարորդներ դեռ դիմում են զարտուղի միջոցների, բայց հայտնվում ավելի ծանր վիճակում, ավելի ճիշտ` կարգավիճակում: Այդպիսի երեք դեպք արձանագրվել է վերջերս:

Նոյեմբերի 9-ին, գիշերվա ժամը երկուսին մոտ, մայրաքաղաքի Դավիթ Անհաղթի փողոցում ծառայող պարեկները կանգնեցրել են 57-ամյա մի երևանցու վարած «Նիսանը»: Ոչ սթափ վիճակում գտնվող վարորդը պարեկներին առաջարկել է 40 հազար դրամ կաշառք, և որպես հետևանք` ինքը տեղափոխվել ոստիկանության բաժին, իսկ կազմած փաստաթղթերը փոխանցվել են հակակոռուպցիոն կոմիտե:

Նոյեմբերի 13-ին, ժամը 18.30-ին, Շիրակի մարզի պարեկները Գյումրու Վարդանանց հրապարակում ՃԵԿ խախտում կատարելու համար կանգնեցրել են Հայկավան գյուղի 24-ամյա մի բնակչի վարած «Օպելը»: Վարորդն առաջարկել է հինգ հազար դրամ կաշառք ու տեղափոխվել ոստիկանության բաժին: Կազմված փաստաթղթերն ուղարկվել են Շիրակի մարզային քննչական վարչություն:

Նման մի դեպք էլ արձանագրել են Լոռու պարեկները: Սեպտեմբերի 30-ի ուշ երեկոյան Վանաձորի Բաղրամյան փողոցում խախտում կատարելու համար նրանք կանգնեցրել են «Օպել» մակնիշի մի մեքենա: Արմավիրի մարզի 34-ամյա բնակիչը տեղեկանալով, որ կազմվելու է արձանագրություն և մեքենան տեղափոխվելու է պահպանվող հատուկ տարածք, պարեկներին առաջարկել է 20 հազար դրամ կաշառք: Նա ձերբակալվել ու տեղափոխվել է ոստիկանության Տարոնի բաժին, իսկ կազմված փաստաթղթերն ուղարկվել են հակակոռուպցիոն կոմիտե:

Հետևությունները թողնում ենք ձեզ: Նաև հորդորում ենք` լինել գիտակից, անվերապահորեն պահպանել ճանապարհային երթևեկության կանոնները, դրանով իսկ նպաստել մեր բոլորի անվտանգությանը: Իսկ պարեկային ծառայությունը գործունեության առաջին օրվանից հավատարիմ է որդեգրած սկզբունքին՝ բացառել կոռուպցիոն ռիսկերը։

Մաղթում ենք բոլորին անվտանգ երթևեկ»: