Մեր հասարակությունն իրականում չի ուզում կրթվել․ ապաքաղաքական զրույց Նունե Սարգսյանի հետ. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

14.12.2025 | 21:40
Ոստիկանությունը ձերբակալել է Բրաունի համալսարանում կրակ բացելու մեջ կասկածվողին
14.12.2025 | 20:34
Դեկտեմբերի 15-ին Արարատ Միրզոյանն աշխատանքային այցով գտնվելու է Բրյուսելում
14.12.2025 | 20:28
Գլխավոր տոնածառի լույսերը վառվեցին
14.12.2025 | 19:26
Մրգի խանութի սեփականատերը զինաթափել է Սիդնեյի լողափին մարդկանց վրա կրակողներից մեկին
14.12.2025 | 18:20
Թաիլանդն ու Կամբոջան շարունակում են ռազմական գործողությունները
14.12.2025 | 17:25
Իրավիճակը ճանապարհներին՝ 17։15-ի դրությամբ
14.12.2025 | 16:37
Ֆիշինգը թիվ 1 կիբեռսպառնալիքն է այսօր․ Մխիթար Հայարապետյան
14.12.2025 | 16:13
ՀԱԿ նախագահ է վերընտրվել Լևոն Տեր-Պետրոսյանը
14.12.2025 | 15:42
Կյանքից հեռացել է մանկական վիրաբույժ Ավթանդիլ Հարությունյանը
14.12.2025 | 15:17
Ուկրաինան հարվածել է Ուրյուպինսկի նավթաբազային և Յարոսլավլի նավթավերամշակման գործարանին
14.12.2025 | 14:50
10 մարդ է զոհվել Սիդնեյի Բոնդի-Բիչ լողափում Հանուկայի տոնակատարության ժամանակ տեղի ունեցած հրաձգության հետևանքով
14.12.2025 | 14:02
Մառախուղ, քամու ուժգնացում․ օդի ջերմաստիճանը կնվազի
14.12.2025 | 13:41
Անհայտ անձինք կրակ են բացել Ավստրալիայի լողափում
14.12.2025 | 13:28
Բռնցքամարտի Հայաստանի հավաքականը պատմական արդյունքով է վերադարձել հայրենիք
14.12.2025 | 13:11
ՀՀ դրոշ՝ Սուրբ Գևորգ եկեղեցում. Արմավիրի թեմում Փաշինյանի ցանկությունը չեն անտեսել
Բոլորը

Factor TV-ի A-politic հաղորդաշարի հյուրն է «Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնի» գործադիր տնօրեն Նունե Սարգսյանը: Նրա կարծիքով՝ «մեդիա» հասկացությունը պետք է մեկնաբանել հնարավորինս լայնորեն՝ ոչ միայն լրատվամիջոցներ, այլև սոցցանցեր, թանգարաններ, արտաքին գովազդ և այլն: Ո՞րն է այս իրավիճակում լրատվամիջոցների և լրագրողների դերը: Ըստ հաղորդման հյուրի՝ ԶԼՄ-ների առաքելությունն է գտնել և տարածել պատմություններ՝ ղեկավարվելով որոշակի էթիկական և մասնագիտական ստանդարտներով:

«Մեդիա նախաձեռնությունների կենտրոնի» ղեկավարի համոզմամբ՝ լրատվամիջոցները մի կողմից ծառայություն են մատուցում, բայց մյուս կողմից՝ դա անում են որոշակի արժեքներ փոխանցելու նպատակով: Այդ առաքելությունը հաջող կատարելու նպատակով լրագրողները և խմբագիրները պարտավոր են շփման մեջ մտնել իրենց ընթերցողների, օգտատերերի հետ: Այդ շփումները կարող են լինել ֆիզիկական և վիրտուալ, անհատական և խմբային:

Սոցցանցերը, անշուշտ, իրենց էական ազդեցությունն են թողնում լրատվամիջոցների աշխատանքի վրա: Ալգորիթմները շատ դեպքերում թելադրում են օգտատերերի ընտրությունը: Սակայն, ըստ Նունե Սարգսյանի, ալգորիթմներին նույնպես հնարավոր է խաբել: Բոլոր դեպքերում՝ լրագրողները պետք է փնտրեն ինքնարտահայտվելու նոր հարթակներ՝ դրանով իսկ ավելի արժեքավոր ու պրոֆեսիոնալ դարձնելով այդ հարթակները:

Մանրամասները՝ տեսանյութում:

Արամ Աբրահամյան