Ռուսական ավիաընկերությունները 2022 թվականի 1-ին եռամսյակում ռեկորդային կորուստներ են կրել

Լուրեր

26.11.2024 | 10:53
Լարսը փակ է բեռնատարների համար
26.11.2024 | 10:46
Ադրբեջանում Մինգեչաուրի ջրամբարի տարածքում երկրաշարժ է տեղի ունեցել
26.11.2024 | 10:37
Հզոր ցիկլոնի ներթափանցմամբ պայմանավորված՝ հանրապետության ողջ տարածքում սպասվում են տեղումներ
26.11.2024 | 10:25
Ալիևը զանգահարել է Դոնալդ Թրամփին  
26.11.2024 | 10:16
Պլանային ջրանջատում Շիրակի մարզում
26.11.2024 | 10:02
Դոլարն ու եվրոն արժևորվել են, ռուբլին՝ արժեզրկվել․ արտարժույթների փոխարժեքները՝ նոյեմբերի 26-ի դրությամբ
26.11.2024 | 09:46
Հրդեհ Գառնի գյուղում․ այրվել են ավտոտնակը, թոնրատունը և անասնագոմը՝ մասամբ
26.11.2024 | 09:31
Դիլիջանի ոլորաններում ձյուն է տեղում
25.11.2024 | 23:30
Էրդողանը ծրագրում է հաջորդ ժամկետով գրավել իշխանությունը․ TIME-ի անդրադարձը
25.11.2024 | 23:15
Միրզոյանը շնորհավորել է Վրաստանի ԱԳ նորանշանակ նախարարին
25.11.2024 | 23:08
Ադրբեջանի ՌՕՈՒ կործանիչներն ուսումնական թռիչքներ են իրականացրել
25.11.2024 | 22:48
Թուրքիայում երկրաշարժ է տեղի ունեցել
25.11.2024 | 22:33
Լոնդոնը ներկայացրել է ՌԴ «ստվերային նավատորմի» դեմ միջոցառումների ամենամեծ փաթեթը
25.11.2024 | 22:18
Ադրբեջանում ռազմական փորձագետի են կալանավորել` պետական գաղտնիք հրապարակելու մեղադրանքով
25.11.2024 | 22:01
Ստեփանծմինդա-Լարս ավտոճանապարհը փակ է բեռնատարների համար
Բոլորը

Ռուսական ավիաընկերությունները 2022 թվականի առաջին եռամսյակում ռեկորդային՝ 61,1 միլիարդ ռուբլու ընդհանուր օպերացիոն կորուստ են կրել: Նման հաշվարկ է ներկայացրել Օդային տրանսպորտի օպերատորների ասոցիացիան (АЭВТ), փոխանցում է Ինտերֆաքսը։

«2022 թվականի 3 ամիսների ընթացքում բոլոր ավիաընկերությունների օպերացիոն գործողությունների միասնական կորուստը կազմել է 61,1 մլրդ ռուբլի (ուղևորատար ավիաընկերությունները՝ 52,5 մլրդ ռուբլի, բեռնափոխադրողները՝ 8,6 մլրդ ռուբլի)»,- այս մասին ասվում է Ասոցիացիայի նախագահ Վլադիմիր Տասունի զեկույցում։

2021 թվականին նշված ժամանակահատվածի ընդհանուր գործառնական վնասը գնահատվել է 33,3 միլիարդ ռուբլի, 2020 թվականի «համաճարակի» դեպքում՝ 55,5 միլիարդ ռուբլի:

«Այժմ դժվար է կանխատեսել, թե ապագայում որքանով կվատթարանա ավիաընկերությունների ֆինանսատնտեսական կայունությունը։ Մենք հուսով ենք, որ ինչպես Ռուսաստանի կառավարության, այնպես էլ հենց ավիաընկերությունների կողմից ձեռնարկված միջոցառումները կարճաժամկետ հեռանկարում կապահովեն ներքին օդային տրանսպորտի ոլորտի կայուն գործունեությունը»,- ասվում է Տասունի զեկույցում։

Տաթև Ֆռանգյան