Ուշացած, բայց կարևոր, թե՞ մեծ ռիսկեր պարունակող նախագիծ․ կրեդիտային համակարգը կփորձարկվի նաև դպրոցներում․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
Հասարակություն
09.09.2021 | 18:45ԿԳՄՍ նախարարությունը հանրային քննարկման է ներկայացրել մի նախագիծ, որով կփորձարկվի դպրոցից բուհ, քոլեջ և ուսումնարան անցման նոր համակարգ: Խոսքը միջնակարգ կրթության կրեդիտային համակարգի ներդրման և գործարկման կարգի նախագծի մասին է: Նպատակը, ըստ նախագծի, մեկն է՝ ավելի դյուրին դարձնել դպրոցից բուհ անցումը։
Այսպիսի մոտեցումը, սակայն, արդեն իսկ հայտնվել է բուռն քննարկումների կիզակետում: Քննադատները նշում են, որ նոր համակարգը կարող է ծնել կոռուպցիոն մեծ ռիսկեր, և դեռ հարց է՝ այն կնպաստի կրթության որակի բարձրացմանը, թե՝ հակառակը:
Ըստ նախագծի`10-12-րդ դասարաններում սովորողի ընտրած առարկաներից կամ արտաքին գնահատումներից կուտակված կրեդիտները կարող են ի նպաստ սովորողի օգտագործվել ընդունելության քննությունների ժամանակ: Բացի այդ, համապատասխան կրեդիտներ կուտակելու դեպքում, սովորողը կարող է հետագայում բուհում չուսումնասիրել տվյալ առարկայական դասընթացը:
Սովորողը մեկ կիսամյակում պետք է ունենա 17,5 կրեդիտ ուսումնական բեռնվածություն, մեկ ուսումնական տարում՝ 35 կրեդիտ։ Մեկ կրեդիտը համարժեք է սովորողի 34 ժամ ուսումնական բեռնվածությանը՝ ներառյալ դասարանային, արտադասարանային և ինքնուրույն իրականացվող ուսումնական աշխատանքները:
Կրթության ոլորտի հետազոտող Միշա Թադևոսյանի համոզմամբ՝ միջնակարգ կրթության կրեդիտային համակարգի ներդրումն ուշացած, բայց կարևոր քայլ է, որը ենթադրում է հանրակրթական հաստատության և բուհի միջև փոխճանաչելիության գործընթաց: Միևնույն ժամանակ, նա մատնանշում է խնդիրներ, որոնք կարող են ի հայտ գալ համակարգի ներդրման և գործարկման արդյունքում:
Երևանի թիվ 114 ավագ դպրոցի տնօրեն Ռուզաննա Կոստանյանի կարծիքով՝ ուսուցչի ուսերին նոր բեռ է դրվում, որը կրելուն վերջինս պատրաստ չէ:
Միշա Թադևոսյանը թերահավատ է մեկ այլ հարցի շուրջ ևս․ արդյոք կստացվի՞ ապահովել համագործակցություն դպրոցների և բուհերի միջև։
Երևանի թիվ 46 ավագ դպրոցի ուսուցչուհի Մարիամ Առաքելյանն ասում է՝ միջնակարգ կրթության կրեդիտային համակարգի ներդրման գործընթացին ուղղված պետության ջանքերը պետք է որ արդարացնեն իրենց:
Կրթության ոլորտի հետազոտողը մատնանշում է մեկ այլ խնդիր, որը կարող է առաջանալ կրեդիտային համակարգի ներդրման արդյունքում. խոսքը կազմակերպչական, տեխնիկական առումով անպատրաստ վիճակի մասին է: Միշա Թադևոսյանը շեշտում է՝ ամենակարևոր հանձնարարականներից մեկն այն է, որ աշակերտներն իրենք հասկանան միջնակարգ կրթության կրեդիտային համակարգի բուն էությունը, իրենց համար շահեկան դրույթները:
Նախագծով կրեդիտային համակարգի ներդրման առաջին փուլը կմեկնարկի 2022-2023 ուսումնական տարվանից սկսած և կտևի 2 տարի: Համակարգն այս փուլում կներդրվի Երևանի բարձրագույն ուսումնական հաստատություններին կից գործող ավագ դպրոցներում և Տավուշի մարզում: Երկրորդ փուլում՝ 2024-2025 ուսումնական տարվանից սկսած, կրեդիտային համակարգը կներդրվի ամբողջ հանրապետությունում:
Հավելենք նաև, որ միջնակարգ կրթության կրեդիտային համակարգի ներդրման և գործարկման կարգի վերաբերյալ նախագիծը դեռևս գտնվում է քննարկումների փուլում, այն ենթարկվելու է լրամշակումների:
Մանրամասները՝ տեսանյութում։
Աննա Բաբաջանյան