Մեծ Բրիտանիայում խանութների դարակաշարերի մեծ մասն արդեն մի քանի շաբաթ է՝ դատարկ է

Լուրեր

27.11.2024 | 11:26
ՀԱՄԱՍ-ը պատրաստ է զինադադար կնքել Իսրայելի հետ․ AFP
27.11.2024 | 11:16
Հայաստանը պետք է աստիճանաբար զարգացնի օդատիեզերական սարքաշինությունը. ՆԱՍԱ-ի ներկայացուցիչ
27.11.2024 | 11:04
ԱԺ տնտեսական հարցերի հանձնաժողովի նիստը՝ ՈՒՂԻՂ
27.11.2024 | 10:52
Իսրայելի և «Հըզբոլլահի» միջև հրադադարի ռեժիմն ուժի մեջ է մտել
27.11.2024 | 10:41
Ձյան շերտի հաստությունը մինչև 30 սմ․ ՀՀ որոշ շրջաններում 1 օրում թափվել է ամսական նորմային հավասար տեղում
27.11.2024 | 10:33
Արմավիրի համայնքային ոստիկանները թմրանյութ պահելու և օգտագործելու դեպքեր են բացահայտել
27.11.2024 | 10:16
Դոլարն ու եվրոն արժևորվել են, ռուբլին՝ արժեզրկվել․ արտարժույթների փոխարժեքները՝ նոյեմբերի 27-ի դրությամբ
27.11.2024 | 10:01
Լարսը փակ է բոլոր տեսակի տրանսպորտային միջոցների համար
27.11.2024 | 09:46
Հրդեհ Բալահովիտ գյուղի մանկապարտեզում
27.11.2024 | 09:32
Ձյուն, բուք, մառախուղ․ ՀՀ տարածքում փակ և դժվարանցանելի ճանապարհներ կան
26.11.2024 | 23:20
Ադրբեջանում պահեստազորի սպաները բողոքի ակցիա են անցկացրել՝ պահանջելով իրենց հասանելիք վճարումները
26.11.2024 | 23:07
Երևանում և 7 մարզում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
26.11.2024 | 22:54
Թուրքիայում ձնաբքի պատճառով բազմաթիվ նահանգների դպրոցներում դասերը դադարեցվել են
26.11.2024 | 22:40
ՌԴ ՊՆ-ն Կուրսկի շրջանում ընկած ամերիկյան ATACMS-ի բեկորներ է ցուցադրել
26.11.2024 | 22:26
Իմ կալանքը ծառայում է Ադրբեջանի բռնապետության և նրա հանցակից ռուսական կայսրության շահերին․ Ադրբեջանում բանտարկված դիվանագետ
Բոլորը

Մեծ Բրիտանիան բախվել է տրանսպորտային ծանր ճգնաժամի, ինչին հաջորդել է ապրանքային ճգնաժամը: Խանութների դարակաշարերի մեծ մասն արդեն մի քանի շաբաթ է դատարկ են, գրում է Euronews-ը:

«Գլխավոր խնդիրներից մեկը բեռնատարների վարորդների պակասն է։ Բացի այդ, բյուրոկրատիան ու թղթաբանությունը։ Անհրաժեշտ է շուտափույթ կերպով ադապտացնել օրենքներն ու դրա հետ կապված ամեն բան։ Այդ բոլոր խնդիրները միասին հանգեցրել են դարակաշարերի դատարկմանը»,- Euronews-ին ասել է խանութներից մեկի ղեկավար Մեթ Հարգրիվզը։

Երկրում բեռնափոխադրողների խնդիր արդեն վաղուց կա։ «Բրեքսիթից» հետո երկրից հեռացել են Եվրոպայից աշխատողները, ինչը միայն խորացրել է ճգնաժամը։

«Ժամանակակից մատակարարման շղթաները շատ բարդ կառույցներ են` հսկայական քանակությամբ շարժական մասերով: Եթե այս համակարգի ինչ-որ տարր չի գործում այնպես, ինչպես պետք է, էլ չասած, երբ միանգամից մի քանի վայրում են խնդիրներ առաջանում, ապրանքների պակասուրդ է առաջանում․ այժմ հենց դա է տեղի ունենում: Եվ այսպես, ըստ երևույթին, դեռ երկար կլինի. պատճառը Covid-ն է, «Բրեքսիթը»,-ասում է Դեյվիդ Հենիգը՝ Քաղաքական տնտեսության եվրոպական կենտրոնի անդամներից մեկը։

Բանն այն է, որ շուրջ 20 000 բեռնափոխադրող եվրոպացի հեռացել է երկրից «բրեքսիթից» հետո, իսկ նոր օտարերկրացիներ ներգրավելը չափազանց բարդ է փոփոխված կանոնների ու պահանջների պատճառով։ Նույն խնդիրները առկա են մայրցամաքի այլ երկրներում ևս։

Տաթև Ֆռանգյան