Մեծ Բրիտանիայում խանութների դարակաշարերի մեծ մասն արդեն մի քանի շաբաթ է՝ դատարկ է

Լուրեր

16.01.2025 | 20:13
Մեծ Բրիտանիան և Ուկրաինան 100-ամյա գործընկերության համաձայնագիր են ստորագրել
16.01.2025 | 20:00
ԱՄՆ-ի նոր վարչակազմը Ալիևին պատժամիջոցների ուղերձ պիտի տա՝ ՀՀ-ի դեմ հարձակումը կանխելու համար․ Տիգրան Գրիգորյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.01.2025 | 19:45
Խոստում, որն այդպես էլ չկատարվեց․ ինչո՞ւ են կալանքի գործերը շարունակում մակագրվել ձեռքով. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.01.2025 | 19:32
ՀՀ նախագահը հանդիպում է ունեցել ՀՀ-ում հավատարմագրված ԵՄ անդամ երկրների դեսպանների հետ
16.01.2025 | 19:26
2 միլիոնի ոսկուց 100 հազարի օգուտ էլ չենք ունենում․ ինչից են դժգոհ ոսկու շուկայի վաճառողները. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.01.2025 | 19:18
Բայրամովը հայտարարել է, թե ՀՀ-ում «ռևանշիստական ​​միտումներն ու ռազմականացման քաղաքականությունն» անհանգստացնում են Ադրբեջանին
16.01.2025 | 19:10
Ես երկրորդ նախագահին հող չեմ վաճառել․Վաչագան Ղազարյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.01.2025 | 19:05
ՀՀ ԱԳՆ մամուլի խոսնակի պարզաբանումը ՀՀ-ԱՄՆ ռազմավարական գործընկերության մասին կանոնադրության և հանձնաժողովի վերաբերյալ
16.01.2025 | 19:00
ՀՀ-ի անկախությունը հակառուսականությո՞ւն է․ ՌԴ-ն ուզում է՝ մարիոնետային իշխանություն լինենք, չի՛ լինելու․ Արսեն Թորոսյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.01.2025 | 18:47
Իմ ստորագրությամբ բոլոր արձանագրությունները կեղծ են. Ռուբեն Վարդանյանի ուղերձը Բաքվի բանտից
16.01.2025 | 18:40
Թբիլիսին կօգտագործի իր ներուժը Ադրբեջանի և Հայաստանի միջև խաղաղության հասնելու համար. Վրաստանի ԱԳ նախարար
16.01.2025 | 18:30
8 հոգի՝ փոքր խցում․ ինչ վիճակ է «Նուբարաշեն» ՔԿՀ-ի ճաղերից այն կողմ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.01.2025 | 18:22
ՏԿԵ նախարարը մարզպետների հետ քննարկել է փետրվարի 1-7֊ը Ջերմուկում անցկացվելիք Համահայկական ձմեռային խաղերին վերաբերող հարցեր
16.01.2025 | 18:16
Զախարովան՝ Ադրբեջանի պաշտպանության դիրքերից․ ինչո՞ւ ՀՀ-ում ԵՄ առաքելությունը երկարաձգելիս հաշվի չի առնվում Բաքվի կարծիքը
16.01.2025 | 18:08
Սահմանազատման հաջորդ փուլը կսկսվի ՀՀ-ի, Ադրբեջանի և Վրաստանի սահմանների հատման կետից
Բոլորը

Մեծ Բրիտանիան բախվել է տրանսպորտային ծանր ճգնաժամի, ինչին հաջորդել է ապրանքային ճգնաժամը: Խանութների դարակաշարերի մեծ մասն արդեն մի քանի շաբաթ է դատարկ են, գրում է Euronews-ը:

«Գլխավոր խնդիրներից մեկը բեռնատարների վարորդների պակասն է։ Բացի այդ, բյուրոկրատիան ու թղթաբանությունը։ Անհրաժեշտ է շուտափույթ կերպով ադապտացնել օրենքներն ու դրա հետ կապված ամեն բան։ Այդ բոլոր խնդիրները միասին հանգեցրել են դարակաշարերի դատարկմանը»,- Euronews-ին ասել է խանութներից մեկի ղեկավար Մեթ Հարգրիվզը։

Երկրում բեռնափոխադրողների խնդիր արդեն վաղուց կա։ «Բրեքսիթից» հետո երկրից հեռացել են Եվրոպայից աշխատողները, ինչը միայն խորացրել է ճգնաժամը։

«Ժամանակակից մատակարարման շղթաները շատ բարդ կառույցներ են` հսկայական քանակությամբ շարժական մասերով: Եթե այս համակարգի ինչ-որ տարր չի գործում այնպես, ինչպես պետք է, էլ չասած, երբ միանգամից մի քանի վայրում են խնդիրներ առաջանում, ապրանքների պակասուրդ է առաջանում․ այժմ հենց դա է տեղի ունենում: Եվ այսպես, ըստ երևույթին, դեռ երկար կլինի. պատճառը Covid-ն է, «Բրեքսիթը»,-ասում է Դեյվիդ Հենիգը՝ Քաղաքական տնտեսության եվրոպական կենտրոնի անդամներից մեկը։

Բանն այն է, որ շուրջ 20 000 բեռնափոխադրող եվրոպացի հեռացել է երկրից «բրեքսիթից» հետո, իսկ նոր օտարերկրացիներ ներգրավելը չափազանց բարդ է փոփոխված կանոնների ու պահանջների պատճառով։ Նույն խնդիրները առկա են մայրցամաքի այլ երկրներում ևս։

Տաթև Ֆռանգյան