Քարոզարշավի ընթացքում արձանագրել ենք թափանցիկության և հաշվետվողականության խնդիր․ Ալեքսեյ Պետրոսյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

18.11.2024 | 10:22
Մի շարք բարձրաստիճան պաշտոնյաների խնդրել եմ թողնել իրենց զբաղեցրած պաշտոնները․ Փաշինյան
18.11.2024 | 10:16
Արտարժույթների փոխարժեքները՝ նոյեմբերի 18-ի դրությամբ
18.11.2024 | 09:50
Սասուն Խաչատրյանը հրաժարականի դիմում է ներկայացրել. Կոմիտեն պաշտոնապես հաստատեց
18.11.2024 | 09:47
Երևանի քաղաքապետարանի գործակարգավարական նիստը՝ ՈՒՂԻՂ
18.11.2024 | 09:47
Փաշինյանը աշխատանքային այցով մեկնել է Սուրբ Աթոռ
18.11.2024 | 09:41
Աղվանի-Տաթև ավտոճանապարհին տեղ-տեղ առկա է մերկասառույց
18.11.2024 | 08:23
ԲԴԽ նախագահ Կարեն Անդրեասյանը պաշտոնից ազատման դիմում է ներկայացրել
17.11.2024 | 23:31
Պաշտոնանկություններ կառավարությունում․ 2 նախարար, ուժային կառույցների ղեկավարներ ու ՊԵԿ նախագահն ազատման դիմում են ներկայացրել
17.11.2024 | 23:16
Բայդենը թույլատրել է Ուկրաինային օգտագործել ԱՄՆ-ից մատակարարված հեռահար հրթիռները․ AP
17.11.2024 | 22:46
Փաշինյանը մեկնում է Վատիկան, հանդիպելու է Հռոմի Պապին
17.11.2024 | 21:43
ԵՄ ինտեգրումը Վրաստանի արտաքին քաղաքականության գլխավոր առաջնահերթությունն է
17.11.2024 | 21:00
Ի՞նչ գույն ունի գինին անապատում. ապաքաղաքական զրույց Ավագ Հարությունյանի հետ. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
17.11.2024 | 19:53
Հայաստանի հավաքականը 1:2 հաշվով հաղթեց Լատվիայի թիմին
17.11.2024 | 18:22
Երևանում կկայանա աշխարհահռչակ շանսոնյե Շառլ Ազնավուրին նվիրված «Մսյո Ազնավուր» ֆիլմի պրեմիերան
17.11.2024 | 18:05
ԱԺ պաշտպանության և անվտանգության հարցերի մշտական հանձնաժողովը նախաձեռնել է ընդլայնված կազմով հանդիպում․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
Բոլորը

Քարոզարշավի ընթացքում արձանագրել ենք թափանցիկության և հաշվետվողականության խնդիր: Այս մասին «Ականատես» դիտորդական առաքելության դիտարկումները նախընտրական քարոզարշավի վերաբերյալ» թեմայով ասուլիսի ժամանակ հայտնեց «Թրանսփարենսի Ինթերնեշնլ» հակակոռուպցիոն կենտրոնի ծրագրի ղեկավար Ալեքսեյ Պետրոսյանը:

Նրա խոսքով՝ դժվար էր պարզել, թե որքան գումար և ռեսուրս է ներդրվել քարոզչության նյութեր պատրաստելու համար:

Մյուս խնդիրը նախընտրական քարոզչությանը չառնչվող, բայց քարոզչության վրա անուղղակի ազդեցություն ունեցող քարոզչանյութերի հետ է կապված: Օրինակ՝ ԿԸՀ-ն Ռ. Քոչարյանի գրքի պատկերով և «Տիգրան Արզաքանցյան» բարեգործական հիմնադրամի պաստառները ճանաչեց քարոզչության հետ ասոցացվող: Այս առումով՝ ամբողջ ծախսերը չէ, որ տեսանելի են»,-նշեց Պետրոսյանը:

Մանրամասները՝ տեսանյութում: