ՀանրաԴիտակ. 2800-ամյա Երևանի ամոթը. ինչպե՞ս և ե՞րբ  կբարեփոխվի տրանսպորտային համակարգը

Լուրեր

06.12.2025 | 11:07
Նավթի գներն աճել են
06.12.2025 | 10:53
Արտարժույթների փոխարժեքները՝ դեկտեմբերի 6-ի դրությամբ
06.12.2025 | 10:32
Պռոշյան փողոցում 7 ավտոմեքենա է բախվել․ կա զոհ
06.12.2025 | 10:10
Մասիս-Արտաշատ ավտոճանապարհին մառախուղ է
05.12.2025 | 23:32
ԱԱ․ Բաչկովը հաղթել է ժամկետից շուտ, Մաշակարյանը և Հովհաննիսյանը ևս շարժվում են առաջ
05.12.2025 | 23:30
BP-ն հրաժարվում է Բաքու-Սուփսա և Բաքու-Թբիլիսի-Ջեյհան խողովակաշարերի օպերատորի իրավունքից
05.12.2025 | 23:16
Հայաստանը նախապատրաստվում է Եվրոպական քաղաքական համայնքի գագաթնաժողովի հյուրընկալմանը․ քննարկվել են կազմակերպչական աշխատանքները
05.12.2025 | 23:14
Կայացել է ԱԱ-2026-ի վիճակահանությունը, Դոնալդ Թրամփը մրցանակ է ստացել ՖԻՖԱ-ից
05.12.2025 | 23:01
Եվրոպական հանձնաժողովը 120 միլիոն եվրոյով տուգանել է Իլոն Մասկի X-ին
05.12.2025 | 22:47
Ռուսաստանի ԿԲ-ն վերացրել է իր և «բարեկամ» երկրների քաղաքացիների համար միջազգային դրամական փոխանցումների սահմանափակումները
05.12.2025 | 22:31
Երևանում և 7 մարզում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
05.12.2025 | 22:18
Netflix-ը հայտնել է 82,7 միլիարդ դոլարով Warner Bros․-ը գնելու մասին
05.12.2025 | 22:05
Առողջության համապարփակ ապահովագրության հիմնադրամ կստեղծվի․ տնօրենի անունը հայտնի է
05.12.2025 | 21:50
Անկարայում ԱՄՆ դեսպանը Հայաստանի, Թուրքիայի, Ադրբեջանի հարաբերություններից է խոսել
05.12.2025 | 21:37
Մյասնիկյան պողոտայում մեքենա է այրվել
Բոլորը

Երևան քաղաքի տրանսպորտային համակարգի բարեփոխման խոստումներ տրվել են գրեթե ամեն տարի, առավել հաճախ՝ ընտրություններից առաջ, դրանց մեծ մասը մոռացվել է, կամ իրականացվել չափազանց ուշացումով:

Հունվարի 18-ին քաղաքապետարանը ներկայացրեց տրանսպորտային համակարգի նոր նախագիծը, որի միայն խորհրդատվությունը քաղաքի հարկատուների վրա արժեցավ, ոչ  պաշտոնական տվյալներով, 850 հազար դոլար:

Ըստ առաջարկված նախագծի՝ կտրուկ կրճատվելու են երթուղային գծերը՝ ներկայիս 115 -ի փոխարեն կգործի 42 երթուղի, ավելի քան կրկնակի կկրճատվի նաև փոխադրամիջոցների թիվը՝ 2039-ի փոխարեն՝ 939 տրանսպորտային միջոց։ Ընդ որում, թե ինչպես է լուծվելու այս կրճատման հետևանքով աշխատանքից զրկված ավելի քան 1100 վարորդի զբաղվածության հարցը, չի նշվում:

Ներկայացված նախագծով իհարկե խոստացվում է առավել հարմարավետ փոխադրամիջոցներ, վճարման միասնական համակարգ, սակայն նոր մարտահրավեր լինելու է. եթե  գործող ցանցով ուղևորների 94 տոկոսը մի կետից մյուսը հասնելու համար տրանսպորտ չի փոխում, նոր ցանցի դեպքում երթևեկողների 38 տոկոսը տրանսպորտը կփոխի մեկ անգամ, տասը տոկոսը՝ երկու անգամ, 3 տոկոսը՝ երեք անգամ: Եվ միայն 49 տոկոսը տեղ կհասնի մեկ տրանսպորտով:

Այսքանով հանդերձ, թե ե՞րբ կկայանա խոստացվող արմատական, 100 մլն դոլարանոց բարեփոխումը՝ հստակ չէ, դատելով նախկին խոստումների իրականացման ընթացքից՝ ոչ շուտ:

Մանրամասները՝ տեսանյութում:

Հակոբ Կարապետյան

Գայանե Աբրահամյան