Կրթության՝ մինչև 2030թ․ զարգացման պետական ծրագիրը լղոզված և թռուցիկ ձևակերպումների շարան է․ փորձագետներ

Լուրեր

15.12.2024 | 15:19
Հայաստանում սպասվում է փոփոխական եղանակ, լեռնային շրջաններում՝ ձյուն և բուք
15.12.2024 | 14:24
Սոթքում 2022-ի ռազմական ագրեսիայից հետո բնակիչներին են հանձնվել նորակառույցների բանալիները. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
15.12.2024 | 13:04
ԱԺ այգու դռները մի քանի ժամով կբացվեն
15.12.2024 | 12:21
Հրդեհ` Երևանի հյուրանոցներից մեկում. դեպքի վայր են մեկնել 6 մարտական հաշվարկ
15.12.2024 | 11:22
Դժբախտ պատահարի հետևանքով մահացել է Mango-ի հիմնադիրը
15.12.2024 | 10:40
Վրաստանի կողմից Բավրայի անցակետը փակ է կցորդիչով բեռնատարների համար
14.12.2024 | 19:57
Ինչ իրավիճակ է ճանապարհներին 19։35-ի դրությամբ
14.12.2024 | 19:00
Մեքենաների մեջից լսվող երաժշտությունը նախ պետք է կարգավորվի օրենքով, մինչև որ դառնա մտածելակերպ. Սասուն Սահակյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
14.12.2024 | 18:52
Կամային հաղթանակ Դանիայի նկատմամբ. ֆուտզալի Հայաստանի ազգային հավաքականի հաջող մեկնարկը ԵՎՐՈ 2026-ի որակավորման հիմնական փուլում
14.12.2024 | 18:16
ՆԳ նախարարը Ոստիկանության անձնակազմի հետ օպերատիվ խորհրդակցություն է անցկացրել
14.12.2024 | 17:43
Հաստատվել է ՖԻՖԱ Աշխարհի 2026 թվականի առաջնության որակավորման փուլի խաղացանկը
14.12.2024 | 17:18
Երևանի 4 վարչական շրջանում փոշու պարունակությունը գերազանցել է սահմանային թույլատրելի կոնցենտրացիան
14.12.2024 | 16:44
Անդրանիկ Հովհաննիսյանն իր հավատարմագրերն է հանձնել Վիեննայում ՄԱԿ-ի գրասենյակի գլխավոր տնօրենին
14.12.2024 | 16:15
Վրաստանի նախագահ է ընտրվել ազգային հավաքականի նախկին ֆուտբոլիստ Միխայիլ Կավելաշվիլին
14.12.2024 | 15:55
Օդի ջերմաստիճանը կնվազի
Բոլորը

Համաձայն «Հայաստանի Հանրապետության կրթության մինչև 2030 թվականը զարգացման պետական ծրագրի»՝ կրթության ոլորտում հիմնական գերակայությունը որակի բարձրացումն է։ Կրթության բարելավման քաղաքականությունը պետք է զուգորդվի մատչելիության և համակարգի արդյունավետության բարձրացմանն ուղղված միջոցառումներով։ Ծրագիրը, սակայն, չի տալիս այն հարցի պատասխանը, թե ինչպես է այդ զարգացումն ապահովվելու, այն էլ՝ առանց կրթության ֆինանսավորման բարձրացման։ Նման տեսակետ հայտնեցին նախագծի հանրային քննարկման ներկաները։

Կրթության և գիտության նախարարությունում տեղի ունեցած քննարկմանը մասնակցում էին կրթության ոլորտում գործող հասարակական կազմակերպություններ, հիմնադրամներ և նախաձեռնություններ, ինչպես նաև կրթության փորձագետներ։ Քննարկումը վարում էր Կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Դավիթ Սահակյանը:

Նա Factor.am-ի հետ զրույցում անդրադարձել է այն հարցին, թե ինչպես պետք է կրթության բյուջեի սղության դեպքում կյանքի կոչվի զարգացման ծրագիրը և պատասխանել հարցին, թե ինչ կտա կրթության ոլորտին Եվրոպական միություն-Հայաստան նոր համաձայնագրի ստորագրումը։

Կրթության փորձագետ Սերոբ Խաչատրյանն էլ շեշտել է, որ հարկավոր էր պահել նախորդ ծրագրի տրամաբանությունն ու ներկայացվեր՝ ինչ խնդիրներ ունենք և ինչ պետք է անել՝ դրանք լուծելու համար։ Նրա խոսքով՝ մեր կրթական խնդիրները սպեցիֆիկ են և ծրագրում տեղ գտնելիք կետերը պետք է բխեն Հայաստանում տիրող իրավիճակից։ Փորձագետը նկատել է՝ մեզ հարկավոր են կրեատիվ, ոչ ստանդարտ մոտեցումներ։

Բացի այդ, ըստ նրա, անհրաժեշտ էր ծրագիրը կազմելուց առաջ խորհրդակցել ուսուցիչների և դասախոսների հետ։ Ինչ վերաբերում է կրթության որակի բարձրացմանը, Երևանի ավագանու անդամ, կրթության ոլորտի երկարամյա մասնագետ Անահիտ Բախշյանը հարցադրում է արել՝ ինչպես պետք է զարգանա կրթությունը՝ առանց համապատասխան ներդրումների։ Բարձրագույն կրթության բարեփոխումների փորձագետ Սամվել Կարաբեկյանն էլ անդրադարձել է ծրագրում տեղ գտած մի ձևակերպման։ Այնտեղ, որպես կրթության զարգացման գլխավոր նպատակ նշվում է ազգային շահերին լիարժեք ծառայելը։ Այնինչ, փորձագետի խոսքով, դա ոչ կոնկրետ ձևակերպում է, որը կարող է դառնալ գործիք՝ իշխանական շրջանակների կողմից տարբեր տեսակի քաղաքական շահարկումների համար։

Հավելենք, որ «Հայաստանի Հանրապետության կրթության մինչև 2030 թվականը զարգացման պետական ծրագիրը» մշակվել է՝ հաշվի առնելով Հայաստանի Հանրապետության 2014-2025թթ․ հեռանկարային զարգացման ռազմավարական ծրագիրը, ՄԱԿ-ի «Փոխակերպենք մեր երկիրը․ Մինչև 2030 թվականը կայուն զարգացման օրակարգը» և «Կրթություն 2030․ Դեպի ներառական և արդարացի որակյալ կրթություն ու կրթություն ողջ կյանքի ընթացքում բոլորի համար», Ինչհոնի հռչակագիրը։

 

Աննա Բաբաջանյան