Կրթության՝ մինչև 2030թ․ զարգացման պետական ծրագիրը լղոզված և թռուցիկ ձևակերպումների շարան է․ փորձագետներ

Լուրեր

29.03.2024 | 19:15
Անահիտ Բախշյանը հանդիպել է Արգիշտի Քյարամյանին
29.03.2024 | 19:13
Գայանե Խաչատրյանն ընտրվել է Դատավորների ընդհանուր ժողովի էթիկայի և կարգապահական հարցերի հանձնաժողովի անդամ
29.03.2024 | 19:10
«Կրոկուս»-ում ահաբեկչությունից հետո շենքում գտնվողներին օգնության ձեռք մեկնած Կարեն Ենգիբարյանը մահացել է
29.03.2024 | 19:00
Իշխանությունը փոքր ռեկորդ սահմանեց՝ Սոլովյովին փակեցին․ բոլո՛ր ռուսական ալիքները եթերազրկել՝ մարդատյաց են․ Տիգրան Խզմալյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
29.03.2024 | 18:56
Դատավորների ընդհանուր ժողովը ՍԴ դատավորի թեկնածու է ընտրել Դավիթ Խաչատուրյանին
29.03.2024 | 18:55
Մեքենան գլորվել է ձորը. վարորդի կյանքը փրկել չի հաջողվել
29.03.2024 | 18:47
Վարչապետն ընդունել է Հայաստանի ամերիկյան համալսարանի նախագահին
29.03.2024 | 18:39
Բաքուն հիասթափված է ԱՄՆ հայտարարություններից ու գործողություններից. Հաջիև
29.03.2024 | 18:30
A-politic Արայիկ Մանուչարյանի հետ․ ԱՆՈՆՍ
29.03.2024 | 18:20
Ռումինիայում ԱԹՍ-ի բեկորներ են հայտնաբերվել Ուկրաինայի սահմանի մոտ գտնվող ֆերմայում
29.03.2024 | 18:09
ԿԻն զինծառայողների իրավունքների պաշտպանության երաշխավորումն ապահավող օրենսդրական փոփոխությունների վերաբերյալ ՀՔԱՎ-ը առաջարկներ է ներկայացրել
29.03.2024 | 18:04
ՌԴ ԱԳՆ-ն՝ 102-րդ բազայի դուրսբերման, Բաքուն՝ Հարությունյանի հարցազրույցը չհեռարձակելու մասին․ ԼՈՒՐԵՐ
29.03.2024 | 18:00
Դատախազը պահանջում է 11 տարվա ազատազրկման դատապարտել Լևոն Երանոսյանին․ մեղադրական ճառը հրապարակվեց
29.03.2024 | 17:55
Այժմ ռեաբիլիտացիայի փուլում եմ. արդարացված դատավոր․ Բորիս Բախշիյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
29.03.2024 | 17:49
Բռնել են տաջիկներին ու մահակներով ծեծել․ ՌԴ-ում Կենտրոնական Ասիայից միգրանտները պատմում են փողոցներում ձերբակալությունների և ստուգումների մասին
Բոլորը

Համաձայն «Հայաստանի Հանրապետության կրթության մինչև 2030 թվականը զարգացման պետական ծրագրի»՝ կրթության ոլորտում հիմնական գերակայությունը որակի բարձրացումն է։ Կրթության բարելավման քաղաքականությունը պետք է զուգորդվի մատչելիության և համակարգի արդյունավետության բարձրացմանն ուղղված միջոցառումներով։ Ծրագիրը, սակայն, չի տալիս այն հարցի պատասխանը, թե ինչպես է այդ զարգացումն ապահովվելու, այն էլ՝ առանց կրթության ֆինանսավորման բարձրացման։ Նման տեսակետ հայտնեցին նախագծի հանրային քննարկման ներկաները։

Կրթության և գիտության նախարարությունում տեղի ունեցած քննարկմանը մասնակցում էին կրթության ոլորտում գործող հասարակական կազմակերպություններ, հիմնադրամներ և նախաձեռնություններ, ինչպես նաև կրթության փորձագետներ։ Քննարկումը վարում էր Կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Դավիթ Սահակյանը:

Նա Factor.am-ի հետ զրույցում անդրադարձել է այն հարցին, թե ինչպես պետք է կրթության բյուջեի սղության դեպքում կյանքի կոչվի զարգացման ծրագիրը և պատասխանել հարցին, թե ինչ կտա կրթության ոլորտին Եվրոպական միություն-Հայաստան նոր համաձայնագրի ստորագրումը։

Կրթության փորձագետ Սերոբ Խաչատրյանն էլ շեշտել է, որ հարկավոր էր պահել նախորդ ծրագրի տրամաբանությունն ու ներկայացվեր՝ ինչ խնդիրներ ունենք և ինչ պետք է անել՝ դրանք լուծելու համար։ Նրա խոսքով՝ մեր կրթական խնդիրները սպեցիֆիկ են և ծրագրում տեղ գտնելիք կետերը պետք է բխեն Հայաստանում տիրող իրավիճակից։ Փորձագետը նկատել է՝ մեզ հարկավոր են կրեատիվ, ոչ ստանդարտ մոտեցումներ։

Բացի այդ, ըստ նրա, անհրաժեշտ էր ծրագիրը կազմելուց առաջ խորհրդակցել ուսուցիչների և դասախոսների հետ։ Ինչ վերաբերում է կրթության որակի բարձրացմանը, Երևանի ավագանու անդամ, կրթության ոլորտի երկարամյա մասնագետ Անահիտ Բախշյանը հարցադրում է արել՝ ինչպես պետք է զարգանա կրթությունը՝ առանց համապատասխան ներդրումների։ Բարձրագույն կրթության բարեփոխումների փորձագետ Սամվել Կարաբեկյանն էլ անդրադարձել է ծրագրում տեղ գտած մի ձևակերպման։ Այնտեղ, որպես կրթության զարգացման գլխավոր նպատակ նշվում է ազգային շահերին լիարժեք ծառայելը։ Այնինչ, փորձագետի խոսքով, դա ոչ կոնկրետ ձևակերպում է, որը կարող է դառնալ գործիք՝ իշխանական շրջանակների կողմից տարբեր տեսակի քաղաքական շահարկումների համար։

Հավելենք, որ «Հայաստանի Հանրապետության կրթության մինչև 2030 թվականը զարգացման պետական ծրագիրը» մշակվել է՝ հաշվի առնելով Հայաստանի Հանրապետության 2014-2025թթ․ հեռանկարային զարգացման ռազմավարական ծրագիրը, ՄԱԿ-ի «Փոխակերպենք մեր երկիրը․ Մինչև 2030 թվականը կայուն զարգացման օրակարգը» և «Կրթություն 2030․ Դեպի ներառական և արդարացի որակյալ կրթություն ու կրթություն ողջ կյանքի ընթացքում բոլորի համար», Ինչհոնի հռչակագիրը։

 

Աննա Բաբաջանյան