Ողջունելի է, երբ Կրթության չափորոշիչը խոսում է փոքրամասնությունների լեզվի մասին․ Լուսինե Խառատյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

13.12.2025 | 19:00
Օրբելիի 5 երկնաքերները փակում են Հրազդանի կիրճի գեղեցկագույն լանդշաֆտը՝ քաղաքի թոքերը. Կարեն Բալյան
13.12.2025 | 18:41
Լուկաշենկոյի կողմից ազատ արձակված քաղբանտարկյալները լքել են Բելառուսի տարածքը
13.12.2025 | 18:03
Իրավիճակն ավտոճանապարհներին՝ 17։10-ի դրությամբ
13.12.2025 | 17:30
Մբապեն տրանսֆերային արժեքով հավասարվել է Հոլանդին ու Յամալին
13.12.2025 | 17:11
Լուկաշենկոն ներում է շնորհել Մարիա Կոլեսնիկովային, նա ազատության մեջ է
13.12.2025 | 16:54
ԲԿ-ի տնօրենը պարզաբանել է՝ ինչպես է թուրքական շտապ օգնության մեքենան հայտնվել Նոր Նորքում
13.12.2025 | 16:38
Որքան գումար է վաստակել Լևոն Արոնյանը Grand Slam-ի մրցաշրջանում
13.12.2025 | 16:15
Դեկտեմբերի 14-ի գիշերը Երևանի հանրային տրանսպորտն ավելի երկար կաշխատի
13.12.2025 | 16:06
Ֆուտզալի Հայաստանի հավաքականի կազմը
13.12.2025 | 15:57
Ջերմուկ քաղաքում ձյուն է տեղում
13.12.2025 | 15:42
Ռոնալդուն կնկարահանվի «Ֆորսաժ» ֆիլմում
13.12.2025 | 15:13
Երկրպագուներն անկարգություններ են սարքել Հնդկաստանում Մեսիի արձանի բացման ժամանակ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
13.12.2025 | 15:00
Բռնցքամարտիկ Անահիտ Արոյանը պաշտպանել է տիտղոսը
13.12.2025 | 14:45
ՃՏՊ Սպիտակ-Գյումրի ավտոճանապարհին. կա տուժած
13.12.2025 | 14:32
Վահագն Խաչատուրյանն Աշխաբադում զրույցներ է ունեցել մի շարք երկրների նախագահների հետ
Բոլորը

«Ողջունելի է հանրակրթության չափորոշիչի այն մոտեցումը, որ որդեգրվել է։ Ընդհանուր առմամբ, կարծում եմ՝ ճիշտ է և տեղին է կարողունակությունների վրա հիմնված չափորոշիչ ունենալը, տեղին է նաև ոչ թե առարկաներին անդրադառնալը, այլ՝ վերառարկայական կոմպետենցիաներ սահմանելը և դրանից բխող վերակառուցումը կրթության բովանդակության։ Ես կողմ եմ այդ բարեփոխմանը»,- ասաց Կրթական քաղաքացիական նախաձեռնության անդամ Լուսինե Խառատյանը։

Նա ողջունելի է համարեց նաև այն, որ չափորոշիչը «խոսում է փոքրամասնությունների լեզուների մասին»: «Գոնե փակագծերում հայերենի կողքին նշվում է, որ փոքրամասնությունների կողքին դա կարող է լինել փոքրամասնությունների լեզուն, սակայն այս առումով էլ կարծում եմ խնդիր ունենք ավելի մեծ կոնկրետացման։ Եթե հայերենի պարագայում նշվում է՝ ինչ դասաժամեր և այլն, փոքրամասնությունների դեպքում նման նշումներ չկան»,- նկատեց Լուսինե Խառատյանը։

Մանրամասները տեսանյութում: