«Երեխաներն անգիր են անում Եղեռնի մասին դասագրքային տեքստերը՝ առանց վերլուծելու»․մշակութային մարդաբան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
Հասարակություն
24.04.2020 | 14:25Հայոց պատմության դասագրքերում շատ քիչ տեղ կա քննադատական մտածողության համար։ Եվ ինչպես մյուս թեմաները, այնպես էլ Հայոց ցեղասպանության թեման ավելի շատ իրադարձությունների շարադրանք է։ Այս մասին այսօր «Ինչպե՞ս է ներկայացված Ցեղասպանության թեման դպրոցական դասագրքերում» թեմայով տեսաքննարկմանը նշեց «Կրթական քաղաքացիական նախաձեռնություն« ՀԿ-ի անդամ, մշակութային մարդաբան Լուսինե Խառատյանը։
«Հանրակրթական դպրոցում երեխաները հիմնականում անգիր են անում այն տեքստերը, որոնք կան դասագրքում և, առանց վերլուծելու ու հասկանալու, հաճախ կրկնում են եղած տեքստը»,- ասաց Լուսինե Խառատյանը։
Մանրամասները՝ տեսանյութում։
Նելլի Մելքոնյան