Ուսուցիչները համոզում են, ծնողները համակարգիչ են փնտրում, երեխաները հոգնում են. օնլայն պատուհանից ներս. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

13.12.2024 | 23:31
Գերմանիան հավանություն է տվել 2006թ․ ի վեր զենքի ամենամեծ արտահանմանը Թուրքիա
13.12.2024 | 23:16
Դեսպան Խաչատրյանն իր հավատարմագրերն է հանձնել Ֆրանսիայի նախագահին
13.12.2024 | 22:59
ԵՄ-ն «օդային կամուրջ» է գործարկել՝ Թուրքիայի տարածքով Սիրիա օգնություն հասցնելու համար
13.12.2024 | 22:44
Դեկտեմբերի 16-ին Հայաստանի մի շարք հասցեներում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
13.12.2024 | 22:26
Նախիջևանի առանձին համազորային բանակի հրամանատարն այցով Թուրքիայում է
13.12.2024 | 22:10
«Արա, աչքերդ չկլորցնե՛ս».ծեծ և բիրտ ուժ՝ մսավաճառների նկատմամբ. Արփինե Սարգսյանի պաշտոնավարման «բացումը». ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
13.12.2024 | 22:00
ԱՄՆ-ի կարմիր գիծը՝ Ադրբեջանի հարձակումն է ՀՀ-ի վրա, չի հանդուրժվի, կապ չունի՝ Թրամփն է նախագահ, թե Բայդենը․ Էդգար Վարդանյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
13.12.2024 | 21:43
Ադրբեջանում քննարկում են զինծառայության ժամկետը 1 տարի դարձնելու հարցը
13.12.2024 | 21:28
Հայաստանը նպատակ ունի վերակառուցել տարածաշրջանում համագործակցությունը. ԱԳՆ գլխավոր քարտուղար
13.12.2024 | 21:14
ԿԺԴՀ զինվորներն արդեն կռվում են Կուրսկի մարզում և 2 ժամում գյուղ են գրավել․ ռուս ռազմական թղթակիցներ
13.12.2024 | 21:00
Տղամարդկային ո՞ր կոդեքսով է Աղազարյանը իր թիմի մասին հակառակ ճամբարի ԶԼՄ-ին ինֆորմացիա տվել․ Վահագն Ալեքսանյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
13.12.2024 | 20:46
Վթար Ազատավան գյուղում. կան տուժածներ և զոհ
13.12.2024 | 20:29
Ադրբեջանի և ՆԱՏՕ-ի միջև ռազմական համագործակցության հարցեր են քննարկվել
13.12.2024 | 20:15
Ձյուն, բուք և մերկասառույց. իրավիճակը ճանապարհներին
13.12.2024 | 20:12
Լեհաստանն իր ավիացիան օդ է բարձրացրել Ուկրաինայի վրա ՌԴ զանգվածային հարձակման ժամանակ
Բոլորը

Թեև Հայաստանում կառավարությունն այսօր փորձում է ներդնել ջանքեր՝ հեռավար կրթությունն արդյունավետ կազմակերպելու համար, այնուամենայնիվ, թե՛ տեխնիկական, թե՛ մասնագիտական առումով առկա են մի շարք որակական բացեր:

«Պարադիգմա» կրթական հիմնադրամի համահիմնադիր Նարեկ Մանուկյանը Factor.am-ի հետ զրույցում նախ խոսեց տեխնիկական բացերի մասին: Նրա խոսքով՝ դրանք հիմնականում կապված են հասարակության անապահով խավերի համար ինտերնետի և տեխնիկական սարքավորումների հասանելիության հետ:

Տեխնիկական սարքավորումներից բացի՝ առկա է ինտերնետի հասանելիության խնդիրը: Մեր զրուցակիցը շեշտեց՝ հատկապես անապահով խավի ներկայացուցիչներից շատերին ինտերնետը կա՛մ հասանելի չէ, կամ նրանք ունակ չեն վճարել ինտերնետի վարձը: Հետևաբար պետությունը պետք է մտածի նրանց որևէ կերպ փոխհատուցելու մասին:

Ինչ վերաբերում է առցանց կրթությանն առնչվող մասնագիտական խնդիրներին, Նարեկ Մանուկյանի դիտարկմամբ՝ այս շրջանում ուսուցիչները ձգտում են ամեն կերպ հետ չմնալ ուսումնական ծրագրից, շարժվել ըստ դասացուցակի, սակայն դա հավելյալ ծանրաբեռնվածություն է ստեղծում աշակերտների ու ուսուցիչների համար, ուստի նախարարությունը պետք է առաջարկի այնպիսի ձևաչափ, ըստ որի աշակերտները տանը ավելի շատ ինքնուրույն աշխատանք կկատարեն, իսկ առցանց հաղորդակցության միջոցով ուսուցիչները կիրականացնեն ուղղորդիչ և ամփոփիչ գործունեություն:

«Էրազմուս +» բարձրագույն կրթության բարեփոխումների փորձագետ Քրիստինա Ծատուրյանն էլ Factor.am-ի հետ զրույցում ընդգծեց, որ մի շարք ուսուցիչներ և դասախոսներ, որոնք մինչ այժմ չեն օգտագործել առցանց կրթությանը վերաբերող գործիքներ, նոր են սովորում տիրապետել դրանց: Շատ դեպքերում էլ ընտրված տեխնոլոգիաներն ընդամենը նպաստում են տեղեկատվության փոխանցմանը, ոչ ավելին: Քրիստինա Ծատուրյանի կարծիքով՝ թեև նախարարությունը փորձում է հաջող իրականացնել հեռավար կրթությունը Հայաստանում, հեռուստատեսության միջոցով կազմակերպել առցանց դասընթացներ, այնուամենայնիվ, որակական մի շարք խնդիրներ դեռևս լուծված չեն:

Մեր զրուցակցի խոսքով, օրինակ, բուհերին ուսումնառության կառավարման համակարգեր են պետք: Իհարկե, որոշ բուհեր ունեն այդպիսի հարթակներ, որոնք ներդրվել էին ավելի վաղ, բայց քանի որ բուհերի զգալի մասը օբյեկտիվ և սուբյեկտիվ պատճառներով չեն կարևորել այդպիսի համակարգերի ներդրումը, հետևաբար դասախոսներն էլ համապատասխան վերապատրաստում չեն անցել:

Իզաբելլա Աբգարյանը դասավանդում է ֆրանսերեն Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանում: Նա մինչև Հայաստանում արտակարգ դրության հաստատումն էլ իր ուսանողների հետ աշխատել է առցանց, ուստի համեմատաբար քիչ խնդիրների է բախվել այս օրերին: Հիմնական խնդիրը վերաբերում է կապի որակին: Դասախոսն ուսանողների հետ շփվում է մեսենջերի և խմբերում ֆեյսբուքյան ուղիղ եթերների միջոցով: Նրա խոսքով՝ առկա է խնդիր տղա ուսանողների պատասխանատվության ցածր զգացումի հետ:

Տարրական դասարանների դասվար Անժելա Մանասյանը նկատում է՝ նույնիսկ երբ աշակերտին հասանելի են տեխնիկական սարքավորումներն ու ինտենետը, շատ դեպքերում նրանք չունեն տեխնիկայից օգտվելու համապատասխան հմտություններ: Ուսուցչուհու համոզմամբ՝ այս օրերին ավելի է ամրապնդվել աշակերտ-ծնող-ուսուցիչ կապը: Նրա խոսքով՝ ուսուցիչները պետք է ջանքեր ներդնեն, որպեսզի երեխաները օնլայն դասընթացի ժամանակ չձանձրանան: Ամփոփելով կարող ենք եզրակացնել, որ դպրոցներում և բուհերում մեծ մասամբ տեղի է ունենում իրավիճակային, այսրոպեական կառավարում, ուստի նախարարությունը պետք է ռազմավարական ծրագրեր մշակի՝ առցանց կրթության որակը բարձրացնելու նպատակով:

Աննա Բաբաջանյան