62 միլիոն դրամ՝ Հայաստանի ազգային բրենդի չօգտագործված լոգոտիպի համար

Լուրեր

11.12.2024 | 23:30
Թուրքիան Մեծ Բրիտանիայից շահագործումից հանված Super Hercules ռազմատրանսպորտային ինքնաթիռներ կգնի
11.12.2024 | 23:17
Դեսպան Հարությունյանը վերահաստատել է Կանադայի հետ հարաբերություններն առավել խորացնելու Հայաստանի հանձնառությունը
11.12.2024 | 22:52
Երևանում և 6 մարզում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
11.12.2024 | 22:37
ԱՄՆ-ը կարող է «իրանական» պատժամիջոցներ կիրառել ռուսական նավթի դեմ
11.12.2024 | 22:21
Բելառուսից թոշակառուն դատապարտվել է 4 տարվա ազատազրկման՝ Լուկաշենկոյին և ոստիկանին վիրավորելու համար
11.12.2024 | 22:08
Էրդողանը դավաճանեց Ռուսաստանին․ Ալեքսանդր Դուգինը՝ Սիրիայում իրադարձությունների մասին
11.12.2024 | 21:58
Երևանի Բագրևանդի-Նելսոն Ստեփանյան փողոցների խաչմերուկում երթևեկությունը կկարգավորվի լուսացույցներով
11.12.2024 | 21:44
Ադրբեջանի ընդդիմությունը ԱՄՆ-ին ու ԵՄ-ին կոչ է անում երկրի իշխանությունների դեմ պատժամիջոցներ սահմանել
11.12.2024 | 21:29
Օրբանը զանգահարել է Պուտինին․ քննարկվել է ուկրաինական հակամարտությունն ու իրավիճակը Սիրիայում
11.12.2024 | 21:17
Հակոբ Ասլանյանը փոշմանել է, բայց արդեն ուշ է․ նա հեռացվեց ՔՊ-ից
11.12.2024 | 21:00
ՔՆՆԱՐԿՈւՄ․ Ասադի տապալումը Սիրիայում, ՌԴ-ի թուլացումը, Թուրքիայի դերի աճը․ ի՞նչ վիճակ ստեղծվեց Մերձավոր Արևելքում. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
11.12.2024 | 20:51
Քննարկվել են Հայաստանում անցկացվելիք COP 17-ի կազմակերպման վերաբերյալ առանցքային հարցերը
11.12.2024 | 20:43
Օլաֆ Շոլցը պաշտոնապես Բունդեսթագին վստահության քվեի խնդրանք է ներկայացրել
11.12.2024 | 20:27
Մալիբուում խոշոր անտառային հրդեհ է մոլեգնում, որը սպառնում է հոլիվուդյան աստղերի առանձնատներին․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
11.12.2024 | 20:12
Մանդատս վայր եմ դրել այլ աշխատանքի անցնելու նպատակով. Դավիթ Առուշանյան
Բոլորը

400 հազար դոլար արժեցած Հայաստանի ազգային բրենդի լոգոտիպը մինչ օրս չի օգտագործվում, ընդ որում, ինչպես հիմնադրամից տեղեկացրել էին Tert.am-ին, ծրագրի համար պետական միջոցներից ծախսվել է 62 միլիոն դրամ։ 2014-ին ՀՀ կառավարությունում էկոնոմիկայի նախարարության, Հայաստանի ազգային մրցունակության հիմնադրամի և ԱՄՆ միջազգային զարգացման գործակալության միջև ստորագրվեց բրենդի մշակման ուղղված նվիրաբերության հուշագիր։ Այնուհետև հիմնադրամի և ամերիկյան GK Brand ընկերության միջև կնքվեց Ազգային բրենդի ստեղծման մասին պայմանագիր:

Բրենդի լոգոտիպը պետք է պատրաստ լիներ 2015-ին՝ Հայոց ցեղասպանության 100-րդ տարելիցի կապակցությամբ։ Այն, սակայն, արժանացավ բազմաթիվ քննադատությունների և չօգտագործվեց։ 2016-ին GK Brand ընկերության հիմնադիր և ղեկավար Վազգեն Քալաջյանը ներկայացրեց իրենց հեղինակած լոգոյի տարբերակը։ Դրանից հետո լոգոտիպի շուրջ քննադատությունների է՛լ ավելի մեծ ալիք բարձրացավ։ Լոգոտիպի մշակումն արժեր 400 հազար դոլար, այնինչ, շատերի կարծիքով այն ո՛չ իմաստային, ո՛չ ձևի առումով աչքի չէր ընկնում։

Փաստորեն, Հայաստանի զարգացման հիմնադրամը, որը 3 տարի է՝ շարունակում է Հայաստանի ազգային մրցունակության հիմնադրամի գործունեությունը, չի կատարել 2014-ին ստորագրված և իրեն փոխանցված պայմանագրի կետերը։

ՀՀ տնտեսական զարգացման և ներդրումների նախարարի տեղակալ Հովհաննես Ազիզյանը Factor.am-ի հարցմանն ի պատասխան նշել է, որ հիմնադրամի և GK Brand ընկերության միջև կնքված պայմանագրով նախատեսված է աշխատանքների կատարման երեք փուլ․ «Համաձայն պայմանագրի՝ GK Brand ընկերության կողմից արդեն իսկ կատարվել են առաջին երկու փուլերի աշխատանքները՝ այդ թվում՝ տեղեկատվության հավաքում, հաշվետվության պատրաստում և ազգային բրենդի մի քանի սցենարների մշակում։ Պայմանագրով նախատեսված երրորդ փուլի աշխատանքները՝ ուղղված բրենդի և դրա խթանման ռազմավարության մշակմանը, ընթացքի մեջ են»։

 

Աննա Բաբաջանյան