Որքա՞ն արտաքին պարտք ենք «փռել» Հայաստանի ճանապարհներին

Լուրեր

05.12.2025 | 21:50
Անկարայում ԱՄՆ դեսպանը Հայաստանի, Թուրքիայի, Ադրբեջանի հարաբերություններից է խոսել
05.12.2025 | 21:37
Մյասնիկյան պողոտայում մեքենա է այրվել
05.12.2025 | 21:26
Բաքվում հորդառատ անձրևները հեղեղումներ են առաջացրել. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
05.12.2025 | 21:14
Առողջության համընդհանուր ապահովագրություն․ նախագահը քննարկել է ոլորտի խնդիրներն ու լուծումները
05.12.2025 | 21:00
Ով ասում է՝ վարչապետը ճիշտ արեց, թող պատրաստ լինի՝ ԱԱԾ-ն գա իր տուն և հանձնարարություններ տա․ Լևոն Բարսեղյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
05.12.2025 | 20:45
Կեղծ ԱԱԾ-ականներ, AI-ով գեներացված ձայն․ կիբերզեղծարարները հասել են պաշտոնյաներին. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
05.12.2025 | 20:35
«Պայուսակում թմրանյութ են գցել, նկարն ուղարկել Viber-ով»․ մանրամասներ՝ արքեպիսկոպոսի շուրջ սկանդալից. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
05.12.2025 | 20:30
Գերմանիայի Բունդեսթագը հաստատել է Բունդեսվերի զորակոչի համակարգի բարեփոխումը
05.12.2025 | 20:20
Անցկացվել է ԶՈՒ սերժանտական համակարգի զինծառայողների երդման հանդիսավոր արարողություն
05.12.2025 | 20:19
Բաքվում Ռուբեն Վարդանյանի շինծու գործերով դատավարությունը շարունակվել է փաստաթղթերի հրապարակմամբ
05.12.2025 | 20:09
ԱՄՆ-Վրաստան բիզնես ֆորումում ընդգծվել է TRIPP-ի կարևորությունը
05.12.2025 | 20:00
ԱԱԾ-ն վաղուց էր պետք օգտագործել, որ եկեղեցին իրեն թույլ չտար վիժեցնել խաղաղության գործընթացը․ Լուսինե Բադալյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
05.12.2025 | 19:50
Տրվել է «Կասկադ» համալիրի անավարտ հատվածի վերակառուցման ծրագրի մեկնարկը
05.12.2025 | 19:39
Սիսակ Գաբրիելյանը՝ ՀՖՖ նախագահ դառնալու տեղեկությունների մասին
05.12.2025 | 19:27
Ներկայացվել է «Կասկադ» համալիրի վերակառուցման էսքիզը․ նախատեսվում է ստեղծել նոր մշակութային հանգույց
Բոլորը

Եվրոպական միությունը 5 մլն եվրո է տրամադրում Հայաստանին՝ ճանապարհների վերանորոգման և անվտանգության բարձրացման համար: Այս մասին օրերս կայացած ասուլիսում ասաց տրանսպորտի, կապի և ՏՏ նախարար Վահան Մարտիրոսյանը: Հայաստանի ավտոճանապարհների մեծ մասի վիճակն անմխիթար է: Դրանց հեռանկարային նորոգման ծրագիր կազմելու նպատակով 3 500 կմ ճանապարհների մանրակրկիտ ուսումնասիրություն էր իրականացվել դեռ 2012 թվականին, որի արդյունքում պարզվել էր, որ ՀՀ ճանապարհների 80%-ը հիմնանորոգման կարիք ունի:

Նշենք, որ Համաշխարհային մրցունակության զեկույցում ճանապարհների վատ որակով Ուկրաինայից հետո ԱՊՀ-ում երկրորդ տեղը Հայաստանն է զբաղեցնում, իսկ 144 երկրների շարքում՝ 80-րդը:

Ճանապարհների երկարակեցությունը միշտ խնդիր է եղել մեզանում: Նորակառույց ճանապարհները երկար չեն ծառայում, արագորեն շարքից դուրս են գալիս ու դառնում կարկատաններ: Իհարկե՝ դա առանց պատճառի չէ: Միաժամանակ, վերջին տարիներին հարյուր միլիոնավոր դոլարների վարկեր, դրամաշնորհներ, նվիրատվություններ ու պետական միջոցներ են ներդրվել ճանապարհների վերանորոգման վրա, ինչի արդյունքում ավելացել է Հայաստանի արտաքին պարտքը:

Ներկայացնում ենք, թե միայն մեր հաշվարկներով վերջին տարիներին որքան վարկ, դրամաշնորհ, ֆինանսական օգնություն և պետական միջոցներ են ծախսվել ճանապարհաշինության վրա և ինչ ունենք այսօր:

Մանրամասն՝ տեսանյութում:

Սևակ Հակոբյան