ՏԿՏՏ նախարարությունը՝ ճանապարհների ձմեռային սպասարկման որոշ առանձնահատկությունների մասին

Լուրեր

13.12.2024 | 13:35
Պետք է լուծում տալ թափառող շների խնդրին ողջ հանրապետությունով․ ՏԿԵՆ-ում մարզպետների մասնակցությամբ խորհրդակցություն է անցկացվել
13.12.2024 | 13:24
ԱՄՆ-ն Ուկրաինային 500 մլն դոլարի ռազմական օգնություն կտրամադրի
13.12.2024 | 13:15
Անկարայում ընթացող Բլինքեն-Ֆիդան բանակցությունների օրակարգում են նաև Հայաստան-Ադրբեջան զարգացումները․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
13.12.2024 | 13:08
Նորատուսցի տղամարդու մեքենայում ապօրինի որսած սիգ տեսակի ձուկ է հայտնաբերվել
13.12.2024 | 12:58
Բլինքենն ու Էրդողանն Անկարայում քննարկել են Սիրիայում իշխանությունը ներառական կառավարությանը փոխանցելու ընդհանուր շահը
13.12.2024 | 12:49
Կարմիրբերետավորը մսավաճառի պարանոցից սեղմած քարշ է տալիս․ ԳՈՒՄ-ի շուկայից բերման ենթարկվածներ կան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
13.12.2024 | 12:46
Երևանում հանրային սննդի օբյեկտի արտադրական գործունեություն է կասեցվել․ ՍԱՏՄ
13.12.2024 | 12:34
Մոլդովայի խորհրդարանը երկրում արտակարգ դրություն է հայտարարել Էներգետիկ ճգնաժամի պատճառով
13.12.2024 | 12:21
Հայտնաբերվել է 3 հետախուզվող
13.12.2024 | 12:09
ԱՄՆ-ը վիզային սահմանափակումներ է մտցրել Վրաստանի 20 քաղաքացու նկատմամբ
13.12.2024 | 12:00
Փաշինյանը Մոսկվա է մեկնել, ՀՀ-Թուրքիա երկաթուղու վերագործարկման քաղաքական պայմանավորվածություն չկա․ ԼՈՒՐԵՐ
13.12.2024 | 11:53
Մոսկվան կգործադրի բոլոր ջանքերը՝ եռակողմ պայմանավորվածությունները կյանքի կոչելու համար․ ՌԴ ԱԳ փոխնախարար
13.12.2024 | 11:48
Կամո Ցուցուլյանը վերանշանակվել է Փրկարար ծառայության տնօրեն-ներքին գործերի նախարարի տեղակալ
13.12.2024 | 11:39
ՄԻՊ-ի արագ արձագանքման խումբ է մեկնել Ոստիկանության բաժին՝ Գումի շուկայից ձերբակալվածների հետ առանձնազրույց ունենալու համար
13.12.2024 | 11:25
Նավթի գները նվազել են
Բոլորը

ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարության ենթակայության միջպետական և հանրապետական նշանակության ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների ընթացիկ ձմեռային պահպանման ժամանակաշրջան է սահմանված յուրաքանչյուր տարվա նոյեմբերի 16-ից մինչև հաջորդ տարվա մարտի 31-ը ներառյալ: Այդ ընթացքում ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարարության ենթակայության ճանապարհների պահպանման պատասխանատու «Հայաստանի ավտոմոբիլային ճանապարհների տնօրինություն» ՊՈԱԿ-ի կողմից կազմակերպվում է շուրջօրյա հերթապահություն։ Գործում է նաև թեժ գիծ՝ (010) 52-25-33 հեռախոսահամարով:

Ճանապարհների ձմեռային պահպանումը ներառում է ճանապարհների ձնամաքրումը, ձմեռային սահողունակության, սառցակեղևների գոյացման դեմ պայքարը:

Մինչև ձմեռային պահպանման ժամանակաշրջանի մեկնարկը տեղերում ստուգվում է ընդհանուր օգտագործման ավտոմոբիլային ճանապարհների ձմեռային պահպանման աշխատանքներն իրականացնող կազմակերպությունների պատրաստվածության աստիճանը։ Գնահատման հիմնական չափորոշիչներ են՝ անհրաժեշտ նյութերի նախնական կուտակումը, մեքենա-մեխանիզմների տեխնիկական վիճակը և դրանք սպասարկող անձնակազմի անհրաժեշտ թվաքանակը:

Մեր երկրում ձմռանը ճանապարհներն անցանելի դարձնելու ամենահայտնի հակասառցապատող (կամ սահքականխիչ) և սառցակալումից պաշտպանող նյութը աղի և ավազի խառնուրդն է, որը խթանում է սառույցի և ձյան հալեցումը:

Ճանապարհը մաքրվում է ձյան տեղումից հետո, երբ ձյան շերտի հաստությունը 3-4 սմ-ից ավելի է լինում: Դրան հաջորդում է աղով և ավազով մշակումը: Եթե ձյունը երկարատև է, ճանապարհը պարբերաբար մաքրվում և մշակվում է, որպեսզի ձյան շերտը 3-4 սմ-ից ավելի չլինի:

Սակայն, երբ ջերմաստիճանը նվազում է -7°C-ից, աղը կորցնում է իր հատկությունները և աղավազային խառնուրդը չի հալեցնում մշակված ձյան շերտը։ -7°C ջերմաստիճանից ցածր պայմաններում հիմնականում օգտագործվում է ավազ և խարամ (շլակ), որի տարածումը ձյան շերտի վրա ապահովում է ավտոմոբիլի անիվի կառչումը ճանապարհածածկից:

Առաջնորդվելով եղանակային կանխատեսումներով՝ կարելի է որոշակիորեն կանխել ճանապարհների սառցակալումը։ Սակայն, յուրաքանչյուր իրավիճակ լինում է տարբեր։ Հնարավոր է ձյան տեղումները կանխատեսել մինչ տեղալը, սակայն հնարավոր չէ կանխատեսել ձյան քանակը և հատկանիշները։ Ուստի, շատ ցուրտ եղանակի դեպքում ճանապարհի սառցակալումը նախապես կանխելը հիմնականում հնարավոր չէ, քանի որ ճանապարհը ձյան շերտից մաքրելուց, աղավազային խառնուրդով մշակելուց հետո որոշ ժամանակ է պետք, որ երթևեկության ընթացքում ձյան շերտը հալվի:

Նույնը մերկասառույցի դեպքում նախապես մշակումը չի օգնում, քանի որ մերկասառույցի առաջացման դեպքում նույնպես ժամանակ է հարկավոր հալվելու համար:

Բքի ժամանակ ճանապարհի մաքրումը և մշակումն անարդյունավետ և անիմաստ է: