Շնորհակալության օրը «Բաղրամյան» մասնաճյուղում․ IDBank

Լուրեր

16.12.2025 | 23:30
Հաագայում 35 երկիր ստորագրել է Ուկրաինային փոխհատուցման համար միջազգային հանձնաժողովի ստեղծման կոնվենցիան
16.12.2025 | 23:25
Առանց Մբապեի ու Հոլանդի. ՖԻՖԱ-ն հրապարակել է տարվա խորհրդանշական հավաքականը
16.12.2025 | 23:16
BBC-ից Թրամփի փոխհատուցման պահանջը կարող է կազմել շուրջ 10 մլրդ դոլար
16.12.2025 | 23:08
Վթար Իջևան-Երևան ավտոճանապարհին․ կան տուժածներ
16.12.2025 | 23:05
Սև ծովում հարձակումները սպառնում են նավարկության անվտանգությանը. Էրդողան
16.12.2025 | 22:53
Հայաստանի մի շարք հասցեներում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
16.12.2025 | 22:40
ԿԳՄՍ փոխնախարարը հանդիպել է ծանրամարտի տղամարդկանց հավաքականին
16.12.2025 | 22:27
Ըստ ՌԴ ԱԳՆ-ի՝ Արևմուտքն ակտիվացրել է «ապակառուցողական ջանքերը Հարավային Կովկասում»
16.12.2025 | 22:21
Ինչ է գրված ՀՀ-Լյուքսեմբուրգ ռազմավարական հռչակագրում. ԱԳՆ-ն մանրամասներ է հրապարակել
16.12.2025 | 22:17
ՖԻՖԱ․ Տարվա լավագույն ֆուտբոլիստը, մարզիչը և գոլը․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.12.2025 | 22:14
Ռուբեն Վարդանյանի գործով ​​դատավարությունը մոտենում է ավարտին․ կողմերը պատրաստվում են եզրափակիչ ելույթներին
16.12.2025 | 22:01
Հայաստան–Լյուքսեմբուրգ հարաբերությունները բարձրացվել են ռազմավարական գործընկերության մակարդակի. տեղի է ունեցել Միրզոյան-Բետել հանդիպում
16.12.2025 | 21:58
Ադրբեջանն ու Թուրքիան միմյանց ռազմական օգնություն կցուցաբերեն ագրեսիայի դեպքում
16.12.2025 | 21:45
Նոր պահանջներ Երևանին` TRIPP-ի վերաբերյալ. ինչու Մոսկվան և Թեհրանը խոսեցին միաժամանակ. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.12.2025 | 21:33
Մաշտոցը կլինի թղթի վրա, իսկ հեռախոսները՝ միայն դասի համար. Ժաննա Անդրեասյանի արձագանքը՝ քննադատություններին
Բոլորը

Վճարովի բովանդակություն

«Շնորհակալ ենք ամեն օր» կարգախոսով Հաճախորդների շնորհակալության օրն այս անգամ IDBank-ը կազմակերպել էր «Բաղրամյան» մասնաճյուղում։ Պարզապես հերթական գործարքի համար բանկ մտած հաճախորդներին հիշեցնում էին՝ սպասարկման գործընթացը հաճելի, անակնկալներով դարձնելու համար Բանկին հատուկ առիթ հարկավոր չէ․ IDBank-ն ընտրելու համար սովորական օրն էլ շնորհակալության հնարավորություն է։

Այս անգամ շնորհակալության օրը, սակայն, մի փոքր տարբերվում էր․ Բաղրամյան մասնաճյուղի բակն ու հարակից տարածքը Բանկի նախաձեռնությամբ բարեկարգվել էր՝ հաճախորդների սպասարկման փորձառությունն ավելի բարելավելու համար։

«Մեր արդեն ավանդույթ դարձած շնորհակալության օրվա ձևաչափից բացի այս անգամ ևս մեկ հաճելի անակնկալ ունեինք մեր հաճախորդների համար, որ ոչ միայն մեկ օր, այլև մասնաճյուղ ամեն այցը հաճելի կդարձնի․ մեր թիմը բարեկարգել է մասնաճյուղի հարակից տարածքն ու ծառատունկ իրականացրել։ Սրանք փոքր քայլեր են համայնքի կողքին մեր ներկայությունն առավել ընդգծելու համար․ մեր մյուս շնորհակալության օրերը ևս ուղեկցվելու են նման նախաձեռնություններով», – ասաց IDBank-ի Հաճախորդների փորձառության մենեջեր Սեդա Ավագյանը։

Մասնաճյուղի ներսում էլ հաճախորդներին քաղցր հյուրասիրություն էր սպասում, նրանք պտտում էին նաև հաջողակ անիվը ու շահում idcoin-ներ, որոնք կարող են օգտագործել Իդրամ QR-ով վճարման ժամանակ։