Ռուսական ավիաընկերությունները խնդրել են թույլատրել 50 տարվա վաղեմության ինքնաթիռներով թռիչքները՝ պատժամիջոցների հետևանքով նոր տեխնիկայի բացակայության պատճառով

Լուրեր

15.12.2025 | 14:12
Թմրանյութ օգտագործած վարորդներին կբացահայտեն տեխնիկական սարքերի միջոցով. նոր նախագիծ
15.12.2025 | 14:00
Ցորենի նոր խմբաքանակ է գալիս Ադրբեջանով, հացի գնի վրա ազդելո՞ւ է, չեմ կարող ասել. Պապոյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
15.12.2025 | 13:49
Ուիթկոֆը հայտարարել է Բեռլինում Զելենսկիի հետ բանակցություններում «նշանակալի առաջընթացի» մասին
15.12.2025 | 13:40
Այո՛, ժողովրդավարությունը պետք է փող ունենա. Գևորգ Պապոյանը` ԵՄ-ի աջակցության մասին. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
15.12.2025 | 13:31
Հեյդար Ալիևի արձանին «Ստալին» գրած ընդդիմադիր ադրբեջանցի ակտիվիստը «ինքնասպան է եղել» բանտում
15.12.2025 | 13:20
Իշխանությունը ԵՄ-ից գումարներ է «քերում» ընդդիմադիրներին պախարակելու համար. Գառնիկ Դանիելյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
15.12.2025 | 13:11
«Լեգիայի» երկրպագուները շնորհակալություն են հայտնել ՖԱՖ-ին
15.12.2025 | 13:02
Ռոստովի մարզը ենթարկվել է ԱԹՍ-ների զանգվածային հարձակման. վնասվել են էլեկտրահաղորդման գծեր և բնակելի տներ. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
15.12.2025 | 12:54
Շատ խոշոր բիզնեսներ կրպակից չեն տարբերվում, տեղից շարժվե՛ք․ Ավինյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
15.12.2025 | 12:47
Գարեգին Բ Ամենայն Հայոց Կաթողիկոսի վերաբերյալ քրեական վարույթի մասին տվյալներ չկան․ Դատախազություն
15.12.2025 | 12:39
Գառնիկ Դանիելյանի ճեպազրույցը. ՈՒՂԻՂ
15.12.2025 | 12:31
ՖԻՖԱ․ Ֆուտզալի Հայաստանի հավաքականը նահանջել է դասակարգման աղյուսակում
15.12.2025 | 12:22
Մահացել է կոմպոզիտոր Լևոն Օգանեզովը
15.12.2025 | 12:16
ՀՀ-ն ԵՄ-ից օգնություն է խնդրել // Ավտոբուսներում հսկիչներ կավելանան․ ԼՈՒՐԵՐ
15.12.2025 | 12:14
Գևորգ Պապոյանի ճեպազրույցը. ՈՒՂԻՂ
Բոլորը

Սիբիրյան երկու ավիաընկերություններ խնդրել են կառավարությանը երկարացնել 50-ամյա Ան-24 և Ան-26 ինքնաթիռների շահագործման ժամկետը, քանի որ արևմտյան պատժամիջոցների պատճառով դրանց փոխարինող ոչինչ չկա, Reuters-ին ասել է Angara Airlines-ի գործադիր տնօրեն Սերգեյ Զորինը:

Նրա խոսքով՝ ներկայում շահագործվում է գրեթե 100 նման ինքնաթիռ, սակայն դրանց մի զգալի մասը պետք է շահագործումից հանվի այս տարի։

«Մինչև 2030 թվականն այդ ինքնաթիռների մեկ քառորդը պետք է դուրս գրվի»,- հավելել է նա:

Սակայն դրանց փոխարինողներ չկան, իր հերթին ասել է «Բևեռային ավիաուղիներ»-ի տեխնիկական գծով տնօրեն Ալեքսեյ Եվսեևը։

«Ան-24-ն ու Ան-26-ը եղել և մնում են Յակուտիա ուղևորների ու բեռների փոխադրման միակ միջոցը»,- ընդգծել է նա։

ՌԴ Արդյունաբերության և առևտրի նախարարությունը նշել է, որ ուսումնասիրում են ավիաընկերությունների առաջարկները՝ օգտագործել «Ան» ինքնաթիռները, քանի դեռ դրանք չեն սկսել փոխարինվել նմանատիպ բնութագրերով «Լադոգա» ինքնաթիռներով։

Ավիաընկերությունն իր առաջին նոր ինքնաթիռը կարող է ստանալ 2027 թվականից ոչ շուտ, կարծում է Զորինը։ Սա երկու տարի ուշ է, քան նախապես խոստացել էր կառավարությունը։ Մասնավորապես, 2025 թվականին պետք է արտադրվեին 15 «Լադոգա»-ներ, իսկ մինչև 2027 թվականը նախատեսվում էր դրանց թիվը հասցնել 65-ի։

«Ան» ինքնաթիռները ստեղծելիս նախատեսվում էր դրանք շահագործել 60 տարի։ Դրանք նախագծվել են 1950-ականներին և արտադրվել են Կիևում 1960-ական թվականներին, սակայն վերջին 10 տարիներին այլևս չեն արտադրվում։ Այս ինքնաթիռները կարող են տեղավորել մինչև 50 ուղևորի և օգտագործվում են հիմնականում Սիբիր և Հեռավոր Հյուսիս թռիչքների համար։