Նախագիծ. փոփոխություններ ուսուցչի հերթական ատեստավորման և վերապատրաստման կարգում

Լուրեր

14.04.2025 | 23:30
Թուրքիայի ընդդիմությունը հայտարարել է արտահերթ ընտրությունների, Ստամբուլի քաղաքապետի ազատ արձակման համար ավելի քան 10 մլն ստորագրություն հավաքելու մասին
14.04.2025 | 23:15
Հայաստանի տափօղակով հոկեյի հավաքականը երկրորդ անընդմեջ հաղթանակն է տարել
14.04.2025 | 23:03
Երգչուհի Քեթի Փերին, Ջեֆ Բեզոսի հարսնացուն և բացառապես կանանցից բաղկացած տիեզերական անձնակազմը վերադարձել են Երկիր. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
14.04.2025 | 22:53
Վալոդյա Գրիգորյանը` Փարաքարի համայնքապետ. Լյուդվիգ Գյուլնազարյանը և Դավիթ Մինասյանը մանդատներ են ստացել
14.04.2025 | 22:50
Երևանում և 8 մարզում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
14.04.2025 | 22:37
ԵԽ գլխավոր քարտուղարը մտահոգություն է հայտնել Ստամբուլի քաղաքապետի կալանավորումից հետո Թուրքիայում ստեղծված իրավիճակի կապակցությամբ
14.04.2025 | 22:23
Ստորագրվել է Երևան-Լիոն-Լիոնի մետրոպոլիա եռամյա համագործակցության համաձայնագիր
14.04.2025 | 22:08
Ադրբեջանցի հայտնի ակտիվիստը Բաքվի բանտից խնդրանքով դիմել է Նիկոլ Փաշինյանին
14.04.2025 | 22:00
ՀՀ-ն և Իրանը Ադրբեջանի ագրեսիայի լուրջ վտանգ են տեսնում․ զորավարժությունը դա է վկայում․ Սերգեյ Մինասյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
14.04.2025 | 21:52
Մեր թիմը` ավագանու 14 անդամներս, պատրաստ ենք ստանձնել քաղաքի համար պատասխանատվություն. Սարիկ Մինասյան
14.04.2025 | 21:40
Ծանրորդ Գառնիկ Չոլակյանը ՝ Եվրոպայի առաջնության բրոնզե մեդալակիր
14.04.2025 | 21:24
Քարվաճառում ավտովթարից Ադրբեջանի բանակի կին զինծառայող է մահացել
14.04.2025 | 21:10
Վտանգվա՞ծ է Վարդան Ղուկասյանի քաղաքապետ ընտրվելը. Մարտուն Գրիգորյանը դուրս եկավ խաղից. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
14.04.2025 | 21:00
ԱՄՆ-ն դեմ է Ադրբեջանի պահանջած Զանգեզուրի միջանցքին․ ՀՀ հարավի անվտանգության հարցում Իրանի հետ համակարծիք է․ Արսեն Խառատյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
14.04.2025 | 20:50
Ստեփանծմինդա-Լարս ավտոճանապարհը փակ է
Բոլորը

ԿԳՄՍ նախարարությունը հանրային քննարկման է ներկայացրել հանրակրթական հիմնական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատության՝ հերթական ատեստավորման ենթակա ուսուցչի վերապատրաստման կարգում փոփոխություններ կատարելու նախագիծը․ տեղեկացնում են ՀՀ ԿԳՄՍՆ-ից։

Ներկայում ուսուցիչների հերթական ատեստավորման վերապատրաստումն իրականացվում է նախարարության երաշխավորած կազմակերպությունների կողմից, և բոլոր ուսուցիչները՝ անկախ իրենց հմտություններից և կարողունակություններից, ինչպես նաև ստաժից, մասնակցում են նույն դասընթացներին՝ հավաքելով սահմանված չափով կրեդիտներ, որի արդյունքում համարվում են ատեստավորված:

Առաջարկվող փոփոխություններով վերանայվելու են վերապատրաստումների իրականացման մեխանիզմները. նախատեսվում է դրանք իրականացնել առավելագույնը չորս մակարդակում արված գնահատումների արդյունքում արձանագրված մասնագիտական կարիքի հիման վրա, այդ թվում՝ առարկայի իմացության:

Ըստ այդմ՝ ուսուցչի մասնագիտական զարգացման կարիքը կգնահատվի ուսուցչի և տնօրենի կողմից Դպրոցների կառավարման տեղեկատվական համակարգում՝ ինքնաշխատ եղանակով, հարցաթերթիկի միջոցով։ Ուսուցիչը կիրականացնի ինքնագնահատում, իսկ տնօրինությունը դասալսումների միջոցով կորոշի ուսուցչի մասնագիտական զարգացման կարիքի աստիճանը: Էլեկտրոնային հարթակում կձևավորվի ուսուցչի մասնագիտական կարիքի վերաբերյալ տեղեկանք, որով էլ ուսուցիչը կմասնակցի համապատասխան մոդուլով վերապատրաստմանը:

Ուսուցչի մասնագիտական զարգացման կարիքը ձևավորվում է ըստ մոդուլների՝ յուրաքանչյուր մոդուլի համար նշելով համապատասխան մակարդակը:

Յուրաքանչյուր մոդուլից մասնակցելով բարդության համապատասխան մակարդակի վերապատրաստումների՝ ուսուցիչը պետք է հավաքի առնվազն 9 կրեդիտ, որն էլ հիմք կհամարվի նրա ատեստավորման համար:

Ատեստավորման համար պահանջվող կրեդիտները՝ իր մասնագիտական զարգացման կարիքին համապատասխան, ուսուցչը կարող է հավաքել ատեստավորման համապատասխան շրջափուլի ընթացքում:Ուսուցչի մասնագիտական զարգացման շրջափուլը ևս նախագծով սահմանված է:

Նոր նախագծով առաջարկվում է առարկայի իմացության կարիքի բացահայտման դեպքում վերապատրաստման իրականացման գործառույթը վերապահել տվյալ առարկայի մասնագիտական որակավորում շնորհող բուհին, մասնագիտական մյուս կարիքների բացահայտման դեպքում՝ համապատասխան մոդուլի համար երաշխավորված կազմակերպությանը։

Կախված ուսուցչի աշխատանքային փորձից՝ տարբերակված են նաև վերապատրաստման եղանակները: Սկսնակ ուսուցիչների համար այն կլինի առկա ձևաչափով, իսկ աշխատանքային ավելի մեծ փորձ ունեցող ուսուցիչների համար կարող է իրականացվել հեռավար կամ հիբրիդ ձևաչափով:

Քաղաքացիները և շահառու խմբերը մինչև դեկտեմբերի 23-ը կարող են նախագծի վերաբերյալ իրենց առաջարկություններն ու դիտողությունները ներկայացնել Իրավական ակտերի նախագծերի հրապարակման միասնական կայքում: