Մշակել են հերթական ատեստավորման ենթակա ուսուցչի մասնագիտական զարգացման կարիքների գնահատման աշխատակարգ և ուղեցույց

Լուրեր

26.04.2025 | 15:35
Մոնտեվիդեոյի «Հայաստան» հրապարակում անցկացվել է Հայոց ցեղասպանության 110-րդ տարելիցի ոգեկոչման արարողություն
26.04.2025 | 15:15
Ծանրամարտի պատանիների և երիտասարդների ԱԱ-ում Հայաստանն ունի 7 մասնակից
26.04.2025 | 14:51
Թրամփը և Զելենսկին արդյունավետ հանդիպում  են ունեցել Հռոմում
26.04.2025 | 14:36
ՄԻՊ Անահիտ Մանասյանը բարձր է գնահատել Հայաստան-Հունաստան բարեկամական հարաբերությունները
26.04.2025 | 14:08
Գերմանական DAX, ֆրանսիական CAC և բրիտանական FTSE ինդեքսներն աճել են
26.04.2025 | 13:48
NYMEX․ Ոսկու գինը նվազել է 0.25%-ով
26.04.2025 | 13:33
Իրանն ու ԱՄՆ–ն կվերսկսեն բանակցությունները նոր միջուկային համաձայնագրի շուրջ
26.04.2025 | 13:15
Պարզ լիճ տանող ճանապարհին և ոլորաններում, մաքրվում է կուտակված ավազը, իրականացվում է աղբահանություն
26.04.2025 | 13:09
Ալեն Սիմոնյանն ապրիլի 25-30-ը ներառյալ կգտնվի արձակուրդում
26.04.2025 | 12:57
Վատիկանում մեկնարկել է Հռոմի պապի հուղարկավորության արարողությունը
26.04.2025 | 12:34
Երևանում ևս մեկ նոր կանաչ գոտի է հիմնվել
26.04.2025 | 12:23
ՀՀ-ն կարող է փուլ-փուլ վստահորեն ստանձնել սեփական սահմանների պաշտպանությունը․ Փաշինյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
26.04.2025 | 12:17
Թրամփը չի բացառել Զելենսկու հետ հանդիպումը Հռոմում
26.04.2025 | 11:55
Brent տեսակի նավթի գինը նվազել է
26.04.2025 | 11:33
Չինաստանը ՀՀ–ում նոր դեսպան ունի. Լի Սինվեյը արդեն Երևանում է
Բոլորը

ՀՀ ԿԳՄՍՆ «Կրթության զարգացման և նորարարությունների ազգային կենտրոն» հիմնադրամը մշակել է հերթական ատեստավորման ենթակա ուսուցչի մասնագիտական զարգացման կարիքների գնահատման աշխատակարգ և ուղեցույց․ տեղեկացնում են ԿԳՄՍՆ-ից։

Ուսուցչի մասնագիտական զարգացման կարիքների գնահատման գործընթացի նպատակն է հերթական ատեստավորման ենթակա ուսուցիչների կարիքների վերհանման և նրանց պահանջների բավարարման միջոցով նպաստել վերապատրաստման դասընթացների արդյունավետության բարձրացմանն ու հանրակրթության կազմակերպման որակի բարելավմանը։

Ուսուցչի մասնագիտական զարգացման կարիքների գնահատումն իրականացվում է ինքնագնահատման, ինչպես նաև ուսումնական հաստատության տնօրենի, տնօրենի տեղակալի, առարկայական մեթոդական միավորման նախագահի դիտարկումների և դասալսումների միջոցով: Գնահատումն իրականացվում է ամեն տարի՝ սեպտեմբեր-հունվար ամիսներին: Ուսուցչի մասնագիտական զարգացման կարիքների գնահատման ենթակա են տվյալ հանրակրթական ուսումնական հաստատության ընթացիկ ուստարում հերթական ատեստավորման ենթակա բոլոր ուսուցիչները:

Ինքնագնահատման նպատակով ուսուցիչները լրացնում են հարցաթերթ, որն ունի հետևյալ կառուցվածքը.

հարցման ժամանակը,
հարցման նպատակը,
ում կողմից է իրականացվում,
հարցերի (բաց և փակ) շարադրումը՝ ըստ բովանդակության բաժինների հաջորդականության,
տվյալներ հարցմանը մասնակցողի վերաբերյալ,
առաջարկություններ հարցմանը մասնակցողի կողմից:
Հարցերը հիմնականում վերաբերում են ուսուցման կառավարման համակարգերին, մանկավարժների և սովորողների իրավունքներին, դասավանդման մեթոդաբանությանը, աշակերտների տարիքային առանձնահատկություններին, տարակարգի շնորհման, ատեստավորման ընթացակարգերին, ներառական կրթության կազմակերպմանը և այլն: