Հանրային ծառայողներին կարգելվի ընդունել նվերներ և հյուրասիրություն․ հանրային քննարկման է ներկայացվել կանոնագիրքը

Լուրեր

17.11.2024 | 17:39
Ալիևն ԱՄՆ կոնգրեսականների հետ հանդիպմանը դժգոհել է ՀՀ Սահմանադրությունից
17.11.2024 | 16:37
Գործադիրը խորհրդարան է ներկայացրել փաթեթ՝ հիմքում դնելով բարձր տեխնոլոգիական ոլորտի աջակցությունը․ ԱԺ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
17.11.2024 | 15:32
Աղվանի-Տաթև ավտոճանապարհին բեռնատարները մերկասառույցի պատճառով չեն կարողացել շարունակել ընթացքը
17.11.2024 | 15:00
Չինաստանում ուսանողը քոլեջում հարձակում է գործել․ սպանվել է 8 մարդ
17.11.2024 | 14:19
Նոյեմբերի 18-ի երեկոյան ժամերին և 19-ին սպասվում է կարճատև անձրև
17.11.2024 | 13:38
Շախմատի Եվրոպայի անհատական առաջնություն․ հայ շախմատիստները պայքարում են մեդալների համար
17.11.2024 | 13:26
Ակադեմիական միջավայրի ձեր այսօրը ուղղակիորեն պայմանավորում է ձեր վաղվա անելիքը․ նախարարի շնորհավորանքը
17.11.2024 | 12:54
ՄԻՊ աշխատակազմի Լոռու մարզային ստորաբաժանումը հյուրընկալել է ուսանողների
17.11.2024 | 12:09
Միսս Տիեզերք 2024-ի հաղթող է դարձել Դանիայի ներկայացուցիչը
17.11.2024 | 11:44
Եթե ՀՀ-ն չի ցանկանում մասնակցել COP29-ին, ուրեմն որոշակի խնդիրներ ունի «կանաչ օրակարգի» հետ․ Հաջիև
17.11.2024 | 11:16
Արտարժույթների փոխարժեքները՝ նոյեմբերի 17-ի դրությամբ
17.11.2024 | 10:45
Դեսպան Տոլմաջյանն ու Բրիժիտ Մակրոնը մտքեր են փոխանակել Հարավային Կովկասում իրավիճակի վերաբերյալ
17.11.2024 | 10:29
Միսաք Մեծարենցի անվան թիվ 146 հիմնական դպրոցում գործարկվելու է էլեկտրական շչակ
17.11.2024 | 10:13
Զինծառայողներն օգտվում են քաղաքային տրանսպորտի բոլոր տեսակներից անվճար երթևեկելու իրավունքից. Կոստանյան
17.11.2024 | 10:07
«Մեղրու սար» կոչվող հատվածում, Քաջարան քաղաքում, Սիսիանի և Գորիսի տարածաշրջաններում ձյուն է տեղում
Բոլորը

Կոռուպցիայի կանխարգելման հանձնաժողովը հանրային քննարկման է ներկայացրել հանրային ծառայողների վարքագծի տիպային կանոնները։ Ըստ հանձնաժողովի՝ կանոնագիրքը կամրապնդի հանրային ծառայության բարեվարքության համակարգը, կապահովի հանրային ծառայողների վարքագծի կանոնների միասնականությունը, կբարձրացնի հանրության վստահությունը հանրային ծառայության նկատմամբ, կստեղծի հանրային հատվածում կոռուպցիայի կանխարգելմանը միտված գործիք, ինչպես նաև կբարձրացնի հասարակության քաղաքացիական պահանջատիրությունը՝ հանրային ծառայության համակարգում ակնկալվող վարքագծի առնչությամբ։

Այս մասին Factor.am-ը տեղեկանում է «e-draft» իրավական ակտերի նախագծերի հրապարկման միասնական կայքից։

Հանրային ծառայողի տիպային կանոններն ունեն պարտադիր և խրախուսելի բաղադրիչ։ Պարտադիր կանոնները իրենցից ներկայացնում են որոշակի վարքագծի հետևելու պարտադիր կանոնների համախումբ, իսկ խրախուսելի կանոնները օրինակելի չափանիշների շարք են, որը պարտադիր նվազագույնից ավելին է և բնորոշում է գերազանցությունը հանրային ծառայության համակարգում: Հանրային ծառայողը չի կարող պատժվել խրախուսելի կանոններին չհետևելու համար։

Ինչպես նշվում է նախագծի հավելվածում՝ հանրային ծառայողների վարքագծի պարտադիր կանոնների թվում են հարգալիրությունը և գնահատանքը, օրինականությունը, բարեխղճությունն ու հավատարմությունը հանրային շահին, թափանցիկությունը և հաշվետվողականությունը, բարեկրթությունը, նվերների ու հյուրասիրության ընդունման արգելքը և այլն։ Խրախուսելի կանոնների թվում են գործընկերներին անհրաժեշտ աջակցության ցուցաբերումը, կոռուպցիոն բնույթի դեպքերի մասին հաղորդում ներկայացնելը խրախուսելը, աշխատանքային բարոյահոգեբանական բարենպաստ և առողջ միջավայր ստեղծելը և այլն։

Նախագիծը սահմանում է նաև վերոնշյալ հասկացությունները, մասնավորապես, ըստ Կոռուպցիայի կանխարգելման հանձնաժողովի՝

Նվերը՝ ցանկացած գույքային առավելություն է, որը ողջամտորեն չէր տրամադրվի պաշտոն չզբաղեցնող անձի: Այն ընդգրկում է նաև ներված պահանջը, անհատույց կամ ակնհայտ անհամարժեք ցածր գնով պահանջի զիջումը, անհատույց հանձնված գույքը կամ ակնհայտ անհամարժեք ցածր գնով վաճառված գույքը կամ այլ գործողություններ, որոնց հետևանքով անձը ստանում է օգուտ կամ առավելություն:

Հյուրասիրությունը` նվերի տեսակ է, որը առաջարկվել, տրվել կամ ստացվել է պաշտոնական հարաբերություններ սկսելու, դրանք ամրապնդելու կամ զարգացնելու նպատակով:

Բարեվարքությունը` ընդհանուր էթիկական արժեքներին, սկզբունքներին և նորմերին համապատասխան գործունեություն և դրանց պահպանումն է, որի նպատակն է ամրապնդել մասնավոր շահերի նկատմամբ հանրային շահի գերակայությունը և պաշտպանությունը պետական համակարգում:

Նշենք՝ հանրային ծառայողի վարքագծի սկզբունքներն են համարվում հանրությանը ծառայելու գիտակցումը, հավատարմությունը հանրային շահին, բարեկրթությունը և հարգալիրությունը, ինչպես նաև բարեխղճությունն ու  օբյեկտիվությունը։

Նախագիծն իրավական ակտերի նախագծերի հրապարկման միասնական կայքում է տեղադրվել երեկ, հանրային քննարկման համար հասանելի կլինի մինչև մարտի 30-ը։

 

Ռոզա Վարդանյան