2017 թվականին սահմանված մեթոդական ցուցումները փոփոխության կարիք ունեն. Ժաննա Անդրեասյան

Լուրեր

09.12.2025 | 13:19
Միջազգային մեխանիզմները չեն հաջողել ցեղասպանությունների արդյունավետ կանխարգելման գործում. ՀՀ ԱԳ փոխնախարար
09.12.2025 | 13:10
Գորիս-Կապան-Քաջարան մայրուղային գազատարի վնասման հետևանքով Սյունիքի մի շարք բնակավայրերում գազամատակարարումը դադարեցվել է
09.12.2025 | 13:00
ՀՀ ԱԳՆ խոսնակը՝ «3+3» հարթակի նախարարական հաջորդ հանդիպման անցկացման վայրի մասին
09.12.2025 | 12:55
Լիտվան արտակարգ դրություն է հայտարարել Բելառուսից օդապարիկների պատճառով
09.12.2025 | 12:49
Միհրան Հակոբյանի նկատմամբ բռնության գործով վարույթ է նախաձեռնվել
09.12.2025 | 12:41
Ռաբիոյի տպավորիչ գոլն ու «Միլանի» «քամբեքը»․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
09.12.2025 | 12:34
ԱՄՆ-Հայաստան ռազմավարական գործընկերությունն այս տարվա մեր առաջընթացի միայն առաջին քայլն էր․ դեսպան Քվին
09.12.2025 | 12:22
Ճապոնիայում ուԺեղ երկրաշարժի հետևանքով 30 տուժած կա
09.12.2025 | 12:13
Ջրային պարեկները արգելված ժամանակահատվածում ապօրինի ձկնորսության դեպքեր են բացահայտել
09.12.2025 | 12:09
Արթուր Միրանյանը հաղթական գոլ է խփել վերջին վայրկյաններին
09.12.2025 | 12:01
«Թրամփի ուղին» առևտրի ու հնարավորությունների նոր դարաշրջան է բացում Հայաստանի և տարածաշրջանի համար․ ՀՀ-ում ԱՄՆ դեսպան
09.12.2025 | 12:00
Փաշինյանը Գերմանիա է մեկնել // Պաշտոնեական կեղծիքի կասկածանքով ոստիկաններ են ձերբակալվել․ ԼՈՒՐԵՐ
09.12.2025 | 11:50
ԿԿՀ-ն տուգանել է «Ազգային համաձայնություն» կուսակցության նախագահին
09.12.2025 | 11:41
Քաղաքապետարանն անակնկալ է խոստանում գլխավոր տոնածառի լույսերի վառման օրը
09.12.2025 | 11:39
ԱԱ․ 6 հայ բռնցքամարտիկ 1/4 եզրափակիչում է
Բոլորը

ՀՀ ԿԳՄՍ փոխնախարար Ժաննա Անդրեասյանը Ֆեյսբուքի իր էջում գրառում է կատարել՝ նշելով, որ 2017 թվականին սահմանված մեթոդական ցուցումները փոփոխության էական կարիք ունեն:

«Հարգելի մանկավարժներ, վերլուծելով տարեվերջյան գնահատումների անառողջ իրավիճակը, կարծում եմ, որ դեռ 2017 թվականին սահմանված մեթոդական ցուցումները փոփոխության էական կարիք ունեն, մասնավորապես.

– պետք է վերանայել թեմատիկ աշխատանքից բացակայության դեպքում մեկ միավոր նշանակելու, մեղմ ասած, անհասկանալի մոտեցումը,

– պետք է հրաժարվել կիսամյակային գրավոր աշխատանքների մոտեցումից՝ սովորողի կիսամյակը նշանակելով ամբողջ ընթացքում ստացած գնահատականների միջինով,

– եթե սովորողը բացակայում է և չի գրել թեմատիկ աշխատանքը, ապա գրելու պարագայում գնահատականը պետք է ամրագրել հենց աշխատանքը գրելու օրը, ոչ թե վերադառնալով թեմատիկ աշխատանքի սահմանված օրվան։

Խնդրում եմ նշել՝ ինչ այլ փոփոխությունների կարիք եք տեսնում, ինչպես նաև ձեր դիրքորոշումն արտահայտել այս հնարավոր փոփոխությունների մասով»,- գրել է Անդրեասյանը։