Թույլ ինտերնետ կապ, սարքերի բացակայություն․ ի՞նչ խնդիրներ են առաջացել հեռավար ուսուցման ընթացքում
Հասարակություն
06.04.2021 | 14:32Հեռահար ուսուցման ընթացքում ուսուցիչների մեծ մասն (66%) ավելի շատ ժամանակ է ծախսել աշակերտների եւ ծնողների հետ հաղորդակցվելու, դասապրոցեսի նախապատրաստման վրա։ Այս մասին այսօր ԱԺ մարդու իրավունքների պաշտպանության եւ հանրային հարցերի մշտական հանձնաժողովի կազմակերպած՝ «Հեռավար կրթության հոգեբանական ազդեցությունը կրտսեր դպրոցականների, նրանց ծնողների եւ ուսուցիչների վրա» թեմայով քննարկման ժամանակ ասաց Մանկական զարգացման հիմնադրամի ծրագրի համակարգող Արմինե Բուրմանյանը։
Աշակերտների հիմնական խնդիրներն են եղել՝ թույլ կամ անհուսալի ինտերնետ կապ, թվային սարքերի բացակայություն։
Ինտերնետի բացակայություն եղել է ուսուցիչների 15%-ի մոտ, իսկ 32%-ի հեռախոսները եղել են անորակ՝ հնարավորություն չտալով նորմալ դասապրոցես իրականացնել։ Ուսուցիչների 23%-ն էլ չի ունեցել թվային սարք։
Մանրամասները՝ տեսանյութում։