ՀԿԵ-ն երկաթուղում ՃՏՊ-ները կանխելու նպատակով, անց է կացրել «Փրկիր կյանքը» անվտանգության ակցիան

Լուրեր

17.12.2025 | 23:30
ՌԴ-ն երկրորդ անգամ է հայտարարել Կուպյանսկի նկատմամբ վերահսկողության մասին
17.12.2025 | 23:17
ԵՄ-ն կոչ է անում Թբիլիսիին ազատ արձակել անօրինական ձերբակալվածներին
17.12.2025 | 23:03
Պուտինը հայտարարել է «պատմական հողերը» ռազմական ճանապարհով գրավելու իր մտադրության մասին
17.12.2025 | 22:56
ՀՀ ՊՆ-ն և Մեծ Բրիտանիայի դեսպանությունը Երևանում անցկացրել են «Ռիսկ, բարեփոխում և դիմակայունություն» համաժողովը
17.12.2025 | 22:50
Ամանորյա գնումները՝ մեկ վայրում հատուկ զեղչերով․ բացվել է Big Christmas Market with Coca-Cola-ն. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
17.12.2025 | 22:43
Ռուսաստանի դեսպանին կանչել են Տաջիկստանի ԱԳՆ
17.12.2025 | 22:29
Երևանում և 9 մարզում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
17.12.2025 | 22:17
Ադրբեջանի Մեջլիսի ղեկավարը ՀՀ-ԵՄ փաստաթղթից է դժգոհել ԵՄ դեսպանին
17.12.2025 | 22:03
Երևանում Opel մակնիշի ավտոմեքենա է այրվել
17.12.2025 | 21:49
Լավրովն ու Արաղչին քննարկել են Հյուսիս-Հարավի համար ռազմավարական Ռեշտ-Աստարա երկաթուղու շինարարությունը
17.12.2025 | 21:35
Բարի գալուստ ID տաղավար․ Big Christmas Market
17.12.2025 | 21:22
Արագածոտնի թեմը վաղվա պատարագը տեղափոխում է Մայր Աթոռ. այն կկայանա նույն ժամին, ինչ 10 եպիսկոպոսների հայտարարած հավաքն է
17.12.2025 | 21:10
ՌԴ-ի ներգրավումը Թրամփի ուղուն՝ գեոպոլիտիկ բախման կբերի․ փորձում է խոչընդոտել նախագծի իրականացմանը․ Արմեն Պետրոսյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
17.12.2025 | 20:56
ՔՊ-ում կռիվ է ընկել․ ինտրիգներ՝ ընտրական ցուցակի ձևավորման շուրջ. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
17.12.2025 | 20:49
Մանվել Գրիգորյանի սանիկը՝ Շիրակի մարզպե՞տ․ Դավիթ Առուշանյանի պաշտոնանկության մասին տեղեկություններ են շրջանառվում
Բոլորը

«Հարավկովկասյան երկաթուղի» ընկերությունը սեպտեմբերի 9-ին՝ երկաթուղում ճանապարհատրանսպորտային պատահարները կանխելու նպատակով, անց է կացրել «Փրկիր կյանքը» անվտանգության ակցիան:

«Ակցիայի շրջանակներում տրանսպորտային միջոցների վարորդներին երկաթուղային գծանցներում բաժանվել են անվտանգ հատման կանոնների վերաբերյալ տեղեկատվական նյութեր:

Ակցիան անցել էր հանրապետության ողջ տարածքում, առավել ինտենսիվ երթևեկություն ունեցող գծանցներում: Միջոցառումը կազմակերպվել էր Ճանապարհային ոստիկանության աշխատակիցների հետ համատեղ, որը երկաթուղային գծերի անվտանգ անցման կազմակերպման ու տեխնիկական հագեցվածության ոլորտում լայն լիազորություններ ունի:

Ընդհանուր առմամբ, հանրապետությունում կա 103 երկաթուղային գծանց, որից 30-ը՝ կարգավորվող, 73-ը՝ չկարգավորվող (այդ թվում` 4-ը ավտոմատ կարգավորվող): Բացի այդ, առկա է շուրջ 25 չթույլատրվող անցումներ, որոնք սպառնում են գնացքների երթևեկության անվտանգությանը:

Միայն ընթացիկ տարում, երկաթուղու աշխատողների օպերատիվ գործողությունների շնորհիվ, հնարավոր եղավ կանխել գնացքների երթևեկության անվտանգության վրա արտաքին վտանգավոր ազդեցությունների ավելի քան 250 դեպք:

Այնուամենայնիվ, միշտ չէ, որ պատահարները հնարավոր է կանխել: Այսպես, այս տարվա առաջին 8 ամիսներին երկաթուղում գրանցվել է ճանապարհատրանսպորտային պատահարների և վրաերթների 10 դեպք, այդ թվում կամուրջներից գծերի վրա ավտոմեքենաների ընկնելու 2 դեպք: 2019 թվականին գրանցվել է նման պատահարների առավելագույն քանակ՝ 28 դեպք:

«10-ամյա կոնցեսիոն աշխատանքի ընթացքում Հարավկովկասյան երկաթուղու գործառնական աշխատանքը շատ ավելի ինտենսիվ է դարձել. ավելացել է առանց կանգառների ընթացող գնացքների թիվը, գնացքների արագությունն աճել է 2,4 անգամ, քաշը՝ 34%-ով, երթևեկության ինտենսիվությունը՝ 7%-ով: Տեղական ինքնակառավարման մարմինները կարող են իրական աջակցություն ցուցաբերել երկաթուղում տրանսպորտային անվտանգության կանոնների խախտումների խնդրի լուծման հարցում:

Միայն համատեղ, ամենօրյա աշխատանքը և օրենքների խստագույն կատարումը կերաշխավորեն ինչպես երկաթուղու, այնպես էլ քաղաքացիների անվտանգությունը: Եվ ես մեր քաղաքացիներին կոչ եմ անում միշտ հիշել. գնացքը կանգնեցնելը ժամանակ է պահանջում, իսկ կյանքը կանգնեցնելու համար ընդամենը մեկ վայրկյան է անհրաժեշտ», – նշում է ՀԿԵ գնացքների երթևեկության անվտանգության գծով գլխավոր վերահսկիչ Սերգեյ Հարությունյանը»,- ասված է ՀԿԵ-ի տարածած հաղորդագրությունում: