Ինչպե՞ս եք վերաբերվում բնական մենաշնորհներին․ Արման Բաբաջանյանը՝ ՏՄՊՊՀ անդամի թեկնածուին․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

17.12.2025 | 10:12
Դատախազությունը պահանջում է ՊԵԿ նախկին գլխավոր մաքսային տեսուչից հօգուտ ՀՀ-ի բռնագանձել անշարժ և շարժական գույքեր, դրամական միջոցներ
17.12.2025 | 10:03
Արտարժույթների փոխարժեքները՝ դեկտեմբերի 17-ի դրությամբ
17.12.2025 | 09:45
Արարատ Միրզոյանը հանդիպում է ունեցել Լյուքսեմբուրգի Պատգամավորների պալատի նախագահի հետ
17.12.2025 | 09:32
Վարդենյաց լեռնանցքում տեղ-տեղ առկա է մերկասառույց
16.12.2025 | 23:30
Հաագայում 35 երկիր ստորագրել է Ուկրաինային փոխհատուցման համար միջազգային հանձնաժողովի ստեղծման կոնվենցիան
16.12.2025 | 23:25
Առանց Մբապեի ու Հոլանդի. ՖԻՖԱ-ն հրապարակել է տարվա խորհրդանշական հավաքականը
16.12.2025 | 23:16
BBC-ից Թրամփի փոխհատուցման պահանջը կարող է կազմել շուրջ 10 մլրդ դոլար
16.12.2025 | 23:08
Վթար Իջևան-Երևան ավտոճանապարհին․ կան տուժածներ
16.12.2025 | 23:05
Սև ծովում հարձակումները սպառնում են նավարկության անվտանգությանը. Էրդողան
16.12.2025 | 22:53
Հայաստանի մի շարք հասցեներում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
16.12.2025 | 22:40
ԿԳՄՍ փոխնախարարը հանդիպել է ծանրամարտի տղամարդկանց հավաքականին
16.12.2025 | 22:27
Ըստ ՌԴ ԱԳՆ-ի՝ Արևմուտքն ակտիվացրել է «ապակառուցողական ջանքերը Հարավային Կովկասում»
16.12.2025 | 22:21
Ինչ է գրված ՀՀ-Լյուքսեմբուրգ ռազմավարական հռչակագրում. ԱԳՆ-ն մանրամասներ է հրապարակել
16.12.2025 | 22:17
ՖԻՖԱ․ Տարվա լավագույն ֆուտբոլիստը, մարզիչը և գոլը․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.12.2025 | 22:14
Ռուբեն Վարդանյանի գործով ​​դատավարությունը մոտենում է ավարտին․ կողմերը պատրաստվում են եզրափակիչ ելույթներին
Բոլորը

Ազգային ժողովի «Լուսավոր Հայաստան» խմբակցության պատգամավոր Արման Բաբաջանյանն այսօր խորհրդարանում ՏՄՊՊՀ անդամի թեկնածու Էդգար Ճաղարյանից հետաքրքրվեց, թե  վերջինիս ինչ տեսակետ ունի բնական մենաշնորհների վերաբերյալ։

«2018 թվականի նոյեմբերի 20-ին «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ-ի գործողություններն ու վարքագիծը որակվել էին որպես գերիշխող դիրքի չարաշահում և դրա համար սահմանվել է 30 միլիոն դրամ տուգանք, ինչը «Հարավկովկասյան երկաթուղի» ՓԲԸ-ն վիճարկել էր։ Դուք ինչպե՞ս եք վերաբերում այս  հարցին, այս ուղղությամբ ի՞նչ ունենք անելու։ Երկրորդ բնական մենաշնորհը՝ օդանավակայանն ու դրա մատուցած ծառայությունների թանկ լինելու հանգամանքն է, այս հարցում ՏՄՊՊՀ հանձնաժողովից են միշտ ակնկալվել լուծումներ, որոնք, սակայն, ապարդյուն էին։ Դուք ինչպե՞ս եք պատկերացնում խնրի լուծումը»,- հարցրեց պատգամավորը։

Հարցերին ի պատասխան Էդգար Ճաղարյանը նշեց, որ ՏՄՊՊՀ անդամ ընտրվելու պարագայում անպայման շատ խորն ուսումնասիրություն է կատարելու այս հարցերի առնչությամբ։

«Օրինակ՝ դիզվառելիքի տեղափոխման զգալի մասը տեղափոխվում է երկաթգծով․ կա հատուկ սակագին, որը տրվում է վառելիքի խոշոր ներմուծողներին, ինչը շատ նորմալ է, բայց երբ այդ հատուկ սակագինը 50-70 տոկոսով ավելի ցածր է, քան գործող սակագինը, ապա ես այստեղ տեսնում են անբարեխիղճ մոտեցում․ այսինքն՝ հնարավորություն չի տրվում փոքր խաղացողներին մտնել դաշտ»,- ասաց  Ճաղարյանը։

Անդրադառնալով  օդանավակայանի սպասարկման բարձր գներին՝ Ճաղարյանը նկատեց, որ բնականոն մրցակցություն ապահովելու համար պետք է գործարկել Գյումրու օդանավակայանը, ինչը կստեղծի մրցակցություն ու կբերի գների նվազման։

Պատգամավոր Բաբաջանյանը ՏՄՊՊՀ անդամին հիշեցրեց, որ այստեղ խոսք չի կարող գնալ մրցակցության մասին, քանի որ Գյումրու օդանավակայանն էլ նույն ընկերությունն է շահագործում։