Անկախ նրանից՝ ով է շինարարական ընկերության տերը, եթե պատշաճ չի արվում գործը, չի վճարվում․ նախարար. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

26.11.2024 | 10:25
Ալիևը զանգահարել է Դոնալդ Թրամփին  
26.11.2024 | 10:02
Դոլարն ու եվրոն արժևորվել են, ռուբլին՝ արժեզրկվել․ արտարժույթների փոխարժեքները՝ նոյեմբերի 26-ի դրությամբ
26.11.2024 | 09:46
Հրդեհ Գառնի գյուղում․ այրվել են ավտոտնակը, թոնրատունը և անասնագոմը՝ մասամբ
26.11.2024 | 09:31
Դիլիջանի ոլորաններում ձյուն է տեղում
25.11.2024 | 23:30
Էրդողանը ծրագրում է հաջորդ ժամկետով գրավել իշխանությունը․ TIME-ի անդրադարձը
25.11.2024 | 23:15
Միրզոյանը շնորհավորել է Վրաստանի ԱԳ նորանշանակ նախարարին
25.11.2024 | 23:08
Ադրբեջանի ՌՕՈՒ կործանիչներն ուսումնական թռիչքներ են իրականացրել
25.11.2024 | 22:48
Թուրքիայում երկրաշարժ է տեղի ունեցել
25.11.2024 | 22:33
Լոնդոնը ներկայացրել է ՌԴ «ստվերային նավատորմի» դեմ միջոցառումների ամենամեծ փաթեթը
25.11.2024 | 22:18
Ադրբեջանում ռազմական փորձագետի են կալանավորել` պետական գաղտնիք հրապարակելու մեղադրանքով
25.11.2024 | 22:01
Ստեփանծմինդա-Լարս ավտոճանապարհը փակ է բեռնատարների համար
25.11.2024 | 21:45
Սարի հակառակ կողմը. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
25.11.2024 | 21:30
Երևանում և 7 մարզում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
25.11.2024 | 21:16
Ադրբեջանն ու ՆԱՏՕ-ն համագործակցության հարցեր են քննարկել
25.11.2024 | 21:01
Գեղարքունիքի մարզի մի շարք հասցեներում 24 ժամ ջուր չի լինի
Բոլորը

Նախորդ հինգ տարիների համեմատ՝ այս տարի ճանապարհաշինական աննախադեպ աշխատանքներ են իրականացվելու: Այսօր հրավիրված ասուլիսում տեղեկացրեց ՀՀ տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար Հակոբ Արշակյանը:

Ըստ նախարարի՝ խոսքը ճանապարհների միջին նորոգման, հիմնանորոգման և լրացուցիչ հիմնանորոգման մասին է:

«Հաշվի առնելով նաև այն, որ արդար մրցույթների արդյունքում ունենալու ենք տնտեսումներ, դրանք նույնպես նույնպես ուղղվելու են ճանապարհաշինական ոլորտին»,- հավելեց նա: Նախարարի տեղեկացմամբ՝ նախատեսվում է նորոգել ավելի քան 300 կմ ճանապարհ, որից 78 կմ-ը՝ հիմնանորոգել: Այս ծրագիրը չի ներառում «Հյուսիս-Հարավն» ու Մ6՝ դեպի Վրաստանի սահման տանող ճանապարհահատվածը:

Հակոբ Արշակյանը, միաժամանակ, նշեց, որ հիմնական շեշտը դրվելու է Հայաստանը դեպի Վրաստան և Իրան տարանցիկ գոտի դարձնելու վրա. «Այս տարի այս ուղղությամբ 15 միլիարդից ավելի ճանապարհաշինության համար գումար ենք հատկացնելու»:

Ինչ վերաբերում է կատարվող աշխատանքների որակին, Արշակյանը նշեց, որ պետությանը մուծած հարկերի հաշվին ճանապարհաշինական աշխատանքները պետք է կատարվեն ամենաբարձր մակարդակով, և այս մեսիջները փոխանցվել են ճանապարհաշինական բոլոր ընկերություններին:

«Մենք մրցույթներն իրականացնում ենք բաց, թափանցիկ, և վերահսկողությունն իրականացնում ենք խիստ: Անկախ նրանից, թե ով է այս կամ այն շինարարական ընկերության տերը կամ տնօրենը, նախկին կամ ներկա պաշտոնյա է, թե ոչ, մենք իրականացնում ենք հսկողություն: Եթե գործը չի արվում պատշաճ որակի, տվյալ ընկերությունը չի վճարվում: Սա է ամբողջ տրամաբանությունը»,- ասաց Հակոբ Արշակյանը:

Մանրամասները՝ տեսանյութում: