ԱՊՊԱ-ն կթանկանա՞․ ռիսկային վարորդները կվճարեն ավելի շատ, ոչ ռիսկայինները՝ ավելի քիչ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

01.11.2024 | 23:19
Հրդեհ Գյումրու տներից մեկում
01.11.2024 | 23:00
Թուրքիան 2021թ․ ի վեր մերժել է պայմանական վաղաժամկետ ազատ արձակել ավելի քան 8521 բանտարկյալների՝ թիրախավորելով քաղբանտարկյալներին
01.11.2024 | 22:44
Տաջիկստանում 1500 մարդ է ձերբակալվել` «կախարդների դեմ ուժեղացված ստուգման» ժամանակ
01.11.2024 | 22:29
Թուրքիայի իշխանությունները ծրագրում են «օտարերկրյա գործակալների» մասին օրենք ընդունել՝ քննադատության դեմ պայքարելու համար․ Bloomberg
01.11.2024 | 22:14
Ժնևի ՄԱԿ-ի գրասենյակում բացվել է Հայաստան-Ֆրանսիա բարեկամության սենյակ
01.11.2024 | 22:00
Զգուշացե՛ք, դռները չեն փակվում. քաոսային իրավիճակ` մետրոյի կայարաններում. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
01.11.2024 | 21:48
Գրիգորյան-Մուստաֆաև հանդիպումը ցույց տվեց՝ Ադրբեջանը կգնա սահմանազատման ուղիով․ Հրայր Մանուկյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
01.11.2024 | 21:32
Հայաստանի մի շարք հասցեներում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
01.11.2024 | 21:16
Ադրբեջանի Մեջլիսի նախագահն ու Բաքվում ՌԴ դեսպանը Եվրախորհրդարանի «հակաադրբեջանական գործողություններն» են քննարկել
01.11.2024 | 21:00
Բաքվում նավթավերամշակման գործարանի տարածքում գազի արտանետումից մշուշ է առաջացել` սուր հոտի տարածմամբ
01.11.2024 | 20:44
Կրեմլը՝ Ուկրաինայի տարածքով դեպի Եվրոպա ադրբեջանական գազի հնարավոր մատակարարումների մասին
01.11.2024 | 20:30
Ան«վեթինգ» դատավորները․ ԲԴԽ-ն չունի բարեվարքության ստուգում չանցած դատավորների ցուցակը. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
01.11.2024 | 20:18
Հրդեհ Ամիրյան փողոցի շենքերից մեկում. դեպքի վայր է մեկնել 3 մարտական հաշվարկ
01.11.2024 | 20:00
Մեծ առճակատում՝ Հարիսի և Թրամփի միջև․ ո՞վ կլինի ԱՄՆ-ի նոր նախագահը․ զրույց Տիգրան Մուղնեցյանի հետ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
01.11.2024 | 19:47
Թեհրանը կպատասխանի Իսրայելին մահացու հարվածով՝ օգտագործելով իր թաքնված հնարավորությունները․ իրանցի գեներալ
Բոլորը

«Ապահովագրական ընկերություններում շուրջ յոթ տարի է գործում է գանձման մեկ հաստատված դրույքաչափ։ Վերջերս, սակայն, հարկ է առաջացել փոխել  այդ դրույքաչափերը՝ դրանով իսկ բարենպաստ պայմաններ ստեղծելով թե՛ վարորդների, թե՛ ապահովագրական ընկերությունների համար։ Այդ փոփոխություններով ապահովագրական բյուրոն հնարավորություն է տալիս ապահովագրական ընկերություններին մրցակցել և դրանով դաշտն ավելի ազատական է դառնալու։ Ապահովագրական ընկերությունների համար հաստատված դրույքաչափեր չեն լինելու, և այդ ընկերությունները տարբեր մեքենաների համար կկարողանան, ըստ նախապես սահմանված շեմի, սահմանել առանձին դրույքաչափ։ Ապահովագրական բյուրոն, սակայն, այս գործընթացը կվերահսկի՝ սահմանելով  նվազագույն և առավելագույն շեմեր։ Այս փոփոխությունը չի բերի  գլոբալ թանկացումներ, պարզապես այս կարգավորման արդյունքում ռիսկային վարորդները կվճարեն ավելի շատ, ոչ ռիսկայինները՝ ավելի քիչ»,- այսօր հրավիրված մամուլի ասուլիսի ժամանակ ասաց «Վարորդի Ընկեր» ԻՀԿ նախագահ, «Ավտոապահովագրողների բյուրոյի» խորհրդի անդամ Տիգրան Քեյանը։

Ըստ Տիգրան Քեյանի՝ առաջարկվող փոփոխությամբ փաստորեն նույն մեքենայի  համար  տարբեր ապահովագրական ընկերություններ կսահմանեն տարբեր  չափի  գումար՝ մի դեպքում դա կարող է լինել օրինակ 10․000 դրամ, մեկ այլ դեպքում՝ 20․000 դրամ։

«Վարորդի Ընկեր» ԻՀԿ նախագահի փոխանցմամբ՝ մինչ օրս եղել են ապահովագրական ընկերություններ, որոնք 10 տոկոս են միջնորդավճար տվել, կամ 15-35: «Սա ոչ թե շուկայական հարաբերություն, այլ անօրինական գործողություն է եղել»,- ասաց Քեյանը:

Հարցին՝ ԱՊՊԱ-ն այս փոփոխությունների հետևանքով թանկանա՞լու է,  Տիգրան Քեյանը պատասխանեց, որ որոշ հատվածի համար հնարավոր է, որ թանկացում լինի:

Մանրամասները՝ տեսանյութում։