Էլեկտրամեքենայի անլար լիցքավորում՝ ճանապարհից․ Գերմանիայում նոր տեխնոլոգիա են ներդրել

Լուրեր

05.12.2025 | 23:32
ԱԱ․ Բաչկովը հաղթել է ժամկետից շուտ, Մաշակարյանը և Հովհաննիսյանը ևս շարժվում են առաջ
05.12.2025 | 23:30
BP-ն հրաժարվում է Բաքու-Սուփսա և Բաքու-Թբիլիսի-Ջեյհան խողովակաշարերի օպերատորի իրավունքից
05.12.2025 | 23:16
Հայաստանը նախապատրաստվում է Եվրոպական քաղաքական համայնքի գագաթնաժողովի հյուրընկալմանը․ քննարկվել են կազմակերպչական աշխատանքները
05.12.2025 | 23:14
Կայացել է ԱԱ-2026-ի վիճակահանությունը, Դոնալդ Թրամփը մրցանակ է ստացել ՖԻՖԱ-ից
05.12.2025 | 23:01
Եվրոպական հանձնաժողովը 120 միլիոն եվրոյով տուգանել է Իլոն Մասկի X-ին
05.12.2025 | 22:47
Ռուսաստանի ԿԲ-ն վերացրել է իր և «բարեկամ» երկրների քաղաքացիների համար միջազգային դրամական փոխանցումների սահմանափակումները
05.12.2025 | 22:31
Երևանում և 7 մարզում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
05.12.2025 | 22:18
Netflix-ը հայտնել է 82,7 միլիարդ դոլարով Warner Bros․-ը գնելու մասին
05.12.2025 | 22:05
Առողջության համապարփակ ապահովագրության հիմնադրամ կստեղծվի․ տնօրենի անունը հայտնի է
05.12.2025 | 21:50
Անկարայում ԱՄՆ դեսպանը Հայաստանի, Թուրքիայի, Ադրբեջանի հարաբերություններից է խոսել
05.12.2025 | 21:37
Մյասնիկյան պողոտայում մեքենա է այրվել
05.12.2025 | 21:26
Բաքվում հորդառատ անձրևները հեղեղումներ են առաջացրել. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
05.12.2025 | 21:14
Առողջության համընդհանուր ապահովագրություն․ նախագահը քննարկել է ոլորտի խնդիրներն ու լուծումները
05.12.2025 | 21:00
Ով ասում է՝ վարչապետը ճիշտ արեց, թող պատրաստ լինի՝ ԱԱԾ-ն գա իր տուն և հանձնարարություններ տա․ Լևոն Բարսեղյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
05.12.2025 | 20:45
Կեղծ ԱԱԾ-ականներ, AI-ով գեներացված ձայն․ կիբերզեղծարարները հասել են պաշտոնյաներին. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
Բոլորը

Գերմանիայում ներդրվել է ճանապարհից էլեկտրամեքենայի անլար լիցքավորման տեխնոլոգիա, գրում է DW-ի ռուսական ծառայությունը։

Նշվում է, որ Ամբերգի մոտ գտնվող A6 ավտոմայրուղում սկսվել է ինդուկտիվ լիցքավորման փորձարկման փուլը: Ասֆալտի տակ տեղադրված են հարթ պարույրներ, որոնք ստեղծում են էլեկտրամագնիսական դաշտ և լիցքավորում են էլեկտրական մեքենաների մարտկոցները հենց ընթացքի ժամանակ: Փորձարկումներում ներգրավվել են ինչպես մարդատար, այնպես էլ էլեկտրական բեռնատարներ: Տրանսպորտային միջոցները լիցքավորման համար պետք է ընթանան 80-ից 120 կմ/ժ արագության միջակայքում:

Փորձարկման 1 կիլոմետրանոց ուղին առաջինն է Գերմանիայում և աշխարհում քչերից մեկը։ Նմանատիպ նախագծեր կան Ֆրանսիայում, Սկանդինավյան երկրներում և Միացյալ Նահանգներում։ Մասնագետները կարծում են, որ տեխնոլոգիան կօգնի էլեկտրական տրանսպորտային միջոցները դարձնել ավելի թեթև և էժան, քանի որ էներգիայի մի մասը կարող է վերականգնվել անմիջապես ճանապարհից, այլ ոչ թե կուտակվել ծանր մարտկոցներում։ Ինդուկտիվ լիցքավորման հնարավորությունը կարող է մարտկոցի քաշը կրճատել 50-80%-ով՝ նվազեցնելով ծախսերը և էլեկտրական տրանսպորտային միջոցները դարձնելով էկոլոգիապես ավելի մաքուր։

Լիցքավորման էներգիան ստացվում է վերականգնվող աղբյուրներից և փոխանցվում է մարտկոցներին միայն այն ժամանակ, երբ մեքենան գտնվում է անմիջապես պարույրի վերևում: Սա բացառում  է կորուստները և գործընթացը դարձնում անվտանգ: Մագնիսական դաշտը չի գերազանցում թույլատրելի սահմանները և չի ազդում կարդիոստիմուլյատորների կամ այլ բժշկական սարքերի վրա:

Electreon Germany-ն, համագործակցելով Նյուրնբերգի համալսարանի հետ, շարունակում է մշակել տեխնոլոգիան և պլանավորում է նոր փորձարկումներ բեռնատարների կողմից ծանրաբեռնված ճանապարհներին:

Թարգմանությունը՝ Էմմա Չոբանյանի