«Մայրն ուսուցչին ասել է՝ աղջկաս «սումկան» քեզնից թանկ է»․ 10 հոլովակ` հանուն սոցիալական արդարության. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

16.12.2025 | 23:30
Հաագայում 35 երկիր ստորագրել է Ուկրաինային փոխհատուցման համար միջազգային հանձնաժողովի ստեղծման կոնվենցիան
16.12.2025 | 23:25
Առանց Մբապեի ու Հոլանդի. ՖԻՖԱ-ն հրապարակել է տարվա խորհրդանշական հավաքականը
16.12.2025 | 23:16
BBC-ից Թրամփի փոխհատուցման պահանջը կարող է կազմել շուրջ 10 մլրդ դոլար
16.12.2025 | 23:08
Վթար Իջևան-Երևան ավտոճանապարհին․ կան տուժածներ
16.12.2025 | 23:05
Սև ծովում հարձակումները սպառնում են նավարկության անվտանգությանը. Էրդողան
16.12.2025 | 22:53
Հայաստանի մի շարք հասցեներում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
16.12.2025 | 22:40
ԿԳՄՍ փոխնախարարը հանդիպել է ծանրամարտի տղամարդկանց հավաքականին
16.12.2025 | 22:27
Ըստ ՌԴ ԱԳՆ-ի՝ Արևմուտքն ակտիվացրել է «ապակառուցողական ջանքերը Հարավային Կովկասում»
16.12.2025 | 22:21
Ինչ է գրված ՀՀ-Լյուքսեմբուրգ ռազմավարական հռչակագրում. ԱԳՆ-ն մանրամասներ է հրապարակել
16.12.2025 | 22:17
ՖԻՖԱ․ Տարվա լավագույն ֆուտբոլիստը, մարզիչը և գոլը․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.12.2025 | 22:14
Ռուբեն Վարդանյանի գործով ​​դատավարությունը մոտենում է ավարտին․ կողմերը պատրաստվում են եզրափակիչ ելույթներին
16.12.2025 | 22:01
Հայաստան–Լյուքսեմբուրգ հարաբերությունները բարձրացվել են ռազմավարական գործընկերության մակարդակի. տեղի է ունեցել Միրզոյան-Բետել հանդիպում
16.12.2025 | 21:58
Ադրբեջանն ու Թուրքիան միմյանց ռազմական օգնություն կցուցաբերեն ագրեսիայի դեպքում
16.12.2025 | 21:45
Նոր պահանջներ Երևանին` TRIPP-ի վերաբերյալ. ինչու Մոսկվան և Թեհրանը խոսեցին միաժամանակ. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.12.2025 | 21:33
Մաշտոցը կլինի թղթի վրա, իսկ հեռախոսները՝ միայն դասի համար. Ժաննա Անդրեասյանի արձագանքը՝ քննադատություններին
Բոլորը

Ժողովրդավարության զարգացման հիմնադրամն ու «Կրթություն և համերաշխություն» արհմիությունը ստեղծել են 10 հոլովակներ մանկավարժների համար՝ Հայաստանի դպրոցներում սոցիալական անարդարությունը տեսնելու, իդենտիֆիկացնելու և դրա դեմ պայքարելու նպատակով։ Հեղինակները մտադիր են դրանց օգնությամբ նպաստել հանրակրթության ոլորտում սոցիալական արդարության միջավայրին։

Հոլովակները ստեղծողները նպատակ ունեն, որ դրանք դպրոցներում դառնան քննարկման նյութ, առիթ՝ զրույց սկսելու առկա գերխնդիրների մասին։

«Եթե տեսնում ես սոցիալական անարդարության դրսևորում, երբեմն՝ հենց մանկավարժի հանդեպ, չպետք է խնդիրն անձնավորել կամ թիրախավորել աշակերտներին, որոնք խնդրո առարկա են, հակառակը՝ խնդիրը պետք է վերածել կրթելու հնարավորության, և ամբողջ դասարանին սովորեցնել, թե ինչպես վերաբերվել տարբեր անհատականությունների, քանի որ բոլորս գալիս ենք սոցիալական տարբեր խմբերից»,- ասում է Ժողովրդավարության զարգացման հիմնադրամի տնօրեն Նաիրա Սուլթանյանը։

Բարեվարքությունը հաճախ կապված է արդարության խնդրի հետ, ուստի կարևոր է այդ հիմնարար սկզբունքի շուրջ հանրային գիտակցության ձևավորումը՝ համոզված են հեղինակները։

Ծրագրի աշխատանքային խմբում ներառված են եղել մանկավարժներ, դպրոցների տնօրեններ, ներկայացուցիչներ ԿԳՄՍ նախարարությունից և Երևանի քաղաքապետարանի աշխատակազմի Հանրակրթության վարչությունից։

Մանրամասները՝ տեսանյութում։

Աննա Բաբաջանյան