Ժամանակավրեպ «արդիականության» և ժամանակից դուրս դուդուկի մասին. ապաքաղաքական զրույց Վաչե Շարաֆյանի հետ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ

Լուրեր

06.12.2025 | 13:49
Վթարային ջրանջատում Աբովյան քաղաքի մի շարք թաղամասերում
06.12.2025 | 13:22
Գուգարաց թեմի քահանաները հանդես են եկել հայտարարությամբ՝ ի պաշտպանություն Գարեգին Բ կաթողիկոսի
06.12.2025 | 13:05
Նարեկ Մկրտչյանը մասնակցել է The AI Economy and the Future of Work պանելային քննարկմանը
06.12.2025 | 12:53
Փաշինյանը օտարերկրյա պետություններում Սփյուռքի գործերի հանձնակատար է նշանակել
06.12.2025 | 12:34
Մթնոլորտային օդում փոշու պարունակությունը գերազանցել է սահմանային թույլատրելի կոնցենտրացիան
06.12.2025 | 12:20
Բացի մեր թեմի հոգևորականներից, եթե որևէ մեկը Սուրբ Յոթ Վերք եկեղեցում պատարագ մատուցի, կնշանակի՝ առաջնորդանիստը բռնազավթված է․ Շիրակի թեմի հայտարարությունը
06.12.2025 | 12:16
Ամերիկյան ինդեքսներն աճել են
06.12.2025 | 11:55
Արամ Առաջինը հանդիպել է Լիբանանում Իրանի դեսպանի հետ
06.12.2025 | 11:33
Գերմանիայի դպրոցականները բողոքի ակցիա են իրականացրել ընդդեմ զինվորական պարտադիր ծառայության
06.12.2025 | 11:07
Նավթի գներն աճել են
06.12.2025 | 10:53
Արտարժույթների փոխարժեքները՝ դեկտեմբերի 6-ի դրությամբ
06.12.2025 | 10:32
Պռոշյան փողոցում 7 ավտոմեքենա է բախվել․ կա զոհ
06.12.2025 | 10:10
Մասիս-Արտաշատ ավտոճանապարհին մառախուղ է
05.12.2025 | 23:32
ԱԱ․ Բաչկովը հաղթել է ժամկետից շուտ, Մաշակարյանը և Հովհաննիսյանը ևս շարժվում են առաջ
05.12.2025 | 23:30
BP-ն հրաժարվում է Բաքու-Սուփսա և Բաքու-Թբիլիսի-Ջեյհան խողովակաշարերի օպերատորի իրավունքից
Բոլորը

Factor TV-ի A-politic հաղորդաշարի հյուրն է կոմպոզիտոր Վաչե Շարաֆյանը: Համամատելով հայաստանյան և այլ երկրների հանդիսատեսին, նա նշում է, որ ընկալման յուրահատկությունները պայմանավորված են լեզուների տարբերությամբ, որոնցով խոսում են ազգերը: Երաժշտությունը, թեև միջազգային լեզու է՝ տարբեր ձևով է ընկալվում այս կամ այն լեզվի կրողներին կողմից:

Վաչե Շարաֆյանն անցել է ստեղծագործական երկար ճանապարհ, որը բերել է այսօրվա, իր խոսքով, «մաքրված» երաժշտական լեզվին: Հաղորդման հյուրն անիմաստ է համարում երաժշտությունը արհեստականորեն պարզեցնելը կամ բարդացնելը, նաև «ժամանակակից» երևալու փորձերը, որոնք սովորաբար արտահայտվում են ինչ-որ տեղ արդեն գոյություն ունեցող հնարքները փոխառելու մեջ:

Կոմպազիտորը, որը նաև դուդուկի մասին գրքերի հեղինակ է և հաճախ է իր երաժշտության մեջ օգտագործում այդ նվագարանը, հիշեցնում է, որ դուդուկը կարելի է համարել «դասական» փողային գործիքների «նախահայրը»: Բայց մեր այդ ազգային նվագարանը մնացել է մարդկային ձայնի ծավալի մեջ և առավել անմիջական է «խոսում» ունկնդրի հետ: Այդ առումով դուդուկը, ի հեճուկս իր ներկայիս կոմերցիան հաջողության, և՛ արդիական է, և՛ ժամանակից դուրս է:

Մանրամասները տեսանյութում: