Օդի աղտոտվածությունը վատթարացնում է քննությունների արդյունքները․ հետազոտություն

Լուրեր

25.11.2024 | 14:54
Հնդկաստանը Pinaka համակարգերի առաջին խմբաքանակն է մատակարարել Հայաստանին․ ԶԼՄ
25.11.2024 | 14:46
Վրաստանի իշխող կուսակցությունն արագացնում է նոր նախագահի ընտրությունը
25.11.2024 | 14:41
Սուրեն Պապիկյանն այցելել է սահմանագոտի․ ԼՈՒՍԱՆԿԱՐՆԵՐ
25.11.2024 | 14:35
Մշտադիտարկման նպատակով մասնագետներն այցելել են Կոտայքի և Արարատի մարզի հուշարձաններ
25.11.2024 | 14:23
Ուկրաինական ԱԹՍ-ները գրոհել են Կալուգայի «Թայֆուն» ռազմարդյունաբերական գործարանը․ ՏԵՍԱՆՅՈւԹ
25.11.2024 | 14:15
Երևանում 3 օր անընդմեջ տեղումներ են սպասվում․ ջերմաստիճանը կնվազի 6-10 աստիճանով
25.11.2024 | 14:05
Ինչո՞ւ է վարչապետը լեգիտիմացնում «Արևմտյան Ադրբեջան» թեզը․ Արևմտյան Հայաստանը տարածքային պահանջ չէ՛․ Արմինե Մարգարյան․ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
25.11.2024 | 13:55
Իրանն ու Ադրբեջանը քառօրյա համատեղ զորավարժություններ են սկսել
25.11.2024 | 13:50
Կայունացման և զարգացման եվրասիական հիմնադրամին առանձին կառույցի կարգավիճակ կտրվի
25.11.2024 | 13:45
Նոր ձերբակալություն՝ Կենտրոնի թաղապետարանում. պաշտոնյան կալանավորվել է
25.11.2024 | 13:36
Ռումինիայի նախագահական ընտրությունների առաջին փուլում առաջատար է ՆԱՏՕ-ին և Ուկրաինային օգնությունը քննադատած Քելին Ջորջեսկուն
25.11.2024 | 13:28
Բեռնատարն ընկել է գետը, վարորդը մահացել է
25.11.2024 | 13:17
Թուրքիան շարունակում է ջանքեր գործադրել՝ վերջ դնելու տարածաշրջանում լարվածությանը․ Էրդողանը՝ Պուտինին
25.11.2024 | 13:08
Փոփոխություններ «Կուտակային կենսաթոշակների մասին» օրենքում․ ֆոնդերը կկարողանան ներդրումներ անել
25.11.2024 | 13:00
Իսրայելը հավանություն է տվել Լիբանանում հրադադարի համաձայնագրին․ Ynet
Բոլորը

Օուլուի (Ֆինլանդիա) համալսարանի մասնագետների կողմից իրականացված նոր ուսումնասիրության արդյունքում պարզվել է, որ քննությունների ժամանակ դպրոցների շրջանավարտներն ավելի վատ են ներկայացել՝ մտածելու և հիշելու առումով, երբ դպրոցի անմիջական հարևանությամբ օդն ավելի աղտոտված է եղել․ գրում է «Հիդրոօդերևութաբանության և մոնիթորինգի կենտրոն» ՊՈԱԿ-ը։

Նույնիսկ միջավայրի աննշան փոփոխություններն ազդել են քննության արդյունքների վրա: Մասնագետներն առաջին անգամ չափել են, թե ինչպես են օդի աղտոտվածության տարբեր մակարդակները քննության վայրում կարճ ժամանակահատվածում ազդում նույն ուսանողների նույն հմտությունների վրա:

Գիտական աշխատանքը հրապարակվել է Economics Letters ամսագրի կողմից։

Հետազոտությունները հայտնաբերել են բազմաթիվ գործոններ, որոնք ազդում են դպրոցի աշխատանքի վրա: Օրինակ, երեխաների ուսումնական հաջողությունները կապված էին անկախության, ինքնագնահատականի մակարդակի և ծնողների կրթության հետ:

Լեզվական հմտությունների զարգացման վրա անսպասելիորեն դրական ազդեցություն ուներ ֆիզիկական ակտիվությունը. երեխաները ավելի լավ էին սովորում նոր բառեր, եթե դրանք ներկայացվում էին հանրաճանաչ գրքերի վրա հիմնված սպորտային դերախաղերի ընթացքում:

2006 թվականի գարնանից մինչև 2016 թվականի աշուն տվյալները հավաքագրվել են Ֆինլանդիայի վիճակագրության միջոցով: Վերջնական թեստերի արդյունքների մասին տեղեկատվությունը հրապարակվել է կազմակերպության կողմից:

Հետազոտությունն ընդգրկել է ավելի քան 370,000 ավարտական քննություններ, որոնք հանձնել են 172,414 աշակերտ 53 քաղաքների և 253 մարզերի դպրոցներից:

Հետազոտության ընթացքում աշակերտները մի քանի քննություններ հանձնեցին տարբեր առարկաներից, ուստի յուրաքանչյուր ուսանողի արդյունքները հնարավոր էր դիտարկել ինչպես ֆիններենից, այնպես էլ ֆիզիկա-մաթեմատիկայից: Փորձարկումները տեղի են ունեցել նույն դպրոցներում տարբեր օրերի ընթացքում։ Քննությունների ժամանակ օդի որակը չափվել է յուրաքանչյուր ժամում յուրաքանչյուր դիտարկման կետի մոտ:

Գիտնականները որպես աղտոտվածության ցուցիչ օգտագործել են մանր մասնիկների քանակը (PM2,5՝ 2,5 միկրոնից փոքր մասնիկներ)։ Նույնիսկ երբ PM2,5 մասնիկների կոնցենտրացիան 1 խորանարդ մետրի համար ավելացել է ընդամենը 1 միկրոգրամով, աշակերտները միջին հաշվով 0,13%-ով ավելի վատ են հանդես եկել մաթեմատիկական խնդիրներում, քան ավելի քիչ աղտոտված օդի դեպքում:

Լեզվական հմտությունների, մասնավորապես՝ կարդալու և գրելու վրա, օդի բաղադրությունը չի ազդել։

Գենդերային տարբերությունները որևէ տարբերություն չեն ունեցել քննության արդյունքների վրա:

Naked Science առցանց հրապարակման համաձայն՝ գիտնականները զարմացած էին, որ գիտական հաջողությունները և, փաստորեն, կրթության նոր մակարդակի անցումը կարող են այդքան մեծապես կախված լինել մթնոլորտի աղտոտվածությունից: Հատկապես հաշվի առնելով, որ Ֆինլանդիայում, որտեղ հավաքվել են տվյալները, օդի բաղադրությունը համապատասխանում է Առողջապահության համաշխարհային կազմակերպության պահանջներին։

Փորձի արդյունքներն ընդգծեցին, թե որքան կարևոր է նվազեցնել օդի աղտոտվածությունը, նույնիսկ այն երկրներում, որտեղ աղտոտվածության մակարդակները կրիտիկական չեն համարվում: