Բարձր առաջադիմությամբ 36 ուսանող կստանա կրթաթոշակ. ամփոփվել են 2023 թ. «Լավագույն ուսանող» մրցույթի արդյունքները
Հասարակություն
14.12.2023 | 18:54Բարձր առաջադիմությամբ 36 ուսանող կստանա կրթաթոշակ. ամփոփվել են 2023 թ. «Լավագույն ուսանող» մրցույթի արդյունքները
Ամփոփվել են ՀՀ բուհերի լավագույն առաջադիմությամբ ուսանողների անվանական կրթաթոշակների տրամադրման 2023 թվականի մրցույթի արդյունքները. հաղթող է ճանաչվել 36 ուսանող:
ԿԳՄՍՆ-ից տեղեկացնում են, որ մրցույթի արդյունքում 1-ին տեղը զբաղեցրած 14 ուսանող կստանա 410.000-ական դրամ, 2-րդ տեղը զբաղեցրած 11 ուսանող՝ 330.000-ական դրամ, իսկ 3-րդ տեղը զբաղեցրած 11 ուսանող՝ 239.000-ական դրամ կրթաթոշակ: Մրցանակային ֆոնդը կազմել է 12 միլիոն դրամ:
Մրցույթին մասնակցել են առկա ուսուցմամբ բակալավրի կրթական ծրագրի 2-4-րդ կուրսերի, իսկ մագիստրոսի կրթական ծրագրով՝ առաջին կիսամյակն ավարտած ՀՀ պետական և հավատարմագրված կրթական ծրագրեր իրականացնող ոչ պետական բուհերի ուսանողները՝ հետևյալ ոլորտներում.
– բնագիտություն (այդ թվում՝ մաթեմատիկա և ՏՀՏ),
– հայագիտություն,
– հումանիտար գիտություններ,
– հասարակագիտություն,
– ճարտարագիտություն (այդ թվում՝ ճարտարապետություն/գյուղատնտեսություն),
– մշակույթ-սպորտ,
– բժշկություն:
Մրցույթն անցկացվում է ներբուհական և միջբուհական (հանրապետական) փուլերով. հաղթողները որոշվում են հավաքած առավելագույն միավորների քանակով՝ ըստ 3-10 միավորանոց գնահատման սանդղակի: Հավասար միավորների դեպքում հաշվի են առնվում ուսանողի առաջադիմությունը և կարգով սահմանված այլ չափանիշներ:
Մրցույթն անցկացվում է՝ համաձայն ՀՀ կառավարության 2013 թվականի օգոստոսի 29-ի «Հայաստանի Հանրապետության բարձրագույն մասնագիտական կրթական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատությունների լավագույն առաջադիմությամբ ուսանողների անվանական կրթաթոշակների տրամադրման կարգը, մրցույթի չափանիշները և մրցույթի մասնակցության հայտի ձևը հաստատելու մասին» N 1005-Ն որոշման դրույթների:
Մրցույթի նպատակն է բացահայտել և խրախուսել բուհերի այն ուսանողներին, որոնք ցուցաբերել են բարձր առաջադիմություն և իրենց առավել ակտիվ են դրսևորել համապատասխան մասնագիտական ոլորտներում, նպաստել ուսանողների առաջադիմության բարձրացմանը, խթանել ուսանողների մասնակցությունը և ձեռքբերումները մասնագիտական ոլորտների աշխատանքներում, ինչպես նաև խթանել մրցակցությունը բուհերի ուսանողների միջև: