Աշակերտները շարունակում են օգտվել «Դպրոցական բաժանորդային համակարգի ներդրում» ծրագրից

Լուրեր

13.01.2025 | 21:00
Հայաստանը հարուստ օրակարգ ունի Իրանի հետ. ՏԿԵ նախարարը՝ Մեջլիսի բարեկամական խմբի ղեկավարին
13.01.2025 | 20:47
Սիրիայի նոր իշխանությունները թույլատրել են արտասահմանյան ապրանքներ ներմուծել
13.01.2025 | 20:30
ՌԴ-ն կտրուկ քայլի կարող է գնալ ԵՄ գնացող ՀՀ-ի դեմ․ անվտանգության բարձիկներ են պետք՝ մեր վիզը չջարդվի. Ռուբեն Մեհրաբյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
13.01.2025 | 20:16
Հնդկաստանի վարչապետը Ջամուում և Քաշմիրում ռազմավարական թունել է բացել
13.01.2025 | 20:00
Որքա՞ն կարժենար 18 մլն դոլարով վաճառված ոսկին այսօր. ՀՀ ոսկու պաշարների զրոյացման 20-ամյակը. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
13.01.2025 | 19:54
Ցավով տեղեկացա Մհեր Սահակյանի ողբերգական մահվան մասին. Փաշինյան
13.01.2025 | 19:44
Հրազդանի տարածաշրջանում խիտ մառախուղ է, տեսանելիությունը՝ 20-30 մետր
13.01.2025 | 19:30
ԱՄՆ-ն և Ֆրանսիան լուրջ կաջակցե՞ն ՀՀ-ի զինուժին, երբ Փաշինյանը Ալիևին առաջարկեց՝ զենքի գնումը վերահսկել․ Արփի Թոփչյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
13.01.2025 | 19:21
Պողոս Պողոսյանի սպանության գործով դատախազը տեղափոխվել է Երևանի կայազորի զինվորական դատախազություն․ հայտնի չէ՝ նա կշարունակի՞ պաշտպանել մեղադրանքը, թե՞ ոչ
13.01.2025 | 19:11
Արարատ Միրզոյանը կմեկնի ԱՄՆ. սպասվում է Բլինքենի հետ հանդիպում
13.01.2025 | 19:00
«Գիտությունը՝ նսեմացված և կրթության սպասավոր». օրենքի նոր նախագիծը՝ դժգոհության պատճառ. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
13.01.2025 | 18:44
Վրաստանի ԱԳ նախարարը հունվարի 16-ին Ադրբեջան կմեկնի
13.01.2025 | 18:31
«Մայր Հայաստան» խմբակցությունը Երևանի ավագանու արտահերթ նիստ կգումարի
13.01.2025 | 18:23
Ավտովթարի հետևանքով մահացել է «Հայաստան» խմբակցության պատգամավոր Մհեր Սահակյանը
13.01.2025 | 18:21
Սրբուհի Գալյանի հրամանով Լյովա Սարգսյանը նշանակվել է նախարարի խորհրդական
Բոլորը

ԿԳՄՍ նախարարի հրամաններով հաստատվել են 2023 թ․ «Դպրոցական բաժանորդային համակարգի ներդրման» ծրագրի ընթացակարգը և ներգրավված թանգարանների ու թատրոնների ցանկը:

Ըստ ԿԳՄՍՆ-ի՝ ծրագրի շահառուներն են ՀՀ պետական հանրակրթական դպրոցների 1-12-րդ դասարանների աշակերտները:

Ծրագրի հիմքում կրթության և մշակույթի համադրումն է, որի նպատակն է՝ ապահովել դպրոցականների մշակութային հաղորդակցության առաջնային իրավունքը՝ ստեղծելով նպաստավոր պայմաններ մշակույթի հասանելիության և մատչելիության համար: Ծրագիրը կնպաստի նաև հանրակրթության պետական չափորոշչով սահմանված առանցքային կարողունակությունների ձևավորմանը՝ ազգային և համաշխարհային մշակութային արժեքներին, ժողովրդական արվեստի լավագույն նմուշներին, դասական և ժամանակակից արվեստին հաղորդակցվելու միջոցով:

Ծրագրի յուրաքանչյուր շրջափուլի ժամկետ սահմանվում է 1 տարի: Յուրաքանչյուր շրջափուլի ընթացքում աշակերտները հնարավորություն ունեն այցելելու 2 կազմակերպություն՝ մեկ թանգարան և մեկ թատրոն:

Ծրագրի իրականացումն ապահովում են պետական և համայնքային ոչ առևտրային մշակութային կազմակերպությունները՝ թանգարաններն ու թատրոնները: Ծրագրին կարող են միանալ նաև ոչ պետական թատրոններն ու թանգարանները՝ նույն պայմաններով։ Ծրագրի այցելությունները կազմակերպություններ ամրագրվում և համաձայնեցվում են նախապես:

Այցելությունների կազմակերպումը թանգարան

  • թանգարանային այցի շրջանակում աշակերտները մասնակցում են թեմատիկ դասի, կրթական ծրագրի կամ ճանաչողական շրջայցի,
  • խումբը պետք է բաղկացած լինի առնվազն 10, իսկ առավելագույնը 15 աշակերտից՝ բացառությամբ այն դեպքերի, երբ դասարանում աշակերտների թիվը մինչև 20 է,
  • յուրաքանչյուր խմբի համար նախատեսվում է մեկ ուղեկցող ուսուցիչ:

Այցելությունների կազմակերպումը թատրոն

  • թատրոններ այցը կազմակերպվում է դպրոցական ուսումնական ծրագրին համապատասխան խաղացանկերի շրջանակում,
  • թատրոնները համապատասխան խաղացանկերը հրապարակում են 3 ամսվա կտրվածքով՝ ծրագրի՝ տվյալ տարվա շրջափուլի մեկնարկից մեկ ամիս առաջ,
  • յուրաքանչյուր ներկայացման համար թատրոններն առանձնացնում են համապատասխան քանակությամբ տեղեր՝ դահլիճի սահմանված տեղերի առնվազն 10 տոկոսի չափով:

Կրթության կառավարման տեղեկատվական համակարգն ապահովում է թանգարան և թատրոն մուտքի տոմսերի էլեկտրոնային ամրագրումը:

Աշակերտներին Երևանի և մարզային թանգարաններ ու թատրոններ այցի համար պետական բյուջեի միջոցների հաշվին տրամադրվում են տրանսպորտային միջոցներ՝ սահմանված կարգի համաձայն:

Այսպիսով՝ ծրագիրը հնարավորություն է տալիս ՀՀ պետական հանրակրթական դպրոցներում սովորող բոլոր աշակերտներին, անկախ սոցիալական կարգավիճակից, բնակության վայրից և մշակութային հաստատության հասանելիությունից, մասնակցել իր համայնքի կամ ցանկացած այլ բնակավայրի մշակութային միջոցառմանը: