Ջուզեպպե Վերդիի դրամատիկ «Պարահանդես-դիմակահանդես» օպերայի համերգային կատարումները կհնչեն Երևանում

Լուրեր

19.12.2025 | 23:33
ԱՄՆ-ի, Ռուսաստանի և Ուկրաինայի բանակցությունների նոր փուլը տեղի կունենա ԱՄՆ-ում առաջիկա օրերին
19.12.2025 | 23:26
2025 թվականի «Սպորտի ոլորտում տարվա լավագույնների ընտրություն» մրցույթին հավակնող մարզիկները
19.12.2025 | 23:07
Պետությունը շարունակելու է աշխատանքներ իրականացնել սոցբնակարանային ֆոնդի ընդլայնման ուղղությամբ. ԱՍՀ նախարար
19.12.2025 | 22:50
Իսրայելում ՌԴ քաղաքացի է ձերբակալվել Իրանի օգտին լրտեսության մեղադրանքով
19.12.2025 | 22:34
Դավիթ Խուդաթյանն ու Համաշխարհային բանկի նոր ղեկավարը ձեռք են բերել մի շարք պայմանավորվածություններ
19.12.2025 | 22:21
Հայաստանի մի շարք հասցեներում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
19.12.2025 | 22:08
Ուկրաինան պնդում է, որ հարձակվել է Միջերկրական ծովում Ռուսաստանի «ստվերային նավատորմին» պատկանող լցանավի վրա
19.12.2025 | 21:55
ԱԱԾ-ին վերագրվող թուղթ է հրապարակվել. Եզրաս արքեպիսկոպոսի՝ ԿԳԲ-ի գործակալ լինելու պնդման արձագանքները․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
19.12.2025 | 21:41
Հայաստանը Ժնևում քննարկել է փախստականների խնդիրների հասցեագրման իր մոտեցումները
19.12.2025 | 21:28
Պուտինը՝ Կուպյանսկի գրավման մասին ռուսական հայտարարություններին ֆոնին քաղաքում Զելենսկիի լուսանկարի մասին 
19.12.2025 | 21:15
Գարեգին Բ-ն մտադիր չէ հեռանալ․ քաղաքական գնահատականներ՝ Մայր Աթոռում տեղի ունեցածի շուրջ
19.12.2025 | 21:03
Բաքուն Ռուբեն Վարդանյանի մասին քարոզչական ֆիլմ է պատրաստել
19.12.2025 | 20:49
Ստամբուլի մոտակայքում ռուսական ԱԹՍ է կործանվել
19.12.2025 | 20:37
Պուտինը խոստացել է Ուկրաինայի վրա հարձակումների մորատորիում՝ ընտրությունների դեպքում
19.12.2025 | 20:28
Ֆինանսական գրագիտության թեմաները ներառված են մի շարք դպրոցական առարկաների ծրագրերում. ԿԳՄՍ նախարար
Բոլորը

Իտալացի ականավոր կոմպոզիտոր Ջուզեպպե Վերդիի «Պարահանդես-դիմակահանդես» օպերան, որը Հայաստանում հազվադեպ է հնչում, համերգային կատարումներով կներկայացվի Երևանում․ տեղեկացնում են ՀՀ ԿԳՄՍՆ-ից։

Երեկոն, որը կազմակերպվում է Երևանյան 15-րդ միջազգային երաժշտական փառատոնի շրջանակում, տեղի կունենա նոյեմբերի 3-ին «Արամ Խաչատրյան» համերգասրահում:

Հայաստանի ազգային ֆիլհարմոնիկ նվագախմբի նվագակցությամբ և դիրիժոր, գեղարվեստական ղեկավար Էդուարդ Թոփչյանի ղեկավարությամբ համերգին գլխավոր դերերով հանդես կգան հրավիրյալ անվանի օպերային մեներգիչներ Մարսելո Պուենտեն (տենոր), Բոգդան Բաչուն (բարիտոն), Եվգենիա Մուրավյովան (սոպրանո), Յուլիա Մեննիբաևան (մեցցո-սոպրանո), Оլգա Պուդովան (սոպրանո): Դերակատարներից են Աշոտ Ղանթարջյանը (բաս), Հովհաննես Ներսեսյանը (բաս), Հայկ Տիգրանյանը (բաս), Արամո Մամիկոնյանը (տենոր), Ալեն Մանուկյանը (տենոր):

Բոգդան Բաչու.png (577 KB)

Եվգենիա Մուրավյովա.png (1.26 MB)

Մարսելո Պուենտե.png (1.48 MB)

Օպերայի կատարմանը մասնակցում են Հայաստանի ազգային ակադեմիական երգչախումբը (գեղարվեստական ղեկավար և գլխավոր դիրիժոր՝ Հովհաննես Չեքիջյան) և Ձայնի պահպանման վոկալ-երգչախմբային մասնագիտական դպրոցի երգչախումբը (գեղարվեստական ղեկավար՝ Կարինե Առաքելյան, խմբավար՝ Էմմա Առաքելյան):

Նվագախմբի դիրիժոր Էդուարդ Թոփչյանը Մոսկվայի Բոլշոյ թատրոնում բազմիցս ղեկավարել է օպերան, որը բեմադրել է հայտնի օպերային ռեժիսոր Դավիթ Լիվերմուրը: Նա մեծ փափագով սպասում է օպերան հայրենիքում ներկայացնելուն: Թոփչյանը Բոլշոյ թատրոնում պարբերաբար ղեկավարում է նաև Պուչինիի «Տոսկա» և Վերդիի «Լուիզա Միլլեր» օպերաները:

Էդուարդ Թոփչյան.png (721 KB)

Վառ մեղեդիներով հարուստ, դրամատիկ ու հոգեբանական ճշմարտացիությամբ աչքի ընկնող «Պարահանդես-դիմակահանդես» օպերան Վերդիի ժառանգության գագաթնակետերից է:

Հոգեբանական կոնֆլիկտները, զգացմունքների պայքարն Ամելիայի, Ռենատոյի և Ռիկարդոյի միջև արտահայտված են շեքսպիրյան ոգու հզորությամբ: Գործողությունները լի են սուր հակադրություններով. մռայլ տեսարաններին փոխարինում են ուրախ տեսարանները, իսկ դրամատիկ հանգուցալուծումը՝ կոմս Ռիկարդոյի սպանությունը, տեղի է ունենում պարահանդեսի ֆոնին: Օպերայի պրեմիերան տեղի է ունեցել 1859 թվականի փետրվարի 17-ին Հռոմի «Ապոլո» թատրոնում: