Որքա՞ն է էլեկտրական գնացքի իրական գինը, և իրատեսական են արդյոք ներկայացված ծախսերը. Գևորգ Գորգիսյանը՝ նախարարին

Լուրեր

16.01.2025 | 20:00
ԱՄՆ-ի նոր վարչակազմը Ալիևին պատժամիջոցների ուղերձ պիտի տա՝ ՀՀ-ի դեմ հարձակումը կանխելու համար․ Տիգրան Գրիգորյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.01.2025 | 19:45
Խոստում, որն այդպես էլ չկատարվեց․ ինչո՞ւ են կալանքի գործերը շարունակում մակագրվել ձեռքով. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.01.2025 | 19:32
ՀՀ նախագահը հանդիպում է ունեցել ՀՀ-ում հավատարմագրված ԵՄ անդամ երկրների դեսպանների հետ
16.01.2025 | 19:26
2 միլիոնի ոսկուց 100 հազարի օգուտ էլ չենք ունենում․ ինչից են դժգոհ ոսկու շուկայի վաճառողները. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.01.2025 | 19:18
Բայրամովը հայտարարել է, թե ՀՀ-ում «ռևանշիստական ​​միտումներն ու ռազմականացման քաղաքականությունն» անհանգստացնում են Ադրբեջանին
16.01.2025 | 19:10
Ես երկրորդ նախագահին հող չեմ վաճառել․Վաչագան Ղազարյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.01.2025 | 19:05
ՀՀ ԱԳՆ մամուլի խոսնակի պարզաբանումը ՀՀ-ԱՄՆ ռազմավարական գործընկերության մասին կանոնադրության և հանձնաժողովի վերաբերյալ
16.01.2025 | 19:00
ՀՀ-ի անկախությունը հակառուսականությո՞ւն է․ ՌԴ-ն ուզում է՝ մարիոնետային իշխանություն լինենք, չի՛ լինելու․ Արսեն Թորոսյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.01.2025 | 18:47
Իմ ստորագրությամբ բոլոր արձանագրությունները կեղծ են. Ռուբեն Վարդանյանի ուղերձը Բաքվի բանտից
16.01.2025 | 18:40
Թբիլիսին կօգտագործի իր ներուժը Ադրբեջանի և Հայաստանի միջև խաղաղության հասնելու համար. Վրաստանի ԱԳ նախարար
16.01.2025 | 18:30
8 հոգի՝ փոքր խցում․ ինչ վիճակ է «Նուբարաշեն» ՔԿՀ-ի ճաղերից այն կողմ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
16.01.2025 | 18:22
ՏԿԵ նախարարը մարզպետների հետ քննարկել է փետրվարի 1-7֊ը Ջերմուկում անցկացվելիք Համահայկական ձմեռային խաղերին վերաբերող հարցեր
16.01.2025 | 18:16
Զախարովան՝ Ադրբեջանի պաշտպանության դիրքերից․ ինչո՞ւ ՀՀ-ում ԵՄ առաքելությունը երկարաձգելիս հաշվի չի առնվում Բաքվի կարծիքը
16.01.2025 | 18:08
Սահմանազատման հաջորդ փուլը կսկսվի ՀՀ-ի, Ադրբեջանի և Վրաստանի սահմանների հատման կետից
16.01.2025 | 18:00
Զախարովան՝ ՀՀ տարածքով «միջանցքի», ԱԳ փոխնախարարը՝ վիզաների ազատականացման գործընթացի մասին․ ԼՈՒՐԵՐ
Բոլորը

Վերջերս հրապարակվեց ՀՀ Տրանսպորտի, կապի և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների նախարար  Աշոտ Հակոբյանի այցը «Հարավկովկասյան երկաթուղիներ» ՓԲԸ Երևանի լոկոմոտիվային դեպո։ Այցից հետո ինձ զանգահարեց երկաթուղու նախկին աշխատակիցներից մեկը, ում մոտ տեսանյութը դիտելուց հետո  առաջացել էին մի շարք հարցեր. տեղեկացնում է ԱԺ «Ելք» խմբակցության պատգամավոր Գևորգ Գորգիսյանը:

Մասնավորապես, նախկին աշխատակցի պնդմամբ տեսանյութում ցուցադրված  շարժակազմ էլեկտրական գնացքը 1960-70թթ․ արտադրության է, շոքեքարշը՝ առերևույթ վատ վիճակում։ Տեսանյությում նաև երևում է 2016թ․ արտադրության 2 վագոնից բաղկացած էլեկտրագնացք, որը նախկին աշխատակցի պնդմամբ գնվել է 2,4 մլն ԱՄՆ դոլարին համարժեք ՌԴ ռուբլով, ընդ որում գնացքն առաքելուց անմիջապես հետո փչացել է։ Երկաթուղու նախկին աշխատակիցն ինձ փոխանցեց նաև «Հարավկովկասյան երկաթուղիներ» ՓԲԸ կողմից հրապարակվող թերթի 2016թ. ապրիլ-հունիս և 2018թ. հունվար-մարտ համարները, որոնցում մասնավորապես նշվում է, որ 2008-2015թթ. ներդրումների ծավալը կազմել է 104.6 մլրդ ՀՀ դրամ, որից 77.6 մլրդ ենթակառուցվածքի արդիականացման և 26.9 մլրդ շարժակազմի թարմացման վրա։ Նաև նշվում է, որ միայն 2015թ-ին Հայաստանի երկաթուղու զարգացմանը ուղղվել է 6.5 մլրդ ՀՀ դրամ։ Կան նաև տեղեկություններ, որ «Հարավկովկասյան երկաթուղիներ» ՓԲԸ կողմից վագոնների վերանորոգման աշխատանքները կազմակերպվում են Վրաստանում չափազանց ուռճացված գներով, այնինչ «Հայկական երկաթուղիները» ժամանակին ունեցել է Սանահինի, Գյումրիի, Երևանի, Իջևանի վագոնային վերանորոգման դեպոներ։

 Ինձ դիմած քաղաքացին նաև պնդում է, որ կոնտեյներային հարթակը, որը մասնագիտացված տարածք է կոնտեյներային բեռնափոխադրումների կազմակերպման, բեռնատար վագոնների բեռնաթափման և բեռնման համար, զինված չէ համապատասխան վերամբարձ համակարգով և այժմ գործում է առանց վերամբարձ համակարգի։ Հայտնի է նաև, որ «Հարավկովկասյան երկաթուղիներ» ՓԲԸ-ում կատարվել են ստուգումներ աուդիտորական և հարկային մարմինների կողմից։

Հավելեմ նաև, որ հայկական երկաթուղու համակարգը կառավարելու նպատակով «Ռուսական երկաթուղիներ»  բաց բաժնետիրական ընկերության կողմից ստեղծած «Հարավկովկասյան երկաթուղի»  փակ  բաժնետիրական ընկերությանը փոխանցելու կոնցեսիոն պայմանագրով սահմանվում են «Հարավկովկասյան երկաթուղու» գործունեության սահմանափակումներ, որտեղ բացակայում է որևէ կառույցի ապամոնտաժման կամ վաճառքի իրավունքը։

Հաշվի առնելով ինձ տրամադրված տեղեկությունները՝ դիմել եմ նախարար  Աշոտ Հակոբյանին խնդրելով պարզել վերոնշյալ էլեկտրական գնացքի իրական գինը, թե կոնկրետ ինչ աշխատանքներ են կատարվել նշված գումարներով և որքան իրատեսական են ներկայացված ծախսերը, ինչ վիճակում են այսօր վերոնշյալ դեպոները՝ գույքի հետ միասին,  ուր է վերամբարձ համակարգ։

Նշեմ նաև, որ շոգեքարշի շահագործման պիտանելիության ժամկետը սահմանվում է 25 տարի։ Ըստ այդմ, խնդրել եմ պարզել, թե վերոնշյալ ներդրումներով հանդերձ որքան է շահագործվող շոգեքարշների միջին տարիքը, և քանի նոր շոգեքարշ է ձեռք բերվել «Հարավկովկասյան երկաթուղիներ» ՓԲԸ կողմից։

Բացի այդ, խնդրել եմ  տրամադրել վերոնշյալ ստուգումների արդյունքներում կազմված ակտերը 2013-2018թթ ընթացքում: