Մշակել են հերթական ատեստավորման ենթակա ուսուցչի մասնագիտական զարգացման կարիքների գնահատման աշխատակարգ և ուղեցույց

Լուրեր

14.01.2025 | 13:54
Չինաստանը մտածում է TikTok-ն Իլոն Մասկին վաճառելու մասին. Bloomberg
14.01.2025 | 13:45
Դատաիրավական բարեփոխումների համատեքստում բավականին մեծ արդյունքներ ունենք. Գալյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
14.01.2025 | 13:38
Էնգելսում ԱԹՍ-ները կրկին արդյունաբերական ձեռնարկության են հարվածել, Կազանում ուժեղ հրդեհ է, սահմանափակվել է օդանավակայանների աշխատանքը
14.01.2025 | 13:30
Աննա Հակոբյանի հետ ունեմ աշխատանքային հարաբերություններ. Սրբուհի Գալյան
14.01.2025 | 13:23
Կրեմլը՝ Հայաստան-ԱՄՆ ռազմավարական գործընկերության փաստաթղթի ստորագրման մասին
14.01.2025 | 13:16
Էրդողանի նախագահության նոր ժամկետը «մեր օրակարգում է». Թուրքիայի իշխող կուսակցության խոսնակ
14.01.2025 | 13:07
Ինչ է անելու Գալյանը, որպեսզի հանրությունը արդարության և արդարադատության պակասի զգացում չունենա․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
14.01.2025 | 13:01
ՌԴ ԱԳՆ-ն ադրբեջանական կործանված օդանավի հետ կապված Լավրովի անունից Բայրամովին ուղղված նամակն անվանել է «կեղծիք և քաղաքական պատվեր»
14.01.2025 | 12:55
Մեր խնդիրն է՝ մինչև ընտրություններ ունենալ նոր Սահմանադրության տեքստ․ Սրբուհի Գալյան
14.01.2025 | 12:50
Քանաքեռ-Զեյթունի ծննդատունը չի գործի, քանի որ հայտնաբերված խնդիրները չեն վերացվել․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
14.01.2025 | 12:42
Գերմանիայի ՊՆ ղեկավարը Կիև է ժամանել
14.01.2025 | 12:34
Հարավային տաք ժողովուրդ ենք, քննարկումները բուռն են. Ավանեսյանը` ՔՊ նիստից հետո վիճաբանության մասին․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
14.01.2025 | 12:30
Սրբուհի Գալյանը չի լսել «վնգստացող դատավորների» մասին Փաշինյանի հայտարարությունը․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
14.01.2025 | 12:17
Պուտինը կարծում էր՝ Կիևը գրավելու համար օրեր կպահանջվեն, սակայն պատերազմի մեկնարկից ի վեր միայն ես էի այնտեղ․ Բայդեն
14.01.2025 | 12:09
Զավեշտի ժանրից են. Ավանեսյանը` վարչապետից «SMS» ստանալու և իր պաշտոնանկության մասին․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
Բոլորը

ՀՀ ԿԳՄՍՆ «Կրթության զարգացման և նորարարությունների ազգային կենտրոն» հիմնադրամը մշակել է հերթական ատեստավորման ենթակա ուսուցչի մասնագիտական զարգացման կարիքների գնահատման աշխատակարգ և ուղեցույց․ տեղեկացնում են ԿԳՄՍՆ-ից։

Ուսուցչի մասնագիտական զարգացման կարիքների գնահատման գործընթացի նպատակն է հերթական ատեստավորման ենթակա ուսուցիչների կարիքների վերհանման և նրանց պահանջների բավարարման միջոցով նպաստել վերապատրաստման դասընթացների արդյունավետության բարձրացմանն ու հանրակրթության կազմակերպման որակի բարելավմանը։

Ուսուցչի մասնագիտական զարգացման կարիքների գնահատումն իրականացվում է ինքնագնահատման, ինչպես նաև ուսումնական հաստատության տնօրենի, տնօրենի տեղակալի, առարկայական մեթոդական միավորման նախագահի դիտարկումների և դասալսումների միջոցով: Գնահատումն իրականացվում է ամեն տարի՝ սեպտեմբեր-հունվար ամիսներին: Ուսուցչի մասնագիտական զարգացման կարիքների գնահատման ենթակա են տվյալ հանրակրթական ուսումնական հաստատության ընթացիկ ուստարում հերթական ատեստավորման ենթակա բոլոր ուսուցիչները:

Ինքնագնահատման նպատակով ուսուցիչները լրացնում են հարցաթերթ, որն ունի հետևյալ կառուցվածքը.

հարցման ժամանակը,
հարցման նպատակը,
ում կողմից է իրականացվում,
հարցերի (բաց և փակ) շարադրումը՝ ըստ բովանդակության բաժինների հաջորդականության,
տվյալներ հարցմանը մասնակցողի վերաբերյալ,
առաջարկություններ հարցմանը մասնակցողի կողմից:
Հարցերը հիմնականում վերաբերում են ուսուցման կառավարման համակարգերին, մանկավարժների և սովորողների իրավունքներին, դասավանդման մեթոդաբանությանը, աշակերտների տարիքային առանձնահատկություններին, տարակարգի շնորհման, ատեստավորման ընթացակարգերին, ներառական կրթության կազմակերպմանը և այլն: