X-ի վերածված Twitter-ի նոր ապրանքանիշը կարող է իրավական խնդիրներ առաջացնել

Լուրեր

15.12.2024 | 21:00
Այսօր երիտասարդներն ավելի ինքնուրույն են, բայց պակաս տեղեկացված. ապաքաղաքական զրույց Անուշ Ասլիբեկյանի հետ․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
15.12.2024 | 20:28
Վարազդատ Լալայանը՝ ծանրամարտի աշխարհի չեմպիոն. Armsport.am
15.12.2024 | 19:20
Տանիքում շինարարական աշխատանքներ իրականացնելիս հանկարծամահ է եղել
15.12.2024 | 19:14
Սուրեն Պապիկյանի գլխավորած պատվիրակությունը մեկնել է Ֆրանսիա
15.12.2024 | 17:40
Հրշեջները մարել են Արշակունյաց պողոտայի հյուրանոցներից մեկում բռնկված հրդեհը
15.12.2024 | 15:19
Հայաստանում սպասվում է փոփոխական եղանակ, լեռնային շրջաններում՝ ձյուն և բուք
15.12.2024 | 14:24
Սոթքում 2022-ի ռազմական ագրեսիայից հետո բնակիչներին են հանձնվել նորակառույցների բանալիները. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
15.12.2024 | 13:04
ԱԺ այգու դռները մի քանի ժամով կբացվեն
15.12.2024 | 12:21
Հրդեհ` Երևանի հյուրանոցներից մեկում. դեպքի վայր են մեկնել 6 մարտական հաշվարկ
15.12.2024 | 11:22
Դժբախտ պատահարի հետևանքով մահացել է Mango-ի հիմնադիրը
15.12.2024 | 10:40
Վրաստանի կողմից Բավրայի անցակետը փակ է կցորդիչով բեռնատարների համար
14.12.2024 | 19:57
Ինչ իրավիճակ է ճանապարհներին 19։35-ի դրությամբ
14.12.2024 | 19:00
Մեքենաների մեջից լսվող երաժշտությունը նախ պետք է կարգավորվի օրենքով, մինչև որ դառնա մտածելակերպ. Սասուն Սահակյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
14.12.2024 | 18:52
Կամային հաղթանակ Դանիայի նկատմամբ. ֆուտզալի Հայաստանի ազգային հավաքականի հաջող մեկնարկը ԵՎՐՈ 2026-ի որակավորման հիմնական փուլում
14.12.2024 | 18:16
ՆԳ նախարարը Ոստիկանության անձնակազմի հետ օպերատիվ խորհրդակցություն է անցկացրել
Բոլորը

Միլիարդատեր Իլոն Մասկի որոշումը՝ Twitter-ը X-ով վերանվանելու մասին, կարող է իրավական առումով բարդ լինել. ընկերությունները, այդ թվում՝ Meta-ն (META.O) և Microsoft-ը (MSFT.O), արդեն ունեն նույն ապրանքանիշի նկատմամբ մտավոր սեփականության իրավունքներ, գրում է Reuters-ը։

Համաձայն ԱՄՆ ապրանքանիշերի տվյալների բազայի` X-ի հետ կապված կան ավելի քան 900 ապրանքանիշեր: Դրանցից մի քանիսը պատկանում են այնպիսի խոշոր կորպորացիաների, ինչպիսիք են Meta-ն, Microsoft-ը, Exxon Mobil-ը և Xerox-ը: Մյուսները պատկանում են փոքր և միջին ձեռնարկությունների, ոչ առևտրային կազմակերպությունների և նույնիսկ անհատների: Օրինակ` X-ը կանացի հագուստի ապրանքանիշի անուն է, ինչպես նաև Macy’s-ում հաճախորդների խրախուսման ծրագիր:

Սա նշանակում է, որ Twitter-ը կարող է բախվել ապրանքանիշի սեփականատերերի հայցերի, ովքեր կարող են պնդել, որ նոր անվանումը խախտում է իրենց իրավունքները կամ սպառողների մոտ շփոթություն է առաջացնում: