Նախագիծ. Ավարտական կուրսի ուսանողները կկարողանան դասավանդել գյուղական դպրոցներում. փոփոխություն «Հանրակրթության մասին» օրենքում

Լուրեր

13.01.2025 | 15:55
Դոհայում Գազայի հարցով բանակցություններում բեկում է արձանագրվել. Reuters
13.01.2025 | 15:50
Քաղաքաշինության կոմիտեի նախագահ Եղիազար Վարդանյանի ասուլիսը՝ ՈՒՂԻՂ
13.01.2025 | 15:40
Անհայտ կորած անձանց հիմնախնդիրը Հայաստանում․ ICMP-ի զեկույցը
13.01.2025 | 15:31
Իրանն ու ԵՄ եռյակը բանակցություններ են սկսել
13.01.2025 | 15:20
Կարագը չի՞ թանկացել․ Գևորգ Պապոյանը սխալվում է
13.01.2025 | 15:09
ԱՀԿ-ն մետապնևմովիրուսային վարակի համաճարակի վտանգ չի տեսնում
13.01.2025 | 15:00
Պապոյանը՝ ԵՏՄ-ից դուրս գալու մասին, անհետ կորածների հարցով ԱԺ-ում լսումներ կանցկացվեն․ ԼՈՒՐԵՐ
13.01.2025 | 14:56
Ասում են՝ դիմում գրեք, մի ամիս չաշխատե՞նք․ բողոքի ակցիան շարունակում ենք․ «Ոսկու շուկայի» աշխատակից․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
13.01.2025 | 14:49
Ո՞ւմ է հաճելի․ այսքան մարդ իր բիզնեսը թողել, ցրտին եկել է այստեղ․ ակցիայի մասնակից․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
13.01.2025 | 14:40
Օվերչուկը պետք է որ ճիշտ գնահատած լինի իրավիճակը․ Ծովինար Վարդանյան․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
13.01.2025 | 14:35
Արտաշավան համայնքի նախկին ղեկավարի կողմից պաշտոնեական լիազորությունները չարաշահելու և կեղծիք կատարելու վերաբերյալ քրեական վարույթի նյութերը դատախազը հանձնել է դատարան
13.01.2025 | 14:29
Թեհրանի համար կարևոր են հարաբերությունները և՛ Հայաստանի, և՛ Ադրբեջանի հետ․ Իրանի ԱԳՆ խոսնակ
13.01.2025 | 14:22
Պետք է համակերպվենք, բոլորս ուզում ենք ստվերը կրճատվի. նախարարը` շրջանառության հարկի բարձրացման մասին. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
13.01.2025 | 14:14
ՌԴ ՊՆ-ն հայտարարել է ԱԹՍ-ներով «Թուրքական հոսքի» վրա հարձակման մասին
13.01.2025 | 14:05
Իսրայելն Ադրբեջանում նոր դեսպան է նշանակել
Բոլորը

Գործադիրի նիստում հավանության է արժանացել «Հանրակրթության մասին օրենքում փոփոխություններ և լրացումներ կատարելու մասին» օրենքի նախագծին հավանություն տալու և անհետաձգելի համարելու մասին ՀՀ կառավարության որոշումը․ տեղեկացնում են ՀՀ ԿԳՄՍՆ-ից։

ՀՀ կրթության, գիտության մշակույթի և սպորտի նախարար Ժաննա Անդրեասյանի խոսքով՝ նախատեսվող փոփոխությունը կարևոր օրենսդրական նախաձեռնություն է, որով ուսուցիչներին գործուղման հնարավորություն է տրվում մարզային բոլոր այն բնակավայրեր, որոնցում դրա կարիքը կա: Նախկինում այս կարգավորումը սահմանափակված էր միայն սահմանամերձ և բարձրլեռնային բնակավայրեր գործուղմամբ:

Ուսուցիչների գործուղման կարգի լիազորող նորմում ավելացվել է «մարզերի» բառը՝ հստակություն մտցնելով ոչ միայն գործընթացի ֆինանսավորման համար, այլև կարգավորելով ուսուցչի բնակության վայրից կոնկրետ ՀՀ մարզեր գործուղվելու հարցը:

«Այս նախաձեռնությամբ հնարավորություն ենք տալու նաև գյուղական բնակավայրերի դպրոցներում աշխատելու ուսուցչի կրթություն ստացող ավարտական կուրսի ուսանողներին: Բոլոր օրենսդրական նախաձեռնություններն արվում են՝ արդիական ենթակառուցվածքներին զուգահեռ որակյալ ուսուցիչներ ունենալու համար»,-նշել է նախարարը:

Նախագծով առաջարկվում է դրույթ ավելացնել՝ ուսուցչի որակավորում շնորհող բարձրագույն ուսումնական հաստատության ավարտական կուրսի ուսանողին հնարավորություն ընձեռելով աշխատելու գյուղական բնակավայրի ուսումնական հաստատությունում:

Ըստ նախագծի՝ վարչատնտեսական համակարգողի պաշտոնին հաստատությունից կարող են հավակնել միայն տնօրենը կամ փոխտնօրենը. հաշվապահը կամ մանկավարժական այլ աշխատող, ինչպես նաև ղեկավարման փորձ չունեցող անձը չի կարող դիմել: Փոխարենը՝ նվազեցվել են աշխատանքային ստաժի ժամկետները՝ հավակնորդների շրջանակը ընդլայնելու հնարավորություն ընձեռելով: Օրենսդրական փոփոխությամբ նախատեսվում է վարչական աշխատողների դասավանդման մասով տալ համապատասխան կարգավորում՝ թափուր տեղը համալրվելու պայմանով։

Օրենքում «օրինակելի ուսումնական պլան» կապակցությունը փոխարինվում է «ուսումնական պլանի ընդհանրական կառուցվածք և ուսումնական պլանի կազմման կանոններ» հասկացությամբ՝ հիմք ընդունելով հանրակրթության պետական նոր չափորոշչի տրամաբանությունը: Դրա համաձայն՝ նոր չափորոշչի ներդրմանը զուգահեռ համապատասխան դասարանների համար հաստատությունն ինքնուրույն է կազմելու իր ուսումնական պլանը՝ չափորոշչի և ուսումնական պլանի ընդհանրական կանոնների և ուղեցույցի հիման վրա՝ հաշվի առնելով սովորողների նախասիրություններն ու նրանց կողմից ուսումնասիրվող առարկաների և մասնագիտության ընտրությունը: Դեռևս նոր չափորոշչին չանցած դասարանների համար կհաստատվի օրինակելի ուսումնական պլան:

Միջին մասնագիտական կրթություն ունեցող մասնագետները կամավոր ատեստավորման անհրաժեշտ արդյունք ցուցաբերելու դեպքում իրավունք կստանան շարունակելու մասնագիտական գործունեությունը ինչպես տվյալ հաստատությունում, այնպես էլ այլ հաստատություն դիմելիս: Ուսուցչի պաշտոնին համապատասխանող և ուսուցիչ չաշխատող անձանց կտրվի կամավոր ատեստավորմանը մասնակցելու հնարավորություն: Այդպիսով՝ կստեղծվի մասնագետների բազա, որոնցում ներգրավված անձինք հետագայում կձգտեն մտնել հաստատություններ՝ հաշվի առնելով վարձատրության բարելավման հնարավորությունը: Կարգավորումը կխթանի որակյալ մասնագետների մուտքը դպրոցներ:

Մանկավարժահոգեբանական աջակցության կենտրոնի մանկավարժական աշխատողները, կամավոր ատեստավորմանը մասնակցելով, մասնագիտական զարգացման և վարձատրության բարձրացման հնարավորություն կունենան: Գործընթացը նախատեսվում է մեկնարկել 2024 թվականից: