Ուսուցիչների հերթական ատեստավորման վերապատրաստման ծրագրում ընդգրկվել է հետազոտական աշխատանքի պահանջ

Լուրեր

27.12.2025 | 19:00
32 անշարժ գույք և 312 մլն դրամ եկամուտ․ ինչ է հայտարարագրել Հայկ Մարությանը
27.12.2025 | 18:27
Ձյուն և դժվարանցանելի ճանապարհներ. ինչ իրավիճակ է 17:30-ի դրությամբ
27.12.2025 | 18:01
Իսրայելը պաշտոնապես ճանաչել է Սոմալիլենդի անկախությունը
27.12.2025 | 17:14
Երևանի 2 վարչական շրջանում փոշու պարունակությունը գերազանցել է սահմանային թույլատրելի կոնցենտրացիան
27.12.2025 | 16:50
Հենրիխ Մխիթարյան․ Կիվուն վստահություն ու էներգիա տվեց մեզ
27.12.2025 | 16:33
Ստեփանծմինդա-Լարս ավտոճանապարհը փակ է բեռնատարների համար
27.12.2025 | 16:19
Հայաստանի մի շարք տարածաշրջաններում ձյուն է տեղում
27.12.2025 | 15:55
IFFHS․ Տարվա լավագույն մարզիչները հավաքականներում ու ակումբներում
27.12.2025 | 15:37
Տեղի է ունեցել ՄԻՊ-ին առընթեր զինծառայողների իրավունքների պաշտպանության հարցերով փորձագիտական խորհրդի նիստը
27.12.2025 | 15:06
NYMEX. Թանկարժեք մետաղների գներն աճել են
27.12.2025 | 14:44
Եվրոպական ղեկավարները հեռախոսով կզրուցեն Թրամփի և Զելենսկու հետ․ Reuters
27.12.2025 | 14:29
Վրաստանում ձնամաքրման աշխատանքներից հետո բացվել է Հայաստան եկող ճանապարհը
27.12.2025 | 14:15
Հայաստանի հավաքականի ֆուտբոլիստը նոր պայմանագիր է կնքել արգենտինական ակումբի հետ
27.12.2025 | 14:07
Լույս 28-ի գիշերը և առավոտյան հանրապետության ողջ տարածքում ձյուն է տեղալու
27.12.2025 | 13:46
Ամերիկյան ինդեքսները նվազել են
Բոլորը

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Վահրամ Դումանյանի հրամանով փոփոխություն է կատարվել ուսուցիչների հերթական ատեստավորման վերապատրաստման չափորոշիչում և օրինակելի ծրագրում․ տեղեկացնում են ԿԳՄՍՆ-ից։

Ըստ այդմ՝ նոր խմբագրությամբ է շարադրվել «Հանրակրթական հիմնական ծրագրեր իրականացնող ուսումնական հաստատության՝ հերթական ատեստավորման ենթակա ուսուցիչների վերապատրաստման չափորոշիչը և օրինակելի ծրագիրը հաստատելու մասին» 1162-Ա/2 հրամանի հավելվածը:

Վերապատրաստումների ընթացքում նախատեսվում է ուսուցիչներին ծանոթացնել կրթության բնագավառի օրենսդրական ակտերին, նորագույն կրթական տեխնոլոգիաներին, դասավանդման ժամանակակից մեթոդներին, առարկայի չափորոշչին և ծրագրին, ինչպես նաև նպաստել ինքնուսուցմանը: Վերապատրաստման ծրագրում ընդգրկվել է հետազոտական աշխատանքի պահանջը՝ որպես պարտադիր բաղադրիչ:

Կարևորվում է նաև դասի պլանավորման, ուսումնաօժանդակ, լաբորատոր աշխատանքների, ուսուցման գործընթացում տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների հաճախակի կիրառման հմտությունների զարգացումը:

Ակնկալվում է, որ հերթական ատեստավորման ավարտին ուսուցիչը պետք է իմանա հանրակրթության պետական չափորոշչի (ՀՊՉ-ի) հիմնական դրույթները, ուսուցիչներին և սովորողներին ներկայացվող պահանջները, առարկայական չափորոշիչը, ծրագիրը, դասավանդման մեթոդիկան և գնահատման համակարգը:

Վերապատրաստման ծրագրի տևողություն և կրեդիտներ

Ուսուցչի հերթական ատեստավորման վերապատրաստման ծրագրի իրականացմանը հատկացվում է 110 ժամ 8 բաժիններից` հետևյալ համամասնությամբ.

«Հանրակրթության բնագավառի օրենսդրություն» – 10 ժամ – 1 կրեդիտ,
«Տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների կիրառումը ուսումնական գործընթացում» – 20 ժամ – 1 կրեդիտ,
«Տարիքային հոգեբանություն» – 10 ժամ – 1 կրեդիտ,
«Դիրքորոշում և արժեք» – 10 ժամ – 1 կրեդիտ,
«Համընդհանուր ներառում» – 10 ժամ – 1 կրեդիտ,
«Գնահատում» – 15 ժամ – 1 կրեդիտ,
«Առարկայի դասավանդման մեթոդիկա» 30 ժամ – 2 կրեդիտ,
«Հետազոտական աշխատանք կատարելու սկզբունքները» 5 ժամ,
(Հետազոտական աշխատանքն իրականացվում է վերապատրաստման ամբողջ ընթացքում) – 3 կրեդիտ:

Մասնակիցը համարվում է դասընթացն ավարտած, եթե մասնակցել է յուրաքանչյուր բաժնին հատկացված ժամաքանակի առնվազն 2/3-ին և
յուրաքանչյուր բաժնի ամփոփիչ աշխատանքից ապահովել է առնվազն 60% արդյունք, ներկայացրել է պահանջվող չափանիշներին համապատասխան հետազոտական աշխատանք: Վերապատրաստման ծրագիրն ավարտելու համար ուսուցիչը պետք է հավաքի առնվազն 9 կրեդիտ։

Տրված է նաև հերթական ատեստավորման ենթակա ուսուցիչների վերապատրաստման օրինակելի ծրագիրը, որը ներառում է հետազոտական աշխատանքի՝ առաջարկվող թեմաները: