Խթանելով ընթերցանությունը. «օրվա հաղթողները» պարգևատրվել են խրախուսական նվերներով

Լուրեր

11.12.2024 | 23:17
Դեսպան Հարությունյանը վերահաստատել է Կանադայի հետ հարաբերություններն առավել խորացնելու Հայաստանի հանձնառությունը
11.12.2024 | 22:52
Երևանում և 6 մարզում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
11.12.2024 | 22:37
ԱՄՆ-ը կարող է «իրանական» պատժամիջոցներ կիրառել ռուսական նավթի դեմ
11.12.2024 | 22:21
Բելառուսից թոշակառուն դատապարտվել է 4 տարվա ազատազրկման՝ Լուկաշենկոյին և ոստիկանին վիրավորելու համար
11.12.2024 | 22:08
Էրդողանը դավաճանեց Ռուսաստանին․ Ալեքսանդր Դուգինը՝ Սիրիայում իրադարձությունների մասին
11.12.2024 | 21:58
Երևանի Բագրևանդի-Նելսոն Ստեփանյան փողոցների խաչմերուկում երթևեկությունը կկարգավորվի լուսացույցներով
11.12.2024 | 21:44
Ադրբեջանի ընդդիմությունը ԱՄՆ-ին ու ԵՄ-ին կոչ է անում երկրի իշխանությունների դեմ պատժամիջոցներ սահմանել
11.12.2024 | 21:29
Օրբանը զանգահարել է Պուտինին․ քննարկվել է ուկրաինական հակամարտությունն ու իրավիճակը Սիրիայում
11.12.2024 | 21:17
Հակոբ Ասլանյանը փոշմանել է, բայց արդեն ուշ է․ նա հեռացվեց ՔՊ-ից
11.12.2024 | 21:00
ՔՆՆԱՐԿՈւՄ․ Ասադի տապալումը Սիրիայում, ՌԴ-ի թուլացումը, Թուրքիայի դերի աճը․ ի՞նչ վիճակ ստեղծվեց Մերձավոր Արևելքում. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
11.12.2024 | 20:51
Քննարկվել են Հայաստանում անցկացվելիք COP 17-ի կազմակերպման վերաբերյալ առանցքային հարցերը
11.12.2024 | 20:43
Օլաֆ Շոլցը պաշտոնապես Բունդեսթագին վստահության քվեի խնդրանք է ներկայացրել
11.12.2024 | 20:27
Մալիբուում խոշոր անտառային հրդեհ է մոլեգնում, որը սպառնում է հոլիվուդյան աստղերի առանձնատներին․ ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
11.12.2024 | 20:12
Մանդատս վայր եմ դրել այլ աշխատանքի անցնելու նպատակով. Դավիթ Առուշանյան
11.12.2024 | 20:00
«Թեկուզ պոլի փետ, բայց մերը»․ Փաշինյանը փոխե՞լ է բարձր պաշտոններում կադրերի ընտրության սկզբունքը. Փա՞ստ, թե փուստ. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
Բոլորը

ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարար Վահրամ Դումանյանն ընդունել է Գիրք նվիրելու օրվա առթիվ կազմակերպված մրցույթի «օրվա հաղթողներին» (10 աշակերտ) և նրանց հանձնել շնորհակալագրեր ու խրախուսական նվերներ: Միջոցառմանը ներկա է եղել նաև նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը:

Մրցույթը փետրվարի 10-19-ը կազմակերպվել էր 10-րդ, 11-րդ և 12-րդ դասարանների աշակերտների համար: Նախարարության ֆեյսբուքյան հարթակում հրապարակվել են հայ և համաշխարհային գրականությունից հատվածներ, և աշակերտների խնդիրն էր որոշել՝ «Ո՞ր ստեղծագործությունից է մեջբերումը, և ո՞վ է հեղինակը» (օրական 1 հրապարակում):

Մրցույթի նպատակն էր բարձր դասարանների աշակերտների շրջանում խրախուսել ընթերցանությունը, հանրահռչակել հայ և համաշխարհային գրողներին, նրանց ստեղծագործությունները, հետաքրքրություն սերմանել գրքի ու գրականության նկատմամբ:

Նախարար Վահրամ Դումանյանը շնորհավորել է աշակերտներին խորհրդանշական հաջողության կապակցությամբ՝ միաժամանակ ողջունելով բոլոր մասնակիցներին, որոնք նույնպես, թեև ցանկանում էին հաղթել, բայց չեն հասցրել առաջինը հատել գիծը:

«Մեր ապագան պետք է տեսնենք կրթության մեջ: Յուրաքանչյուր հաջողության սկզբնաղբյուրը կրթությունն է՝ ճիշտ մտածելակերպի ձևավորմամբ, որն էլ հզորության և անվտանգության հիմքն է»,- ասել է նախարարը:

Նախարարը հետաքրքրվել է՝ ինչ մասնագիտական կողմնորոշում ունեն աշակերտները, և վստահեցրել, որ պետությունն անում է ամենայն հնարավորը՝ կրթության որակը բարելավելու և սովորողներին աջակցելու համար:

Նշենք, որ մրցույթում աշակերտներն ապահովել են բարձր մասնակցայնություն. բոլոր 10 հրապարակումների մեկնաբանություններում գրվել է ավելի քան 5450 պատասխան:

Աշակերտներին ողջունել է նաև նախարարի տեղակալ Ժաննա Անդրեասյանը՝ ընդգծելով թեմայի նկատմամբ հետաքրքրության կարևորությունը. «Աշակերտների մասնակցության բարձր ցուցանիշը վկայում է, որ կարևորում եք ընթերցանությունը: Տեղեկատվական առատ հոսքի մեջ նկատելը և մրցույթով հետաքրքրվելն ուսուցչի աշխատանքի արդյունքն են: Այդ իսկ պատճառով առանձնակի շնորհակալություն եմ հայտնում մանկավարժներին, որոնք ձեր շրջանում գրքի նկատմամբ հետաքրքրություն են սերմանել»:

«Վստա՛հ եղեք, որ ըստ ԿԳՄՍ նախարարության որդեգրած սկզբունքի՝ ուսուցիչը պետք է լինի հասարակության մեջ ամենահարգված մարդու կարգավիճակում, ամենապատկառելի դերում»,- հավելել է նախարարը:

Աշակերտները շնորհակալություն են հայտնել նախաձեռնության համար, կարևորել նմանօրինակ մրցույթների նշանակությունն ընթերցանության խրախուսման, խթանման և առհասարակ ընթերցասերների գնահատման, նրանց ոգևորելու տեսանկյունից:

«Ամեն օր սպասում էի օրվա հրապարակմանը: Տեսնում էի, որ թեժ պայքար է ու այդ պայքարում ինքս ինձնից մեծ սպասելիքներ ունեի. շատ էի ուզում հաղթել»,- ասել է Երևանի թիվ 159 դպրոցի 11-րդ դասարանի աշակերտուհի Անուշ Գասպարյանը:
Մրցույթի 2-րդ օրվա հաղթող, տասնյակի արական սեռի միակ ներկայացուցիչ Ադիբեկ Գևորգյանն էլ նշել է, որ նման միջոցառումները լավ խթան են վաղ տարիքից ընթերցանությամբ զբաղվելու և մրցույթներում հաղթանակի հնարավորությունները մեծացնելու համար:

Վերջին օրվա հաղթողը՝ Անուշ Առաքելյանը, ոգևորությամբ պատմել է, որ համառորեն պատասխանել է բոլոր հրապարակումներին՝ գործի դնելով թե՛ գիտելիքը, թե՛ հմտությունները:

«Հույսս չէի կորցնում, որ հաղթողներից մեկն էլ ես եմ լինելու: Վերջին օրվա ստեղծագործական հատվածը Հովհաննես Թումանյանի «Դեպի անհունը» պոեմից էր: Դասարանում ուսուցչի հետ կարդացել էինք, ու հատվածն ինձ ծանոթ էր: Շատ ուրախ եմ, որ հաղթողներից մեկն եմ»,- ասել է Անուշը՝ նշելով, որ թեև որոշել է դառնալ ծրագրավորող, բայց կարևորում է բազմակողմանի զարգացվածությունը և շատ է սիրում ընթերցել:

Հավելենք, որ առաջիկայում ևս ԿԳՄՍ նախարարությունը նախատեսում է կազմակերպել թեմատիկ մրցույթներ դպրոցական տարբեր տարիքային խմբերի համար: