Նախատեսվում է հիմնովին փոխել ուսուցիչների վերապատրաստման գործող համակարգը. Լևոն Մկրտչյան

Լուրեր

14.11.2024 | 10:27
Արտարժույթների փոխարժեքները՝ նոյեմբերի 14-ի դրությամբ
14.11.2024 | 10:13
Իրանցի փորձագետները բարձր են գնահատել ԶՊՄԿ-ի տեխնիկական ու անվտանգային չափանիշները՝ հերքելով ադրբեջանական կեղծ թեզերը
14.11.2024 | 10:00
Ազգային ժողովի նիստը՝ ՈՒՂԻՂ
14.11.2024 | 09:46
Նավթի գները նվազել են
14.11.2024 | 09:30
Գորիսի բարձրադիր գոտիներում, Քաջարան քաղաքում և «Մեղրու սար» կոչվող հատվածում մառախուղ է
13.11.2024 | 23:28
Էրդողանը Թրամփի հետ հանդիպման հույս է հայտնել և խոսել Մասկի հետ համագործակցելու ցանկության մասին
13.11.2024 | 23:24
1 մլն 400 հազար դոլար` հրապարակն Ամանորին պատրաստելու համար. ովքեր են շահել մրցույթում. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
13.11.2024 | 23:00
Ադրբեջանը, Ղազախստանը և Ուզբեկստանը կանաչ էներգիայի ոլորտում ռազմավարական գործընկերության համաձայնագիր են ստորագրել
13.11.2024 | 22:47
Ստամբուլի ընդդիմադիր քաղաքապետը Բաքվում է
13.11.2024 | 22:32
ԱՄՆ-ը կավելացնի Ուկրաինային օգնությունը մինչև Թրամփի պաշտոնավարումը․ Բլինքեն
13.11.2024 | 22:16
Իսրայելը կարող է հարձակվել Թուրքիայի վրա․ Յաշար Գյուլեր
13.11.2024 | 22:00
ՀՀ-ի համբերության բաժակը լցվելու է՝ Ալիևի դեմ էթնիկ զտման հայցեր են գնալու Միջազգային դատարան․ Արմեն Պետրոսյան. ՏԵՍԱՆՅՈՒԹ
13.11.2024 | 21:44
Ռեժիսոր Շախնազարովը Պուտինին պատմել է, որ «Մոսֆիլմ»-ն իր տանկերը տվել է բանակին
13.11.2024 | 21:32
Երևանում և 7 մարզում էլեկտրաէներգիայի անջատումներ կլինեն
13.11.2024 | 21:13
ՌԴ-ն և Ադրբեջանը համագործակցության նոր նախաձեռնություններ են քննարկում, այդ թվում՝ նավթագազային ոլորտում
Բոլորը

ՀՀ ԿԳ նախարար Լևոն Մկրտչյանը ներկա է գտնվել Dasaran կրթական ծրագրի կողմից մշակված «Գնացք 12» արդիական կրթաձևերի աշխատանքային սեմիարին, որին մասնակցում են Երևանի և մարզերի հանրակրթական դպրոցների շուրջ չորս տասնյակ մանկավարժներ: 

Ողջունելով մասնակից ուսուցիչներին՝ նախարարն ընդգծել է նման դասընթացների կարևորությունը, նշել է որ դրանց հիմնական նպատակը պետք է լինի ուսուցչի հեղինակության բարձարացումը. «Մեր նպատակն է հանրակրթության համար ստեղծել մի համակարագ, որտեղ ուսուցչի աշխատանքը կդիտվի արժանապատիվ, իսկ գիտելիքների կիրառական հմտությունները՝ նորարարությունների ներմուծման լրացուցիչ խթան: Տարակարգի ինստիտուտի ներմուծումը հետապնդում է հենց այդ նպատակը, որպեսզի ուսուցիչը մոտիվացված լինի կատարել հետազոտական, ինչու ոչ նաև գիտական աշխատանք: Կրթական քաղաքականության կարևոր սկզբունքներից մեկը ուսուցչի հեղինակության բարձրացումն է, որպեսզի նա ունենա իր արժանի տեղն ու դիրքը հասարակության մեջ»,- նշել է ԿԳ նախարարը և հավելել, որ այդ նպատակով նախատեսվում են հիմնովին փոխել ուսուցիչների վերապատրաստման գործող համակարգը՝ որդեգրելով միանգամայն նոր մոտեցումներ:

Լ. Մկրտչյանի խոսքով՝ վերապատրաստումները պետք է լծակ հանդիսանան՝ գիտելիքներն իբրև հմտություն կիրառելու համար և այստեղ նախարարությունը կարևորում է բարձրակարգ մասնագիտական ներուժը սրտացավ ներդումը կրթության ոլորտում: Հանդիպման ավարտին սեմինարի մասնակից ուսուցիչները ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի կողմից պարգևատրվել են «Նոր սերնդի ուսուցիչ» կրծքանշանով: